Nieuwsbrief:

AMT Motors


AMT Motors
s-Gravenzande
Routebeschrijving
www.amtmotors.nl
0174-764946
 Lid BOVAG



Mochten er vragen en/of onduidelijkheden zijn, dan vernemen wij dat graag. Of bel met ons T: 0174-76 49 46 Waarom koopt u bij AMT Motors: * Onze klanten beoordelen ons met een 8.2! * Hét juiste adres voor betaalbare motoren mét Garantie * Altijd 100 top occasions op voorraad in de prijsklasse € 1.000 – € 6.000. * Altijd 20 motoren voor het A2 rijbewijs/ 35kw op voorraad. * Professionele werkplaats voor onderhoud en reparaties van alle motormerken! * Uitgebreide shop met Motorkleding, Helmen, ART4 sloten en accessoires. * Ruim 400 m2 showroom met motorplezier * Wij zijn dé voordeligste Bovag-Dealer van het Westen! * Bezoek ook eens onze gezellige showroom, de koffie staat klaar! Financiering: ACTIE: 50/50 DEAL, nu rijden, betaal 50% van de motor aan en de andere 50% gespreid over 12 maanden! Garantievormen: Wij voldoen aan de strenge kwaliteitseisen die jaarlijks worden gecontroleerd BOVAG staat voor betrouwbaarheid, kwaliteit én garantie 6 maanden BOVAG Garantie of 3 maanden AMT Garantie op motoren mogelijk Uw motor VERKOPEN? Vertrouwd en zonder zorgen, Contant geld/ per bank + officieel RDW vrijwaringsbewijs Onze openingstijden: Maandag gesloten Dinsdag tot vrijdag 09.00 tot 17.30 Zaterdag 09.00 tot 16.00 Onze contact gegevens: AMTMotors.nl Fultonstraat 11 2691 HA ’s-Gravenzande T: 0174 76 49 46 Graag tot ziens bij dé voordeligste BOVAG-dealer van het Westen!
Alle motoren van AMT Motors
142 motoren gevonden
SUZUKI GSX-R 600
SUZUKI GSX-R 600
€ 4.990,- p/mnd klik hier
2004, 42958 Km
TRIUMPH SPEED FOUR
TRIUMPH SPEED FOUR
€ 2.990,- € 3.750,- p/mnd klik hier
2004, 40731 Km
YAMAHA XSR 900 ABS
YAMAHA XSR 900 ABS
€ 7.944,- € 8.490,- p/mnd klik hier
2016, 27815 Km
TRIUMPH STREET TWIN
TRIUMPH STREET TWIN
€ 7.990,- € 8.250,- p/mnd klik hier
2016, 10599 Km
KAWASAKI VN 900 CUSTOM
KAWASAKI VN 900 CUSTOM
€ 5.790,- € 5.990,- p/mnd klik hier
2010, 19317 Mls
BMW F 800 GS
BMW F 800 GS
€ 8.990,- € 9.690,- p/mnd klik hier
2016, 32661 Km
BENELLI LEONCINO 500
BENELLI LEONCINO 500
€ 5.790,- € 6.350,- p/mnd klik hier
2022, 11200 Km
PIAGGIO BEVERLY 350 SPORT ABS
PIAGGIO BEVERLY 350 SPORT ABS
€ 4.450,- p/mnd klik hier
2013, 11832 Km
DUCATI 750 SS
DUCATI 750 SS
€ 5.950,- p/mnd klik hier
1993, 25604 Km
PIAGGIO BEVERLY 300 IE
PIAGGIO BEVERLY 300 IE
€ 3.250,- € 3.495,- p/mnd klik hier
2012, 40375 Km
KAWASAKI VN 900 CLASSIC
KAWASAKI VN 900 CLASSIC
€ 6.950,- € 7.450,- p/mnd klik hier
2014, 24340 Km
SUZUKI GLADIUS ABS
SUZUKI GLADIUS ABS
€ 4.485,- p/mnd klik hier
2009, 22437 Km
KAWASAKI J 300
KAWASAKI J 300
€ 3.944,- € 4.250,- p/mnd klik hier
2014, 19845 Km
HUSQVARNA VITPILEN 701
HUSQVARNA VITPILEN 701
€ 6.950,- € 7.950,- p/mnd klik hier
2019, 13621 Km
DUCATI MONSTER 821 DARK
DUCATI MONSTER 821 DARK
€ 7.444,- € 8.490,- p/mnd klik hier
