Nieuwsbrief:

Bosgoed Motoren

Motorrijders blij maken met mooie motoren. Dat is wat ik het liefste doe. Graag help ik je in jouw zoektocht naar die éne perfecte motor. Ik zie je graag in onze showroom. Naast het aanbod van motoren vind je hier ook een prachtige collectie klassieke auto’s en motoren. Is je interesse gewekt? Of ben je toevallig in de buurt? Stap gerust binnen! Voor een goede kop koffie maken wij graag tijd! Wij zijn veel onderweg om de mooiste motoren te vinden en daarom niet altijd aanwezig. Wil je zeker zijn dat je niet voor een dichte showroomdeur staat, dan is het maken van een afspraak altijd verstandig.
Alle motoren van Bosgoed Motoren
15 motoren gevonden
KAWASAKI ZZR 600
KAWASAKI ZZR 600
€ 1.850,- p/mnd klik hier
1993, 38709 Km
KAWASAKI W800 CAFE
KAWASAKI W800 CAFE
€ 7.800,- p/mnd klik hier
2019, 3188 Km
SUZUKI GSX-R 600
SUZUKI GSX-R 600
€ 7.900,- p/mnd klik hier
2012, 21817 Km
TRIUMPH TIGER 800 XRX
TRIUMPH TIGER 800 XRX
€ 9.950,- p/mnd klik hier
2017, 11996 Km
SUZUKI V-STROM DL 650 ABS
SUZUKI V-STROM DL 650 ABS
€ 5.400,- p/mnd klik hier
2016, 57188 Km
KAWASAKI Z 750 ABS
KAWASAKI Z 750 ABS
€ 6.900,- p/mnd klik hier
2013, 4948 Km
BENELLI LEONCINO 500
BENELLI LEONCINO 500
€ 4.900,- p/mnd klik hier
2018, 13915 Km
MOTO GUZZI STELVIO 1200 8V ABS
MOTO GUZZI STELVIO 1200 8V ABS
€ 6.800,- p/mnd klik hier
2011, 35739 Km
BMW F 650 GS ABS
BMW F 650 GS ABS
€ 4.990,- p/mnd klik hier
2008, 36924 Km
MOTO MORINI X-CAPE 650 ABS GOLD WHEEL
MOTO MORINI X-CAPE 650 ABS GOLD WHEEL
€ 7.700,- p/mnd klik hier
2023, 11877 Km
MOTO MORINI X-CAPE 650 ABS GOLD WHEEL
MOTO MORINI X-CAPE 650 ABS GOLD WHEEL
€ 6.990,- p/mnd klik hier
2023, 7281 Km
HUSQVARNA NORDEN  901
HUSQVARNA NORDEN 901
€ 12.700,- p/mnd klik hier
2023, 8470 Km
TRIUMPH BONNEVILLE T 100 CHROME EDITION
TRIUMPH BONNEVILLE T 100 CHROME EDITION
€ 10.900,- p/mnd klik hier
2023, 1877 Km
BMW CE 02
BMW CE 02
€ 6.400,- p/mnd klik hier
2024, 810 Km
SUZUKI INTRUDER M 800
SUZUKI INTRUDER M 800
€ 6.900,- p/mnd klik hier
2011, 2334 Km
Een stukje historie: BMW in 1924 - Toen Franz Bieber al in 1924 Duits kampioen werd met een standaard R 32, besloot BMW de sportieve successen vast te houden door ook kopklepmotoren te ontwikkelen. In de jaren twintig, toen Duitsland nog gebukt ging onder de herstelbetalingen na de Eerste Wereldoorlog, bloeide BMW. Er werden in die periode ca. 27.000 motorfietsen verkocht, ondanks het feit dat BMW's duurder waren dan andere motorfietsen. Vanaf het begin waren de BMW motorfietsen door hun sterke frame geschikt voor zijspangebruik. Er waren contracten met zijspanfabrikanten en zodoende kon men soms ook al het droog gewicht mét zijspan aangeven. Incidenteel werden kleinere (eencilinder) modellen uitgebracht. Opvallend is dat geen enkele eencilinder ooit met een zijklepmotor werd gebouwd, hoewel dit bij de tweecilinders tot aan de Tweede Wereldoorlog wel gebeurde.
© 2000 - 2025 Motoroccasion