Nieuwsbrief:

H.D. Service Venlo


www.hdservice.nl
077-3870509
Dealer van: 

BOSS HOSS, INDIAN, VICTORY


Welkom op onze website H.D. Service Venlo, Al meer dan 25 jaar gespecialiseerd in Harley-Davidson Motoren en Trikes. Een begrip in Venlo en verre omstreken. Bij ons kunt u terecht voor al het werk aan uw Harley of Trike, van beurt tot een complete ombouw of zelfs een compleet custom gebouwde motor naar uw wensen. Wij zijn voor rewaco Trikes al meer dan 15 jaar importeur voor Nederland. We leveren nieuwe en gebruikte trikes in elke prijsklasse. Er zijn altijd 25 trikes op voorraad.
Alle motoren van H.D. Service Venlo
195 motoren gevonden
HARLEY-DAVIDSON ROAD GLIDE ULTRA FLTRU
HARLEY-DAVIDSON ROAD GLIDE ULTRA FLTRU
€ 21.950,- p/mnd klik hier
2015, 61191 Km
INDIAN MOTORCYCLE ROADMASTER
INDIAN MOTORCYCLE ROADMASTER
€ 15.950,- p/mnd klik hier
2016, 74570 Km
BMW R 1200 GS
BMW R 1200 GS
€ 9.250,- p/mnd klik hier
2013, 92129 Km
HARLEY-DAVIDSON ROAD KING POLICE ABS FLHP
HARLEY-DAVIDSON ROAD KING POLICE ABS FLHP
€ 8.950,- p/mnd klik hier
2001, 56838 Km
REWACO RF1 GT
REWACO RF1 GT
€ 54.650,- p/mnd klik hier
2025, Nieuw
HARLEY-DAVIDSON FAT BOB FXDF
HARLEY-DAVIDSON FAT BOB FXDF
€ 10.950,- p/mnd klik hier
2009, 19259 Km
HARLEY-DAVIDSON SUPER GLIDE DYNA FXD
HARLEY-DAVIDSON SUPER GLIDE DYNA FXD
€ 8.950,- p/mnd klik hier
2006, 88689 Km
INDIAN MOTORCYCLE CHIEF VINTAGE
INDIAN MOTORCYCLE CHIEF VINTAGE
€ 16.950,- p/mnd klik hier
2018, 26099 Km
HARLEY-DAVIDSON ROAD KING 110TH ANNIVERSARY FLHR
HARLEY-DAVIDSON ROAD KING 110TH ANNIVERSARY FLHR
€ 9.950,- p/mnd klik hier
1998, 86361 Km
HARLEY-DAVIDSON STREET GLIDE CVO FLHXSE
HARLEY-DAVIDSON STREET GLIDE CVO FLHXSE
€ 23.950,- p/mnd klik hier
2016, 54664 Km
HARLEY-DAVIDSON HERITAGE CLASSIC
HARLEY-DAVIDSON HERITAGE CLASSIC
€ 7.950,- p/mnd klik hier
1990, 49379 Km
REWACO CT 1500 S
REWACO CT 1500 S
€ 17.950,- p/mnd klik hier
2011, 43273 Km
HARLEY-DAVIDSON SOFTAIL SLIM
HARLEY-DAVIDSON SOFTAIL SLIM
€ 17.950,- p/mnd klik hier
2016, 7664 Km
HARLEY-DAVIDSON STREET BOB FXDB
HARLEY-DAVIDSON STREET BOB FXDB
€ 13.950,- p/mnd klik hier
2013, 24748 Km
REWACO RF1 ST-2
REWACO RF1 ST-2
€ 26.950,- p/mnd klik hier
2017, 81190 Km
HARLEY-DAVIDSON HERITAGE SOFTAIL CLASSIC FLSTC
HARLEY-DAVIDSON HERITAGE SOFTAIL CLASSIC FLSTC
€ 13.500,- p/mnd klik hier
2011, 49768 Km
REWACO RF1 GT
REWACO RF1 GT
€ 23.950,- p/mnd klik hier
2014, 25455 Km
HARLEY-DAVIDSON ELECTRA GLIDE ULTRA CLASSIC FLHTCU
HARLEY-DAVIDSON ELECTRA GLIDE ULTRA CLASSIC FLHTCU
€ 11.950,- p/mnd klik hier
2010, 81291 Km
HARLEY-DAVIDSON NIGHT TRAIN FXSTBI
HARLEY-DAVIDSON NIGHT TRAIN FXSTBI
€ 11.500,- p/mnd klik hier
2003, 39203 Km
BOSS HOSS LS3
BOSS HOSS LS3
€ 74.950,- p/mnd klik hier
2011, 9890 Km
Merkdealer
Wist u dat: In de motortaal "Hardtail" betekent: Letterlijk: stijve of harde achterkant. In dit geval de benaming voor een frame dat niet is uitgevoerd met een scharnierende achterbrug, noch met plunjervering. Kortweg een stijf frame genoemd. De meeste Europese en Amerikaanse motorfietsen uit de jaren twintig, dertig en begin jaren veertig hadden een stijf frame. De Britse en de Duitse motorfietsindustrie kwamen als eerste uit met seriemodellen die beschikten over zowel achter- als voorvering. De ooit toonaangevende Engelse motorindustrie tekende voor de eerste generatie massaal uitgevoerde semi-hydraulische voor- en achterschokbreking. In Engeland werd de Matchless G3L (l voor light) als eerste met een telescopische voorvork uitgerust aan het begin van de Tweede Wereldoorlog. De Amerikaanse industrie bleek op dit gebied het conservatiefst. De zware Indians werden in 1940 nog uitgerust met het Springframe, waarbij plunjervering was verwerkt in de achterwielophanging. Harley-Davidson ging met zijn zwaarste modellen pas in 1958 over op een frame met scharnierende achterbrug na in 1949 de springervoor vork door een hydraulische voorvork te hebben vervangen. De op zich uiterst trage aanpassing van het rijwielgedeelte van de topmodellen aan de moderne stroom van Europese motorfietsontwerpen, trompetterde het reclamebureau van Harley-Davidson van de daken als ongekende noviteit op het gebied van motorrijderscomfort. De begeleidende namen van modellen als Hydra Glide (hard tail met hydraulische voorvork) en Duo Glide (hydraulische voorvork én achtervering) getuigen van een bombastische mythologisering van een door Harley-Davidson matig ontwikkelde schokbrekingstechniek. Een hard tail komt bij moderne fabrieksmotorfietsen niet meer voor. Bij sommige motorfietsen ziet het er overigens wel zo uit omdat de schokbreker(s) weggewerkt zijn onder of boven het motorblok. Bij Harley-Davidson werd met het Softail-frame voor de hard tail-look gekozen omdat deze in is bij customrijders.
© 2000 - 2025 Motoroccasion