2015, 30617 Km
SUZUKI SV 650 XA
SUZUKI SV 650 XA
€ 6.290,- p/mnd klik hier
2019, 15531 Km
HARLEY-DAVIDSON FAT BOY FLSTF
HARLEY-DAVIDSON FAT BOY FLSTF
€ 15.950,- p/mnd klik hier
2013, 12864 Mls
SUZUKI V-STROM 650 ABS
SUZUKI V-STROM 650 ABS
€ 5.350,- p/mnd klik hier
2011, 27232 Km
HONDA CBR 600 RR
HONDA CBR 600 RR
€ 4.990,- € 5.250,- p/mnd klik hier
2006, 55574 Km
HONDA CBR 900 RR FIREBLADE
HONDA CBR 900 RR FIREBLADE
€ 3.790,- € 3.950,- p/mnd klik hier
2001, 33545 Km
Wist u dat: In de motortaal "Speed-E-shift" betekent: Voordat Harley-David son zelf uitkwam met een handgekoppelde en voetgeschakelde versie van de zwaarste modellen - dit gebeurde pas na 1955 - ontwikkelde het rijderspubliek, waaronder veel dealers, zelf een technische oplossing voor de door de fabriek genegeerde wens een voetschakeling te ontwerpen. De Speed-E-shift was niet alleen een antwoord op die vraag in de zin dat het een voetschakeling was voor de 1200CC zijklep- en 1000/1200CC kopklep-Harley’s van 1946 (types U, UL, ULH , E, EL en FL ), de zwaarste en meest imposante lijn van die tijd. Er kon bovendien bliksemsnel mee worden doorgeschakeld omdat het eveneens voorzag in een automatische koppelingsbediening. De Speed-E-Shift is een plat mechaniek dat aan de linkerzijde naast de cilinders aan het frame werd bevestigd. Het bestond uit platte ijzeren strips en stangetjes. Het hart werd gevormd door twee notchedplates, platen waaruit een schuine vertanding was gefreesd, die zijdelings in elkaar grepen en deden denken aan een bereklem, waartussen zich het uiteinde van de schakelstang bevond. Onder invloed van trekveren en in het geval van de schuine vertanding ook de zwaartekracht, schoof de schakelstang trapsgewijs een stukje op wanneer het mechanisme werd bediend. Per stand correspondeerde dat met een versnelling. Zodoende werd met een enkele voetbeweging tegelijkertijd ontkoppeld en geschakeld, waardoor het bedieningsgemak van een half-automaat werd bereikt. Met een manette aan het stuur kon in één keer, bij voorkeur voordat volledige stilstand werd bereikt, terug worden geschakeld naar de vrijstand. Het concept en de uiteindelijke realisering van dit mechaniek is even geniaal als beperkt geweest. Wanneer de Speedy niet goed stond afgesteld was het risico van een totale inwendige verwoesting van de overigens zeer solide vierversnellingsbakvan Harley-Davidson, tot en met verbogen frame, niet ondenkbeeldig. De Speed-E-shift werd in 1945-46 op de markt gebracht door een kleinschalig toeleveringsbedrijf van Harleyaccessoires in Californië. Wie nu op zoek gaat naar deze rariteit kan dus het beste zijn geluk gaan proberen aan de westkust van de Verenigde Staten en moet naast de bereidheid minstens duizend gulden neer te tellen over de nodige overredingskracht beschikken om de bezitter afstand te laten doen van zijn speedy
© 2000 - 2025 Motoroccasion