Nieuwsbrief:

BMW  S 1000 XR - 2017

€ 12.450,- € 12.950,-
34051 Km
Rood
bmw - s-1000-xr
bmw - s-1000-xr
bmw - s-1000-xr
bmw - s-1000-xr
bmw - s-1000-xr
bmw - s-1000-xr
bmw - s-1000-xr
bmw - s-1000-xr
bmw - s-1000-xr
bmw - s-1000-xr
bmw - s-1000-xr
bmw - s-1000-xr
bmw - s-1000-xr
bmw - s-1000-xr
bmw - s-1000-xr
bmw - s-1000-xr
bmw - s-1000-xr
bmw - s-1000-xr
bmw - s-1000-xr
bmw - s-1000-xr
bmw - s-1000-xr
OmschrijvingTechniekFinancierenVerzekeringBedrijf

🏍️ Jouw ultieme tour-sportmachine: BMW S1000XR – 2017 – Full Option

Stap op en ervaar de perfecte mix van kracht en comfort met deze indrukwekkende BMW S1000XR uit 2017. Klaar voor lange tochten, ruige bergen of jouw dagelijkse rit – deze machine doet het allemaal.


🔧 Technische gegevens
  • Bouwjaar: 2017

  • RMV: 34.051km

  • Motor: 999 cc, viercilinder-in-lijn, vloeistofgekoeld

  • Vermogen: 165 pk @ 11.000 tpm

  • Koppel: 112 Nm @ 9.250 tpm

  • Versnellingen: 6 versnellingen, quickshifter (up/down)

  • Gewicht rijklaar: ± 229 kg

  • Brandstofverbruik: gemiddeld 5,5–6,5 L/100 km

  • Tankinhoud: 20 L

  • Remmen: dubbele radiaal-montage voor, ABS 

  • Frame & ophanging: lichtgewicht aluminium; voorvork + achter-schokbreker elektronisch instelbaar (Dynamic ESA)


🛠️ Opties & accessoires
  • Full Option pakket inclusief o.a.:

    • Cruise Control

    • Traction Control 

    • ABS 

    • Dynamic Mode (Rain, Road, Dynamic)

    • Hill Start Control

    • Elektronisch verstelbare vering (Dynamic ESA)

    • Ride-by-wire gasklep

    • Heat‑grips (handvatverwarming)

    • Mode 5 ride modes en gear indicator

  • Valbeugels – extra bescherming bij vallen

  • Originele BMW zijkoffers – ±35 L per stuk, afsluitbaar

  • Quickshifter / schakelassistent

  • Original BMW LED-knipperlichten + LED-achterlicht

  • GPS‑steun – eenvoudig navigatie monteren


👍 Waarom jij deze S1000XR moet hebben
  • Krachtige en soepele viercilinder voor zowel sportief als allround gebruik

  • Elektronisch onderstel & rijmodi passen zich aan elke situatie aan

  • Uitgebreide accessoires-set voor reizen zonder gedoe

  • perfect onderhouden: dealercheck, nieuwe banden + beurt (indien van toepassing)

 

Jij stapt op. Jij kiest de rit. Deze motor staat voor je klaar.

📞 Stuur me gerust een bericht, dan plannen we een proefrit én bezichtiging!


  • Op berichten via marktplaats chat zoals wat is de uiterste prijs, waar kan de motor voor weg of biedingen wordt niet gereageerd.

    Strada motoren is de specialist in jong gebruikte motoren van alle merken.
    Bij ons betaald u geen kosten rijklaar maken.
  • Bij Strada motoren Dongen kunt u terecht voor jonge gebruikte motorfietsen.
    Wij verkopen alle merken motoren zoals o.a: BMW, Harley-Davidson, Honda, Yamaha, Suzuki, Ducati, Triumph etc.
    Door eigen inkoop kunnen wij onze motoren zeer scherp aanbieden.

    Ook voor onderhoud van alle merken kunt u bij ons terrecht.
  • Omdat wij meerdere vestigingen hebben is het bij interesse aan te raden vooraf te bellen of mailen.
     
  • Wij kunnen ook motoren inruilen. Op onze website kunt u een inruilformulier vinden of ons de gegevens van uw in te ruilen motor sturen via mail.





Deze motor is geschikt voor A rijbewijs.
Strada Motoren
Ook van deze verkoper:
Wist u dat: In de motortaal "Commando" betekent: Letterlijk stoottroepen De Norton Commando Interstate 750 en de Norton Commando 850 waren de laatste zware viertakt twins die door de AMC/Norton-Villiers-fabrieken werden uitgebracht. De Commando 750 werd in 1967 gepresenteerd op de motorshow van Earls Court in London. Voor de Commando werd niet langer gebruikgemaakt van het roemruchte Featherbedframe. De grootste moeilijkheid bij het ontwerpen van dit model bestond uit het elimineren van de motortrillingen. De oplossing werd niet gezocht in een verbeterde versie van het al bestaande motorblok, maar in de toepassing van silent-blocks, rubberen dempingsbussen tussen motorblok en frame. Op zich geen onbekend verschijnsel in de motorwereld, maar in die vorm niet eerder toegepast en door Norton het Isolastic System genoemd. De fabriek had hoge verwachtingen van haar superbike op de Amerikaanse markt. De prestaties en de betrouwbaarheid vielen echter tegen, vooral vergeleken met die van de sterk in opkomst zijnde Japanse merken. De hoofdlagers van de krukas bleken niet bestand tegen het grote vermogen. Er kwamen ongeveer evenveel garantieclaims als er Commandos werden geproduceerd. De verkoopcijfers bleven ver onder de verwachtingen en daardoor ging Norton ten onder. In oktober 1977 werd de productie van de Commando stopgezet. Het Norton-logo wordt momenteel gebruikt op een wankelmotorfiets, die slechts op zeer beperkte schaal aftrek vindt. De Engelse gemotoriseerde politie heeft een aantal van deze Nortons in gebruik.
© 2000 - 2025 Motoroccasion