Nieuwsbrief:

Blue Bikes Delft

Welkom bij BlueBikes Delft, dé motorzaak waar passie voor motoren en persoonlijke aandacht samenkomen. Opgericht in 2025 door Adrian Schouten, biedt BlueBikes motorrijders alles wat ze nodig hebben onder één dak. Met onze focus op kwaliteit en service zorgen we ervoor dat jij en je motor altijd het beste krijgen. BlueBikes is meer dan een motorzaak – het is een plek waar passie voor motoren en persoonlijke aandacht samenkomen. Of je nu op zoek bent naar jouw droommotor, deskundige service in onze werkplaats, of gewoon wilt genieten van de sfeer in onze showroom, bij BlueBikes voel je je thuis.
Alle motoren van Blue Bikes Delft
9 motoren gevonden
HONDA NC 700 X DCT
HONDA NC 700 X DCT
€ 5.750,- p/mnd klik hier
2015, 21000 Km
HONDA NC 700 X DCT
HONDA NC 700 X DCT
€ 6.450,- p/mnd klik hier
2018, 24990 Km
SUZUKI V-STROM DL 650 ABS
SUZUKI V-STROM DL 650 ABS
€ 4.050,- p/mnd klik hier
2011, 40762 Km
HONDA CB 1000 R
HONDA CB 1000 R
€ 3.000,- p/mnd klik hier
2010, 30000 Km
BMW R 1200 GS
BMW R 1200 GS
€ 14.750,- p/mnd klik hier
2015, 27169 Km
BMW R 1200 GS ADVENTURE
BMW R 1200 GS ADVENTURE
€ 14.995,- p/mnd klik hier
2015, 23347 Km
KTM 390 DUKE
KTM 390 DUKE
€ 3.990,- p/mnd klik hier
2019, 12084 Km
KAWASAKI Z650 ABS
KAWASAKI Z650 ABS
€ 4.850,- p/mnd klik hier
2017, 40900 Km
HONDA NC 700 X DCT
HONDA NC 700 X DCT
€ 6.550,- p/mnd klik hier
2019, 16740 Km
Een stukje historie: BMW in 1983 - Hans Muth had in 1979 samen met Jan Fellstrom en Hans-Georg Kasten zijn eigen ontwerpstudio "Target Design" opgericht. Target Design tekende de R 65 LS, die veel leek op de Suzuki Katana modellen. Pas in 1983 week men af van de tweecilinderboxermotor, toen de drie- en viercilinder K-modellen werden geïntroduceerd met de BMW K 100-serie en de K 75-serie. Bij deze modellen lag de krukas net als bij de boxermotoren in de lengterichting. Dankzij dubbele bovenliggende nokkenassen, brandstofinjectie en geheel nieuwe frames konden deze modellen veel beter concurreren met andere merken en bovendien aan de strenger wordende milieu eisen voldoen. BMW was voornemens boxermotoren uitsluitend nog in de GS modellen te leveren. De K 100- en K 75-serie konden immers zowel sportief als toeristisch ingestelde klanten bedienen, zowel in de middenklasse als in de zware klasse. Maar vrijwel meteen na de introductie van de K modellen kwamen er klachten van klanten, en later dus ook van dealers en zelfs importeurs. Men wilde de zware boxermodellen terug. Nadat de /7-serie uit productie was gegaan, werden zelfs de nog leverbare R 80 modellen van grotere zuigers en cilinders voorzien, zodat met toch nog 1000cc-BMW's kon kopen.
© 2000 - 2025 Motoroccasion