Nieuwsbrief:

PremiumMobility

Alle motoren van PremiumMobility
56 motoren gevonden
HONDA NSS 750 FORZA
HONDA NSS 750 FORZA
€ 12.550,- p/mnd klik hier
2021, 5335 Km
YAMAHA TRICITY 300
YAMAHA TRICITY 300
€ 8.950,- p/mnd klik hier
2021, 2236 Km
YAMAHA MT 03 ABS
YAMAHA MT 03 ABS
€ 5.450,- p/mnd klik hier
2022, 10652 Km
TRIUMPH STREET TRIPLE 765 RS
TRIUMPH STREET TRIPLE 765 RS
€ 12.250,- p/mnd klik hier
2022, 6821 Km
SUZUKI V-STROM DL 650 ABS
SUZUKI V-STROM DL 650 ABS
€ 5.450,- p/mnd klik hier
2008, 20421 Km
HONDA CMX 500 REBEL
HONDA CMX 500 REBEL
€ 6.299,- p/mnd klik hier
2020, 7480 Km
YAMAHA TENERE 700
YAMAHA TENERE 700
€ 10.850,- p/mnd klik hier
2019, 11312 Km
KAWASAKI VERSYS 1000 ABS
KAWASAKI VERSYS 1000 ABS
€ 10.450,- p/mnd klik hier
2017, 9300 Km
HONDA X-ADV
HONDA X-ADV
€ 9.950,- p/mnd klik hier
2017, 15647 Km
HONDA CB 650 R
HONDA CB 650 R
€ 8.250,- p/mnd klik hier
2020, 17089 Km
KTM 790 DUKE
KTM 790 DUKE
€ 8.249,- p/mnd klik hier
2020, 11832 Km
KAWASAKI VERSYS 650 ABS
KAWASAKI VERSYS 650 ABS
€ 8.299,- p/mnd klik hier
2022, 8375 Km
YAMAHA TRACER 900 ABS
YAMAHA TRACER 900 ABS
€ 9.450,- p/mnd klik hier
2017, 15831 Km
CFMOTO 450 CLC
CFMOTO 450 CLC
€ 7.198,- € 7.199,- p/mnd klik hier
2025, Nieuw
CFMOTO 450 MT
CFMOTO 450 MT
€ 7.798,- € 7.799,- p/mnd klik hier
2025, Nieuw
CFMOTO 450 NK
CFMOTO 450 NK
€ 6.798,- € 6.799,- p/mnd klik hier
2025, Nieuw
CFMOTO 450 SRS
CFMOTO 450 SRS
€ 7.998,- € 7.999,- p/mnd klik hier
2025, Nieuw
CFMOTO 675 NK
CFMOTO 675 NK
€ 7.998,- € 7.999,- p/mnd klik hier
2025, Nieuw
CFMOTO 700 CL-X ADVENTURE
CFMOTO 700 CL-X ADVENTURE
€ 7.348,- € 7.349,- p/mnd klik hier
2025, Nieuw
CFMOTO 700 CL-X HERITAGE
CFMOTO 700 CL-X HERITAGE
€ 6.798,- € 6.799,- p/mnd klik hier
2025, Nieuw
Wist u dat: In de motortaal "Ace-bars" betekent: De café-race-styling wordt vanaf het begin gekenmerkt door het streven naar een zo ver mogelijk vooroverhangende houding. In eerste instantie gebeurde dit door de Ace- bars, een kort stuur, waarvan de beide stuurhelften naar beneden waren gebogen en dat werd bevestigd in de krib op het kroonstuk van de voorvork, waar het oorspronkelijke (hogere) stuur had gezeten. De opvolgers van de Ace-bars werden de clip-ons. Het chauffeursrestaurant the Ace Café, dat in de jaren vijftig een van de belangrijkste ontmoetingsplaatsen was van de Engelse motorrijders, lag aan de North Circular Road bij Londen. Iedereen van de Ton-up-boys-scene, zoals de berijders van de café-racers ook wel werden genoemd, kwam in the Ace Café. Het café was ook het epicentrum van de motor-subcultuur van de Teddy-boys en de *Rockers.
© 2000 - 2025 Motoroccasion