Nieuwsbrief:

Robs Accessoires


www.robsacc.nl
0224-591230
Dealer van: 

CAGIVA, HUSQVARNA


Alle motoren van Robs Accessoires
27 motoren gevonden
HONDA CB 500 F ABS
HONDA CB 500 F ABS
€ 7.250,- p/mnd klik hier
2023, 95 Km
SUZUKI GZ 250 MARAUDER
SUZUKI GZ 250 MARAUDER
€ 1.399,- p/mnd klik hier
2004, 4000 Km
HONDA VFR 750 F
HONDA VFR 750 F
€ 1.350,- p/mnd klik hier
1988, 46000 Km
SUZUKI ADDRESS 110
SUZUKI ADDRESS 110
€ 1.599,- p/mnd klik hier
2017, 10520 Km
KTM 125 LC2
KTM 125 LC2
€ 2.995,- p/mnd klik hier
2018, 0 Km
SUZUKI SV 650
SUZUKI SV 650
€ 6.750,- p/mnd klik hier
2023, 2500 Km
YAMAHA SZR 660
YAMAHA SZR 660
€ 1.599,- p/mnd klik hier
1999, 56730 Km
KAWASAKI Z650
KAWASAKI Z650
€ 3.450,- p/mnd klik hier
1978, 21400 Km
HONDA GL 1500 SE GOLDWING
HONDA GL 1500 SE GOLDWING
t.e.a.b. p/mnd klik hier
1988, 50000 Km
HONDA CB 600 F HORNET
HONDA CB 600 F HORNET
€ 2.999,- p/mnd klik hier
2004, 52360 Km
HONDA XL 650 V TRANSALP
HONDA XL 650 V TRANSALP
€ 3.299,- p/mnd klik hier
2005, 88500 Km
YAMAHA XV 750 VIRAGO
YAMAHA XV 750 VIRAGO
€ 2.350,- p/mnd klik hier
1993, 14800 Km
KAWASAKI D-TRACKER 125
KAWASAKI D-TRACKER 125
€ 2.399,- p/mnd klik hier
2013, 7000 Km
HONDA CB 500 F ABS
HONDA CB 500 F ABS
€ 5.250,- p/mnd klik hier
2016, 31720 Km
HONDA CB 650 C
HONDA CB 650 C
€ 3.950,- p/mnd klik hier
1986, 33000 Km
YAMAHA XV 1900 MIDNIGHT STAR
YAMAHA XV 1900 MIDNIGHT STAR
€ 4.995,- p/mnd klik hier
2009, 78000 Km
HONDA NC 750 X DCT C-ABS
HONDA NC 750 X DCT C-ABS
€ 7.250,- p/mnd klik hier
2016, 7000 Km
BENELLI 900 SEI
BENELLI 900 SEI
€ 27.500,- p/mnd klik hier
1980, 0 Km
YAMAHA YZF R 125 ABS
YAMAHA YZF R 125 ABS
€ 5.750,- p/mnd klik hier
2025, 4950 Km
HONDA NC 750 X ABS
HONDA NC 750 X ABS
€ 4.599,- p/mnd klik hier
2016, 88800 Km
Een stukje historie: HARLEY-DAVIDSON in 1980 - Ontstaan van de Harley-Davidson Softail Bill Davis, een enthousiaste Harleyrijder en ingenieur uit St. Louis, ontwierp de softail halverwege de jaren zeventig. Zijn eerste ontwerp, waaraan hij in 1974 en 1975 werkte, had een cantilever-achterbrug die aan de onderkant roteerde en aan de bovenzijde veerde met de veren en schokdemper verborgen onder het zadel. Bij het uitwerken van zijn ontwerp bouwde Davis een prototype op basis van zijn Super Glide uit 1972. Davis patenteerde zijn ontwerp en nam contact op met Willie G. Davidson voor een vergadering in augustus 1976. Davidson was onder de indruk maar deed geen toezeggingen. Davidson antwoordde zes maanden later en liet weten dat het bedrijf het ontwerp op dat moment niet zou kunnen gebruiken, maar er nog steeds in geïnteresseerd was. Davis bleef het ontwerp ontwikkelen, waarbij het draaipunt en de verende delen zodanig werden aangepast dat de veren en schokdemper zich onder het frame bevonden en het draaipunt zich aan de bovenkant van de driehoekige achterbrug bevond. Hierdoor kon de traditionele Harley-Davidson olietank onder de stoel worden geplaatst. Davis probeerde het nieuwe ontwerp zelfstandig te produceren als de Road Worx Sub-Shock, maar de samenwerking die hij hiervoor had opgezet voldeed niet. Harley-Davidson-directeur Jeffrey Bleustein nam kort daarna contact op met Davis en begon met onderhandelingen om het ontwerp van Davis te kopen. Davis verkocht uiteindelijk zijn patenten, prototypen en machines aan Harley-Davidson in januari 1982. Na verdere tests en ontwikkeling werd Davis's ontwerp geïntroduceerd in juni 1983 als de 1984 Harley-Davidson FXST Softail.
© 2000 - 2025 Motoroccasion