Nieuwsbrief:

HARLEY-DAVIDSON  HERITAGE SOFTAIL CLASSIC 114 FLSTC - 2019

Garantie: Ja
12000 Mls
Zwart
harley-davidson - heritage-softail-classic-114-flstc
harley-davidson - heritage-softail-classic-114-flstc
harley-davidson - heritage-softail-classic-114-flstc
harley-davidson - heritage-softail-classic-114-flstc
harley-davidson - heritage-softail-classic-114-flstc
harley-davidson - heritage-softail-classic-114-flstc
harley-davidson - heritage-softail-classic-114-flstc
harley-davidson - heritage-softail-classic-114-flstc
harley-davidson - heritage-softail-classic-114-flstc
harley-davidson - heritage-softail-classic-114-flstc
harley-davidson - heritage-softail-classic-114-flstc
harley-davidson - heritage-softail-classic-114-flstc
harley-davidson - heritage-softail-classic-114-flstc
harley-davidson - heritage-softail-classic-114-flstc
harley-davidson - heritage-softail-classic-114-flstc
harley-davidson - heritage-softail-classic-114-flstc
harley-davidson - heritage-softail-classic-114-flstc
harley-davidson - heritage-softail-classic-114-flstc
harley-davidson - heritage-softail-classic-114-flstc
OmschrijvingTechniekFinancierenVerzekeringBedrijf
-Engine 114
- wheels Arlen Ness (directional CNC machined design Constructed from radial forged 6061-T6 aluminum) size 21x3,5'' and 18x5,5''. Cartridge type hub design
- brake rotors Arlen Ness "Jagged" (front big size 15" with adapter)
- front fender TXT Custom DE
- rear fender BT Chopper 
- engine spoiler alu BT Chopper
- seat BT Chopper
- rear suspension Air Ride from Legend
- exhaust system Gangsta BT Chopper (Thunderbike style)
- blinkers Kellermann
- mirrors PM Performance Machine
- primary cover - HD Dominion collection
- floorboard, pegs, grips, pad -  HD Empire collection
- handlebar hand made
- licence plate bracket hand made
- 3 maanden motorblokgarantie
-Afleverbeurt 250.00
 




Deze motor is geschikt voor A rijbewijs.
Bos Motoren
Ook van deze verkoper:
Een stukje historie: BMW in 1955 - In 1955 besloot men bij BMW zowel de voor- als de achterkant van de motorfietsen te verbeteren. De telescoopvork werd vervangen door een Earles schommelvoorvork en de plunjervering door een gewone achtervork met twee veer/dempereenheden. Dat zorgde voor een beter weggedrag, maar had ook nadelen: de schommelvork was eigenlijk ouderwets en stuurde bovendien zwaar, omdat er een flink gewicht heen en weer gezwaaid moest worden
© 2000 - 2025 Motoroccasion