Nieuwsbrief:

PremiumMobility

Alle motoren van PremiumMobility
64 motoren gevonden
YAMAHA TRICITY 300
YAMAHA TRICITY 300
€ 8.950,- p/mnd klik hier
2021, 2236 Km
CFMOTO 700 CL-X ADVENTURE
CFMOTO 700 CL-X ADVENTURE
€ 7.348,- € 7.349,- p/mnd klik hier
2025, Nieuw
CFMOTO 700 CL-X HERITAGE
CFMOTO 700 CL-X HERITAGE
€ 6.798,- € 6.799,- p/mnd klik hier
2025, Nieuw
CFMOTO 700 CL-X SPORT
CFMOTO 700 CL-X SPORT
€ 8.998,- € 8.999,- p/mnd klik hier
2025, Nieuw
VOGE 500 DS
VOGE 500 DS
€ 7.199,- € 8.199,- p/mnd klik hier
2025, Nieuw
SUZUKI GSF 1200 S BANDIT
SUZUKI GSF 1200 S BANDIT
€ 5.950,- p/mnd klik hier
2005, 13137 Km
DUCATI SCRAMBLER ICON
DUCATI SCRAMBLER ICON
€ 6.750,- p/mnd klik hier
2015, 12533 Km
TRIUMPH SPEED TRIPLE 1050 ABS
TRIUMPH SPEED TRIPLE 1050 ABS
€ 6.750,- p/mnd klik hier
2011, 26687 Km
SUZUKI INTRUDER M 800
SUZUKI INTRUDER M 800
€ 5.950,- p/mnd klik hier
2008, 21768 Km
KAWASAKI Z900 70kW
KAWASAKI Z900 70kW
€ 7.750,- p/mnd klik hier
2020, 50230 Km
KYMCO AK 550
KYMCO AK 550
€ 7.250,- p/mnd klik hier
2017, 6181 Km
YAMAHA MT 09 ABS
YAMAHA MT 09 ABS
€ 10.950,- p/mnd klik hier
2024, 20665 Km
CFMOTO 125 NK
CFMOTO 125 NK
€ 3.998,- p/mnd klik hier
2025, Nieuw
CFMOTO 675 SR-R
CFMOTO 675 SR-R
€ 8.998,- € 8.999,- p/mnd klik hier
2025, Nieuw
CFMOTO 450 MT
CFMOTO 450 MT
€ 7.798,- € 7.799,- p/mnd klik hier
2025, Nieuw
CFMOTO 450 CLC
CFMOTO 450 CLC
€ 7.198,- € 7.199,- p/mnd klik hier
2025, Nieuw
CFMOTO 450 SR
CFMOTO 450 SR
€ 7.598,- € 7.599,- p/mnd klik hier
2025, Nieuw
CFMOTO 450 SRS
CFMOTO 450 SRS
€ 7.998,- € 7.999,- p/mnd klik hier
2025, Nieuw
CFMOTO 800 MT EXPLORER
CFMOTO 800 MT EXPLORER
€ 15.450,- p/mnd klik hier
2025, Nieuw
CFMOTO 800 MT EXPLORER
CFMOTO 800 MT EXPLORER
€ 14.950,- p/mnd klik hier
2025, Nieuw
Wist u dat: In de motortaal "Integraal" betekent: Integraalhelm. Ook wel klokhelm genoemd. Een helm die het gehele hoofd, inclusief het gezicht, bedekt (integraal =totaal). De integraalhelm werd overgenomen uit de autoracerij en raakte in de jaren zeventig in zwang bij het merendeel der motorrijders. Het gestroomlijnde uiterlijk en het vizier suggereerden snelheid en veiligheid, maar de praktijk heeft geleerd dat aan de integraalhelm ook nadelen verbonden zijn. Het is niet gezegd dat in geval van een ongeluk de integraalhelm de meeste garantie voor veiligheid biedt. Door het wegslaan van het hoofd kan een motorrijder zijn sleutelbeen breken door de rand aan de onderkant van de helm. Tevens is verstikking is sommige gevallen mogelijk, wanneer bij een val de helm wordt volgeschept met zand. Door de meeste motorrijders wordt de integraalhelm niettemin verkozen boven de jethelm of het spotje vanwege zijn bescherming tegen wind en regen, en vanwege het uiterlijk. Door berijders van antieke motorfietsen, custommotorfietsen en choppers wordt de integraalhelm als een misplaatste keuze beschouwd. Rechtop gezeten op de motorfiets vloekt een integraalhelm met de stijl van een dergelijke motorfiets. De gestroomlijnde integraalhelm harmonieert met een voorovergebogen positie.
© 2000 - 2025 Motoroccasion