Nieuwsbrief:

HARLEY-DAVIDSON  SPORT GLIDE FLSB - 2021

Garantie: Ja
71974 Km
Vivid black
harley-davidson - sport-glide-flsb
harley-davidson - sport-glide-flsb
harley-davidson - sport-glide-flsb
harley-davidson - sport-glide-flsb
harley-davidson - sport-glide-flsb
harley-davidson - sport-glide-flsb
harley-davidson - sport-glide-flsb
harley-davidson - sport-glide-flsb
harley-davidson - sport-glide-flsb
harley-davidson - sport-glide-flsb
OmschrijvingTechniekFinancierenVerzekeringBedrijf
Een FLSB Sportglide uit mei 2021. Deze motor is bekend om zijn fantastische rij-eigenschappen. Naast het standaard afneembare kofferset en kuip heeft deze motor als extra handvatverwarming, valbeugel en accessoire footboards. Motor is in zeer goede staat zowel optisch als technisch en heeft lange toer ritten achter de rug wat de conditie van het blok zeker ten goede komt. Ook het onderhoud is bij mij bekend. Km stand van 71974 en in perfecte staat zoals je op de foto's ook kunt zien. 1 ste eigenaar en motor is in Nederland door officiele dealer geleverd. Milwaukee Eight 107 ofwel 1745 CC. Interesse in deze zeer goed rijdende motor ?........ kom je dan bij mij overtuigen van bovenstaande. 
  • MCP Marty's Custom Parts voor vakkundig onderhoud, reparatie en customizing van Harley Davidson motoren. Zeer ruime ervaring waaronder ook in het officiele dealernetwerk.Originele Harley Davidson service parts etc en leveren van ook alle aftermarket accessoires. Tevens ophaalservice, aankoop en consignatie verkoop motoren. Vrijblijvende prijsopgave. Kom gerust eens bij mij langs en de koffie staat klaar. Je bent welkom in de wereld van Harley Davidson. Geopend van dinsdag t/m vrijdag 9.00 tot 12.00 en van 13.00 tot 17.00  zaterdag van 9.00 to 12.00





Deze motor is geschikt voor A rijbewijs.
Marty s Custom Parts
Ook van deze verkoper:
Een stukje historie: AERMACCHI in 1964 - De meest ingrijpende verandering aan de Golden Wing voor 1965 betrof hoofdzakelijk de transmissie. In plaats van de natte koppeling die werd gevoerd werd een droog type meerplaten koppeling toegepast en een meer robuustere vijf-bak werd gemonteerd. Verkocht over de gehele wereld waren deze modellen in grotere aantallen verspreid dan de Manx Nortons, 7Rs of G50s ooit. Het verhaal van de 350 cc Golden Wing is ook interessant. Het was eerst de bedoeling om het te laten deelnemen in de 500 cc competities en werd eind 1962 in gebruik genomen waarbij wederom een cilindervergroting werd toegepast. De 72 mm bij 72 mm boring en slag en het lichte gewicht tesamen met zijn wendbaarheid, vergelijkbaar met de BSA Victor, was aardig succesvol in de Italiaanse motorcross. Daarbij won men twee nationale kampioenschappen, alvorens men besloot dit op te geven en zich meer te concentreren op wegracers. Verbouwde modellen verschenen als produktiemotoren in 250 cc en 293 cc versies, beide met veel vermogen in de lagere toerentallen.
© 2000 - 2025 Motoroccasion