Nieuwsbrief:

MotoNine

MotoNine is een jong en dynamisch bedrijf gevestigd in Kruiningen. Wij verkopen en kopen alle soorten merken motor-occasions. Wij verkopen uitsluitend betrouwbare motor-occasions met standaard een 3 maanden garantieperiode en afleveringsbeurt. Al onze motor-occasions zijn terug te vinden op onze Instagrampagina. Wij bieden tevens een haal en breng service aan voor al uw gekochte en verkochte motoren. Wij zijn een RDW erkend bedrijf en kunnen direct bij koop en verkoop de motor kosteloos tenaamstellen/vrijwaren. Bent u op zoek naar een specifieke motor of model, dan willen wij deze graag voor u zoeken en aanbieden. Neem dan contact met ons op of vul het aanvraagformulier in en wij nemen contact met u op!
Alle motoren van MotoNine
12 motoren gevonden
SUZUKI GSR 600
SUZUKI GSR 600
€ 3.999,- p/mnd klik hier
2006, 18964 Km
HONDA NC 700 S C-ABS
HONDA NC 700 S C-ABS
€ 4.999,- p/mnd klik hier
2013, 22339 Km
MOTO GUZZI V 50
MOTO GUZZI V 50
€ 7.000,- p/mnd klik hier
1985, 15414 Km
SUZUKI GSR 750
SUZUKI GSR 750
€ 5.750,- p/mnd klik hier
2011, 35890 Km
YAMAHA MT 03 ABS
YAMAHA MT 03 ABS
€ 5.299,- p/mnd klik hier
2017, 5299 Km
TRIUMPH TIGER 800 ABS
TRIUMPH TIGER 800 ABS
€ 7.249,- p/mnd klik hier
2013, 24627 Km
KAWASAKI VERSYS 650 ABS
KAWASAKI VERSYS 650 ABS
€ 7.299,- p/mnd klik hier
2018, 7457 Km
HONDA CTX 700 N DCT ABS
HONDA CTX 700 N DCT ABS
€ 5.499,- p/mnd klik hier
2014, 28237 Km
KAWASAKI Z650 ABS
KAWASAKI Z650 ABS
€ 5.799,- p/mnd klik hier
2019, 27917 Km
SUZUKI SFV 650 GLADIUS ABS
SUZUKI SFV 650 GLADIUS ABS
€ 4.299,- p/mnd klik hier
2010, 25292 Km
SUZUKI GSX-R 1000
SUZUKI GSX-R 1000
€ 7.250,- p/mnd klik hier
2005, 34466 Km
YAMAHA FZ 1 FAZER ABS
YAMAHA FZ 1 FAZER ABS
€ 4.999,- p/mnd klik hier
2008, 32287 Km
Wist u dat: In de motortaal "Atlas" betekent: Fabrieksbenaming voor een van de laatste zware Norton-twins, geproduceerd van 1965-1968. Het motorblok heeft in essentie al de vormen aangenomen van de laatste traditionele Norton, de Commando. Het motorblok van de Atlas huist voor de laatste keer in het sinds 1950 gehanteerde Featherbed-frame. Het is nog een rechtopstaande twin, terwijl bij de Commando het motorblok enkele graden naar voren in het frame is gekanteld. De Atlas was met zijn 65OCC- en 750cc-uitvoering een donderende krachtpatser. Een minpunt was echter dat bij hoge snelheden excessieve trillingen in het motorblok ontstonden, waardoor deze toenmalige superbike een onstuimig vibrerende motorfiets werd. De Norton Atlas is slechts en­kele jaren gemaakt. Onder fijnproevers binnen de café-race-scene genoot deze motorfiets de voorkeur boven een Triumph Bonneville of een BSA-twin. Een in originele staat verkerende Atlas heeft opvallend veel klassieke waarde gekregen. Wellicht omdat het de laatste op traditionele leest geschoeide Norton was, waarin alle stilistische elementen die de café-race-cultuur had voortgebracht in één fabrieksontwerp waren verenigd.
© 2000 - 2025 Motoroccasion