Nieuwsbrief:

MotoPort Almere


MotoPort Almere
Almere Stad
Routebeschrijving
www.motoportalmere.nl
036-5346466
Dealer van: 

BMW, SUZUKI


Bij MotoPort Almere staan nieuwe en gebruikte kwaliteitsmotoren, van alle merken en in alle prijsklassen. Zo hebben we voor elk wat wils. Of je nu op zoek bent naar een sportieve motor, een toermotor, of een heerlijke cruiser, in het uitgebreide aanbod vind je zeker de motor waar je naar op zoek bent.
Alle motoren van MotoPort Almere
59 motoren gevonden
SUZUKI GSX-8S
SUZUKI GSX-8S
€ 9.999,- p/mnd klik hier
2025, Nieuw
Merkdealer
SUZUKI SV 650 A
SUZUKI SV 650 A
€ 7.250,- p/mnd klik hier
2025, 1767 Km
Merkdealer
SUZUKI GSX-S 1000 GX
SUZUKI GSX-S 1000 GX
€ 18.499,- p/mnd klik hier
2025, Nieuw
Merkdealer
SUZUKI SV 650 A
SUZUKI SV 650 A
€ 7.950,- p/mnd klik hier
2025, Nieuw
Merkdealer
QJMOTOR SRT 900 SX TOURING
QJMOTOR SRT 900 SX TOURING
€ 12.799,- p/mnd klik hier
2025, Nieuw
QJMOTOR SRT 700 X TOURING
QJMOTOR SRT 700 X TOURING
€ 9.999,- p/mnd klik hier
2025, Nieuw
SUZUKI GSX-S 1000 (Z)A
SUZUKI GSX-S 1000 (Z)A
€ 16.749,- p/mnd klik hier
2025, Nieuw
Merkdealer
SUZUKI AN 400 BURGMAN
SUZUKI AN 400 BURGMAN
€ 6.450,- p/mnd klik hier
2023, 20700 Km
Merkdealer
KAWASAKI NINJA 650
KAWASAKI NINJA 650
€ 7.950,- p/mnd klik hier
2023, 9476 Km
SUZUKI GSX-8S
SUZUKI GSX-8S
€ 9.999,- p/mnd klik hier
2025, Nieuw
Merkdealer
SUZUKI GSX-8T
SUZUKI GSX-8T
€ 10.998,- p/mnd klik hier
2025, Nieuw
Merkdealer
SUZUKI GSX-8T
SUZUKI GSX-8T
€ 10.998,- p/mnd klik hier
2025, Nieuw
Merkdealer
SUZUKI GSX-8TT
SUZUKI GSX-8TT
€ 11.499,- p/mnd klik hier
2025, Nieuw
Merkdealer
SUZUKI SV 650 A
SUZUKI SV 650 A
€ 7.350,- p/mnd klik hier
2025, 2603 Km
Merkdealer
MOTO MORINI SEIEMMEZZO SCR
MOTO MORINI SEIEMMEZZO SCR
€ 7.999,- p/mnd klik hier
2025, Nieuw
BMW F 900 XR
BMW F 900 XR
€ 11.750,- p/mnd klik hier
2020, 11774 Km
Merkdealer
SUZUKI GSX-S 950
SUZUKI GSX-S 950
€ 11.299,- p/mnd klik hier
2024, Nieuw
Merkdealer
HONDA VT 750 C2 SHADOW ACE
HONDA VT 750 C2 SHADOW ACE
€ 5.950,- p/mnd klik hier
2006, 15528 Km
SUZUKI V-STROM 650 ABS
SUZUKI V-STROM 650 ABS
€ 6.950,- p/mnd klik hier
2018, 11360 Km
Merkdealer
HONDA CRF 250 RALLY
HONDA CRF 250 RALLY
€ 6.450,- p/mnd klik hier
2018, 4360 Km
Wist u dat: In de motortaal "Custom/custombike/to customize" betekent: Letterlijk betekent to customize: to suit (a motorcycle) to taste (een motorfiets aan je smaak aanpassen). Het duidt eigenlijk de doodnormale activiteit aan, die iedere bezitter van een motorfiets verricht wanneer hij iets wijzigt aan de standaardversie van zijn motor. Een ander stuur is het meest voorkomende voorbeeld. Soms gaat het verder, maar altijd blijft het oorspronkelijke model herkenbaar, want anders wordt een grens overschreden die de onderhavige motorfiets doet veranderen in een zelfbouwmotor of bitza. Wie een ander zadel/buddyseat en een ander stuur monteert is bezig de zitpositie van zijn motor aan zijn wensen aan te passen. Wie dat nog niet genoeg vindt en bijvoorbeeld wielen met echte spaken prefereert boven de gietwielen van de standaarduitvoering o f een speciaal uitlaatsysteem verkiest boven de fabrieksdemper, is bezig een custombike van zijn motorfiets te maken. Veelal spitst het customizen zich toe op louter technische verbeteringen als remmen, andere carburateur, buddyseat, stuur, of spuitwerk van tank en spatborden met special paint. Een aantal motorfietsfabrikanten die in de jaren zestig en zeventig nauwelijks het hoofd boven water konden houden, hadden weinig o f geen aandacht voor de specifieke wensen op het gebied van design en esthetiek die bij hun cliëntele was gaan leven. Voorbeelden zijn Harley-Davidson, die zijn afnemers tot in de helft van de jaren zeventig totaal negeerde, en BMW , die onlangs met een geheel nieuw ontwikkelde boxermotorfiets is uitgekomen. Toen de fabrikanten de schellen van de ogen vielen en zij zich wel wilden conformeren aan de wensen die onder hun afnemers leefden, had de aftermarket al een antwoord op de vraag gevonden. Harley-Davidson was lange tijd % een markant voorbeeld van de zelfingenomenheid waar het ging om het serieus nemen van het rijderspubliek. In de modellen die de fabriek tot 1971 uitbracht was niets te bespeuren van wat de sterk opgekomen bikerscult al vanaf de helft van de jaren zestig in kleine kring aan vormgevingseisen had gedicteerd. Het antwoord kwam pas met de Super Glide, een voorzichtige concessie aan de oerverschijning van de Electra Glide, waarbij het panzadel en de mastodontische spatborden kwamen te vervallen. Pas met de komst van de Low Rider werd een bezonken smaak erkend die een nieuwe generatie Harley-rijders al jaren doodnormaal was gaan vinden. De kwalificatie custom werd vanaf die tijd aan een in serie geproduceerde motorfiets meegegeven om te onderstrepen dat nu wel werd ingespeeld op lang genegeerde wensen van het liefhebberspubliek. De betekenis van het woord custom werd hierdoor uitgehold: consumenten werden verleid een in serie geproduceerde standaardmotorfiets als ‘exclusief voor hen gemaakt’ aan te schaffen. De predikaten custom en chopper zijn nu algemeen door de Japanse motorfiets-marketeers geconfisqueerd om er modellen mee aan te duiden waarop men een quasi nonchalante zitpositie aanneemt en waarvan de stilering vage overeenkomst vertoont met het voorkomen van moderne Harley-Davidsons.
© 2000 - 2025 Motoroccasion