Nieuwsbrief:

DUCATI  PANIGALE 1299 S - 2015

Garantie: Ja
13262 Km
.
ducati - 1299-panigale-s
ducati - 1299-panigale-s
ducati - 1299-panigale-s
ducati - 1299-panigale-s
ducati - 1299-panigale-s
ducati - 1299-panigale-s
ducati - 1299-panigale-s
ducati - 1299-panigale-s
ducati - 1299-panigale-s
ducati - 1299-panigale-s
ducati - 1299-panigale-s
OmschrijvingTechniekFinancierenVerzekeringBedrijf
Transmissie: 6 versnellingen
Koppel: 145 Nm
Tankinhoud: 17 liter
Bekleding: Stof
Aantal eigenaren: 2
Inbegrepen afleverpakket: Standaard: Wettelijke garantie, geldige APK, en RDW-leges.
Motor: 4-takt

Super nette Ducati Panigale 1299 S afkomstig van 2e eigenaar.
Origineel Nederlands geleverd en door ons onderhouden. Daarnaast is de Panigale door de vorige eigenaar voorzien van ongelofelijk veel mooie en exclusive carbon en aluminium accessoires.  Mooie lage aantoonbare tellerstand van slechts 13.262 kilometer.
Uiteraard zijn alle boekjes, sleutels en originele onderdelen aanwezig en wordt deze rasechte Italiaanse superbike geleverd met servicebeurt en garantie.  Op de laatste 2 foto's zie je de motorfiets zonder de recentelijk gemonteerde accessoires.

Voor meer informatie omtrent eventuele inruil, financieringsmogelijkheden of het maken voor een afspraak voor een proefrit kunt u het beste contact opnemen met Henk-Jan Wolff of Dylan Kroese.

Star Twin Motors: Het kloppend motorhart van Nederland!

Officieel dealer van Ducati sinds 1983.
Officieel dealer van Royal Enfield en Moto-Morini.

Bezoek de website voor ons complete aanbod aan motoren, onderdelen en speciale technische diensten.
www.startwin.com
Opties en Accessoires:
Anti Blokkeer Systeem, Anti doorSlip Regeling




Deze motor is geschikt voor A rijbewijs.
Star Twin Motors
Ook van deze verkoper:
Een stukje historie: BMW in 1928 - In 1928 nam BMW de Fahrzeugfabrik Eisenach (FFE) in Eisenach over. Vanaf dat jaar ging BMW “paren” van motorfietsmodellen maken: ongeveer gelijktijdig kwam er een zijklepmotor als toermotorfiets en een kopklepmotor als sportmotor op de markt. De eerste voorbeelden waren de R 42 en R 47 (1928-1929). Dit kon gemakkelijk en goedkoop door het "Baukastensystem", een modulair bouwsysteem waarbij op basis van een bestaand frame en motorblok door min of meer kleine wijzigingen (cilinders, zuigers en cilinderkoppen) een motorfiets met een heel ander karakter kon worden gebouwd. De boxermotoren werden in de inhoudsklassen 500 en 750 cc gebouwd. Vanaf het begin kon elektrische verlichting geleverd worden, maar vanaf 1928 werd deze standaard gemonteerd. Tot 1929 werden buisframes gebruikt, maar vanaf dat jaar waren de dubbele wiegframes als plaatframe uitgevoerd.
© 2000 - 2025 Motoroccasion