Nieuwsbrief:

Joeys Motor Ranch

Uw Harley-Davidson specialist in Apeldoorn. Bij ons kunt u terecht voor motor stalling, onderhoud en service, detailing, accessoires en onderdelen en uiteraard occasions. Met onze eigen werkplaats kunnen wij uw Harley-Davidson voorzien van alle service die de motor nodig heeft. U bent altijd van harte welkom bij ons in de showroom. De koffie staat altijd klaar. vriendelijke groet. Team Joey’s Motor Ranch.
Alle motoren van Joeys Motor Ranch
12 motoren gevonden
HARLEY-DAVIDSON SPRINGER CLASSIC FLSTSCI SOFTAIL
HARLEY-DAVIDSON SPRINGER CLASSIC FLSTSCI SOFTAIL
€ 15.950,- p/mnd klik hier
2006, 31852 Km
HARLEY-DAVIDSON SPORTSTER IRON XL 883 N
HARLEY-DAVIDSON SPORTSTER IRON XL 883 N
€ 13.250,- p/mnd klik hier
2020, 880 Km
HARLEY-DAVIDSON SOFTAIL SLIM 107
HARLEY-DAVIDSON SOFTAIL SLIM 107
€ 19.450,- € 19.950,- p/mnd klik hier
2018, 13234 Km
HARLEY-DAVIDSON WIDE GLIDE FXWG
HARLEY-DAVIDSON WIDE GLIDE FXWG
€ 14.950,- p/mnd klik hier
2014, 13054 Km
HARLEY-DAVIDSON ROAD KING CLASSIC FLHRC
HARLEY-DAVIDSON ROAD KING CLASSIC FLHRC
€ 10.950,- p/mnd klik hier
2000, 70514 Km
HARLEY-DAVIDSON SPORTSTER IRON XL 883 N
HARLEY-DAVIDSON SPORTSTER IRON XL 883 N
€ 10.250,- p/mnd klik hier
2015, 27844 Km
HARLEY-DAVIDSON ELECTRA GLIDE ULTRA LIMITED LOW FLHTKL
HARLEY-DAVIDSON ELECTRA GLIDE ULTRA LIMITED LOW FLHTKL
€ 17.950,- € 18.950,- p/mnd klik hier
2015, 59610 Km
HARLEY-DAVIDSON STREET GLIDE FLHX
HARLEY-DAVIDSON STREET GLIDE FLHX
€ 16.850,- p/mnd klik hier
2011, 50847 Km
HARLEY-DAVIDSON SPORTSTER IRON XL 883 N
HARLEY-DAVIDSON SPORTSTER IRON XL 883 N
€ 10.950,- p/mnd klik hier
2016, 24276 Km
HARLEY-DAVIDSON STREET GLIDE FLHX
HARLEY-DAVIDSON STREET GLIDE FLHX
€ 16.450,- p/mnd klik hier
2012, 31716 Km
HARLEY-DAVIDSON ELECTRA GLIDE ULTRA CLASSIC FLHTCU
HARLEY-DAVIDSON ELECTRA GLIDE ULTRA CLASSIC FLHTCU
€ 12.950,- p/mnd klik hier
2007, 52327 Km
HARLEY-DAVIDSON SPORTSTER XLH 883
HARLEY-DAVIDSON SPORTSTER XLH 883
€ 6.250,- € 6.750,- p/mnd klik hier
1997, 1924 Km
Een stukje historie: DUCATI in 1972 - In 1972, na het succes in Amerika in de begin jaren zestig met de Scramblers wilde Ducati verder met de succesformule als toegepast in het thuisland, in het bijzonder met de desmodromische 450. Aan het einde van de jaren zestig was er een ware explosie van zogeheten 'maxibikes'. En opnieuw had ontwerper Taglioni voor Ducati een winnend wapen achter de hand. Op 23 april 1972 arriveerde Ducati weer op de racebaan. Ditmaal op de Imola 200 Miles met een nieuwe tweecylinder desmodromic 750. Bestuurd door Paul Smart en Bruno Spaggiari waren deze goed voor een eerste en tweede plaats. De exceptionele 750 Supersport werd daarop uitgebracht als uitloper van deze spectaculaire overwinning.
© 2000 - 2025 Motoroccasion