Nieuwsbrief:

HARLEY-DAVIDSON  HERITAGE SOFTAIL CLASSIC FLSTC - 2004

Garantie: Ja
80381 Km
Black
harley-davidson - heritage-softail-classic-flstc
harley-davidson - heritage-softail-classic-flstc
harley-davidson - heritage-softail-classic-flstc
harley-davidson - heritage-softail-classic-flstc
harley-davidson - heritage-softail-classic-flstc
harley-davidson - heritage-softail-classic-flstc
harley-davidson - heritage-softail-classic-flstc
harley-davidson - heritage-softail-classic-flstc
harley-davidson - heritage-softail-classic-flstc
harley-davidson - heritage-softail-classic-flstc
harley-davidson - heritage-softail-classic-flstc
harley-davidson - heritage-softail-classic-flstc
harley-davidson - heritage-softail-classic-flstc
harley-davidson - heritage-softail-classic-flstc
harley-davidson - heritage-softail-classic-flstc
harley-davidson - heritage-softail-classic-flstc
OmschrijvingTechniekFinancierenVerzekeringBedrijf
Super nette (Mexican style) Herritage Softail uit 2004
Onlangs groot onderhoud gehad en voorzien van nieuwe nokkenas-
kettingspanners en nieuwe remschijf.
De motor zit bomvol accesoires:
Crossover Fishtail uitlaten
Highflow Aircleaner
Headlampbezels
Fenderrails
Chrome Handlebarcontrols
Chrome Passenger footboards
Highwaypegs
Etc
(Bij de motor zit ook nog: Originele Detachable Lederen Topkoffer, harde koffers+ophangbeugels, windscherm)
 

  •  

Opties en Accessoires:
Aangepaste bestickering, Alarmsysteem, Alarmverlichting, Beveiliging / alarmsysteem, Customuitlaten, handvaten, andere, hendels, andere, Highflow Aircleaner, stuur, ander, Topkoffer, Windscherm, Zadeltassen




Deze motor is geschikt voor A rijbewijs.
Loud Motorcycles
Een stukje historie: HONDA in 1949 - Rond 1949 kwam Honda met het "D-type". Meneer Honda was betrokken bij elke stap in de ontwikkeling van de tweetakt in zowel het ontwerpen als het produceren van de D-type Dream. Dit was Honda's eerste echte motorfiets. Dit proces was wel iets anders voor het bedrijf dan simpel gezegd het monteren van motorblokjes in standaard fietsframes. Honda noemde de machine 'Dream' omdat hij er van het begin af aan al van droomde een eigen motorfiets te bouwen. Soichiro Honda was een ingenieur en altijd op zoek naar mogelijkheden om betere en beschaafdere machines te ontwerpen. Een stap verder kwam de 146cc, OHV, viertakt E-type Dream. Een voor die tijd krachtige machine met maar liefst vijf en een half pk met een top van tachtig kilometer per uur. Het had een stalen frame en zowel een achter- als een voorvering. Medio oktober 1951 was de produktie opgelopen naar honderddertig stuks per dag(!).
© 2000 - 2025 Motoroccasion