Nieuwsbrief:

De Haar Motoren

WIE, WAT EN WAAROM? De Haar Motoren is een jonge en flexibele motorzaak die ontstaan is uit een passie voor motoren en techniek en op jarenlange kennis en ervaring opgebouwd is. Dit resulteert in een totaalservice en zeer uitgebreide klantgerichte aandacht. Wat betekent dit nou eigenlijk? Dit gaat van een gratis totale controle van de motorfiets wanneer deze alleen langskomt voor een oliewisselbeurt tot een volledig ontzorgde consignatieverkoop van uw motorfiets. Er wordt van nature verder gekeken en met u als klant meegedacht. Flexibele openingstijden betekenen dat u gemakkelijk naast uw reguliere werktijden langs kunt komen voor onze services en producten. De Haar Motoren streeft naar het leveren van kwalitatieve diensten en producten die u en uw motor verdienen, waarbij de technische kennis en kunde in huis is die u van een goede motorzaak kunt verwachten. En dit alles terwijl wij de hobby voor ons allen betaalbaar houden! Openingstijden: ma t/m do na 17:30u op afspraak / vr 09.00 - 17.00u / za 10.00 - 17.00u
Alle motoren van De Haar Motoren
9 motoren gevonden
TRIUMPH TIGER 1050 SE
TRIUMPH TIGER 1050 SE
€ 4.795,- p/mnd klik hier
2007, 50499 Km
SUZUKI GSR 750
SUZUKI GSR 750
€ 5.650,- p/mnd klik hier
2011, 9413 Km
SUZUKI V-STROM DL 650 ABS
SUZUKI V-STROM DL 650 ABS
€ 4.795,- p/mnd klik hier
2012, 43321 Km
HONDA NC 700 X C-ABS
HONDA NC 700 X C-ABS
€ 4.699,- p/mnd klik hier
2012, 37395 Km
SUZUKI GSF 650 A
SUZUKI GSF 650 A
€ 4.950,- p/mnd klik hier
2015, 15304 Km
YAMAHA MT 07
YAMAHA MT 07
€ 7.195,- p/mnd klik hier
2022, 24530 Km
BMW R 1200 GS
BMW R 1200 GS
€ 7.890,- p/mnd klik hier
2011, 70763 Km
YAMAHA FZS 600 FAZER
YAMAHA FZS 600 FAZER
€ 1.995,- p/mnd klik hier
2004, 40093 Km
KAWASAKI Z900
KAWASAKI Z900
€ 8.895,- p/mnd klik hier
2022, 22555 Km
Wist u dat: In de motortaal "Bitza" betekent: Zelfbouwmotorfiets. Onder motorfietsliefhebbers zijn al­tijd enkelen te vinden die jarenlang bezig zijn met het reali­seren van een droom: het zelf construeren van een motorfiets, waarbij veel onderdelen zelf worden vervaardigd. Vaak begint een dergelijke zelfopgelegde missie bij bestaande motorfietsen. De bitzabouwer is meestal een technisch of werktuigbouw­kundig onderlegd persoon, die veel begrijpt van technische constructies en krachtoverbrenging. Vaak wordt een bitza op­getrokken rond een bestaand motorblok, waaromheen een frame wordt gekozen o f zelf vervaardigd. De huisvlijt kan zich in talloze details en accessoires verliezen: van zelfgeklopte ben­zinetanks tot gegoten polyester spatborden. Een hoogst enkele keer wordt ook het motorblok in eigen beheer vervaardigd. De vormgeving, stroomlijn en ergonomische proporties ko­men er bij bitza’s in de regel bekaaid vanaf. Soms is sprake van een monstrum op twee wielen, waarop de zelfbouwer niet­temin met zichtbare trots rondrijdt. In de ogen van de meer­derheid der motorliefhebbers zijn bitza-bouwers zonderlingen die een tot obsessie verworden ideaal hebben willen realiseren of eigenwijze amateurconstructeurs die het beter denken te weten dan merkenfabrikanten die al decennia lang bezig zijn met het maken van motorfietsen. Niettemin vormen bitza’s een vrolijke noot in de marge van het massale motorrijders- consumptisme. Bewondering wordt ook bij minder esthetisch ogende zelfbouwcreaties afgedwongen, vooral wanneer blijkt dat geld, tijd noch moeite zijn gespaard om enerzijds opnieuw het wiel uit te vinden en anderzijds op zich onverenigbare com­ponenten tot één geheel te integreren.
© 2000 - 2025 Motoroccasion