Nieuwsbrief:

DUCATI  MULTISTRADA V4 S PIKES PEAK - 2023

Garantie: Ja
14313 Km
PIKES PEAK LIVE
ducati - multistrada-v4-s-pikes-peak
ducati - multistrada-v4-s-pikes-peak
ducati - multistrada-v4-s-pikes-peak
ducati - multistrada-v4-s-pikes-peak
ducati - multistrada-v4-s-pikes-peak
ducati - multistrada-v4-s-pikes-peak
ducati - multistrada-v4-s-pikes-peak
ducati - multistrada-v4-s-pikes-peak
ducati - multistrada-v4-s-pikes-peak
ducati - multistrada-v4-s-pikes-peak
ducati - multistrada-v4-s-pikes-peak
ducati - multistrada-v4-s-pikes-peak
ducati - multistrada-v4-s-pikes-peak
ducati - multistrada-v4-s-pikes-peak
ducati - multistrada-v4-s-pikes-peak
ducati - multistrada-v4-s-pikes-peak
ducati - multistrada-v4-s-pikes-peak
ducati - multistrada-v4-s-pikes-peak
ducati - multistrada-v4-s-pikes-peak
ducati - multistrada-v4-s-pikes-peak
OmschrijvingTechniekFinancierenVerzekeringBedrijf
Modeljaar: 2023

Deze van 1e eigenaar afkomstige Ducati Multistrada V4 Pikes Peak verkeert in absolute nieuwstaat!

Deze motor is door ons nieuw geleverd en ondehouden.

Het betreft een BTW motor! Verkoopprijs in inclusief BTW.

Een proefrit maken is bij intentie tot koop mogelijk en uiteraard bij droog weer en wegdek.
Het eigen risico tijdens de proefrit is € 1.000,-

Motoren met een verkoopprijs onder de € 3.000,- worden verkocht inclusief 1 maand blok garantie.

Goede inruil en service is van vele merken mogelijk!
Uitgebreide werkplaats met eigen testbank voor verschillende afstellingen en tuning.

Grote kledingafdeling met zeer veel keus.

Verschillende betalingsmogelijkheden, o.a. in termijnen.
Vraag naar de voorwaarden. Toetsing en registratie BKR Tiel.

VERKOOPPRIJS IS INCLUSIEF ALLE RIJKLAARMAAK KOSTEN!
Opties en Accessoires:
Fabrieksgarantie




Deze motor is geschikt voor A rijbewijs.
Motoport Assen / Ducati Assen
Ook van deze verkoper:
Een stukje historie: BMW in 1953 - In 1950 werden er weer tweecilinders geproduceerd. Het systeem met de “gekoppelde” toer- en sportmodellen werd losgelaten, want er werden geen zijklepmotoren meer gebruikt. Incidenteel zouden nog wel sportieve modellen worden gemaakt, zoals de R 68 (1952) en de R 69 (1955). Toch moest het “sportieve” element van BMW’s met een korreltje zout genomen worden. Ze konden qua prestaties en uitstraling niet in de schaduw staan van de Britse één- en tweecilinders. Daar moest BMW het ook niet van hebben. BMW kreeg vanaf de jaren vijftig het imago van “degelijk”, “betrouwbaar” en “waardevast”. Voor liefhebbers van vlottere motorfietsen gold het merk echter als “oubollig”. Met de introductie van de 35 pk sterke R 68 in 1952 deed BMW een poging een snelle motorfiets neer te zetten, maar het rijwielgedeelte was niet opgewassen tegen zo veel vermogen.
© 2000 - 2025 Motoroccasion