Nieuwsbrief:

BMW  R 1200 RT - 2010

Garantie: Ja
75899 Km
Polar
bmw - r-1200-rt
bmw - r-1200-rt
bmw - r-1200-rt
bmw - r-1200-rt
bmw - r-1200-rt
bmw - r-1200-rt
bmw - r-1200-rt
bmw - r-1200-rt
bmw - r-1200-rt
bmw - r-1200-rt
bmw - r-1200-rt
bmw - r-1200-rt
bmw - r-1200-rt
bmw - r-1200-rt
bmw - r-1200-rt
bmw - r-1200-rt
bmw - r-1200-rt
bmw - r-1200-rt
bmw - r-1200-rt
bmw - r-1200-rt
bmw - r-1200-rt
bmw - r-1200-rt
OmschrijvingTechniekFinancierenVerzekeringBedrijf
Net binnen : R 1200 RT [ D.O.H.C. ] in de bijzonder mooie kleur Polar metallic. ABS, ESA, boordcomputer, middenbok, verwarmbare handvatten, witte richtingaanwijzers, comfortzadel , cilinderbeschermers, stuurverhogers, alarmsysteem klasse MII en een RVS verchroomd uitlaatsysteem . 
  • Inruil mogelijk.


    Stella Motoren
    Hommel 9
    7317 BL APELDOORN
    055-3032254
    verkoop@stellamotoren.nl
    Geopend:
    Dinsdag t/m vrijdag van 09:00 tot 18:00
    Zaterdag van 09:00 tot 17:00


Opties en Accessoires:
12 Volt aansluiting, Alarmsysteem áf fabriek [ klasse MII ], Anti Blokkeer Systeem [ABS], Boordcomputer, Cardan, Comfort zadel, Cylinderbeschermers, Duopassagier rugsteun, Electr. verstelbaar windscherm, ESA, Handvat verwarming, In hoogte verstelbaar zadel, Middenbok, Nederlands geleverde motorfiets, Nieuw door Simako geleverd, Onderhoudshistorie volledig aanwezig, Originele uitlaat, Stuurverhogers, TomTom navigatiehouder, Versnellingsindicator, Verstelbare rem- en koppelingshendel, Witte knipperlichten, Zijkoffers




Deze motor is geschikt voor A rijbewijs.
Stella Motoren
Ook van deze verkoper:
Een stukje historie: BMW in 1986 - Intussen zat BMW met een dilemma: de klanten vroegen om boxermotoren, maar BMW kon ze binnen de geldende milieunormen niet leveren, zeker niet als ze vermogens moesten leveren die de concurrentie uit Japan het hoofd konden bieden. Daarom deed BMW eigenlijk hetzelfde als zijn klanten: de R 80 blokken en frames, intussen voorzien van monolever achtervering, kregen grotere cilinders en daarmee kon men 1000cc-modellen leveren die iets minder vermogen leverden dan voorheen, maar bijvoorbeeld wel geschikt waren voor het gebruik van loodvrije benzine. Zodoende werden vanaf 1986 de 800- en 1000cc-boxers, gemoderniseerd en met heel nieuwe motorblokken, weer in productie genomen. Ze waren inmiddels voorzien van het monolever veersysteem en kregen later zelfs paralever. Toen eind 1992 de R 1100's met het nieuwe, lucht/oliegekoelde blok verschenen, viel het doek voorgoed. De K-motoren bleven echter
© 2000 - 2025 Motoroccasion