Nieuwsbrief:

Bouw Motoren

Bouw Motoren is een nieuwe, frisse onderneming gericht op reparatie, onderhoud en verkoop van motoren. Heeft u vragen? Neem dan contact met ons op of neem een kijkje in onze showroom!
Alle motoren van Bouw Motoren
7 motoren gevonden
KTM 690 SMC R
KTM 690 SMC R
€ 7.250,- p/mnd klik hier
2011, 12619 Km
SUZUKI VZ 800 MARAUDER LC
SUZUKI VZ 800 MARAUDER LC
€ 3.250,- p/mnd klik hier
1998, 52934 Km
TRIUMPH SPEED TRIPLE
TRIUMPH SPEED TRIPLE
€ 5.950,- p/mnd klik hier
2011, 57402 Km
YAMAHA FJR 1300
YAMAHA FJR 1300
€ 13.250,- p/mnd klik hier
2018, 73149 Km
HONDA GL 1000 GOLDWING
HONDA GL 1000 GOLDWING
€ 4.750,- p/mnd klik hier
1978, 66239 Km
MV AGUSTA BRUTALE 1090 R
MV AGUSTA BRUTALE 1090 R
€ 6.750,- p/mnd klik hier
2013, 39950 Km
SUZUKI VL 1500 LC INTRUDER
SUZUKI VL 1500 LC INTRUDER
€ 5.450,- p/mnd klik hier
2004, 38747 Km
Een stukje historie: BMW in 1970 - Heel modern waren de H-4 halogeenlampen. De brandstoftank was in drie versies leverbaar: 24 liter, 17 liter en een 17 liter exemplaar met verchroomde flanken (de "Toaster tank"), dat eigenlijk alleen voor de export naar de Verenigde Staten bedoeld was en alleen in 1972 en 1973 geproduceerd werd. Alle krukassen maakten slagen van 70,6 mm, waardoor verschillen in cilinderinhoud alleen door wisselende boringen verkregen werden. Hier zou BMW bij de luchtgekoelde boxers aan vasthouden tot in 1995, toen de R 100 R Mystic uit productie ging. De /5 serie kwam waarschijnlijk net op tijd op de markt. De Vollschwingen BMW's hadden het merk door de moeilijke tijden in de jaren vijftig gesleept, maar waren absoluut niet meer geschikt om de opkomende markt in de jaren zeventig te bedienen. Rond 1970 waren met name de Japanse fabrikanten op de markt gekomen met zware, snelle machines. BMW besloot in de /6-serie de R 50/5 niet meer te vervangen, maar het programma "in de hoogte" uit te breiden met de R 90/6 en de R 90 S. Men ging meer aandacht besteden aan het uiterlijk van de motorfietsen.
© 2000 - 2025 Motoroccasion