Nieuwsbrief:

HONDA  CRF 1100 L AFRICA TWIN ADVENTURE SPORTS - 2025

Garantie: Ja
15 Km
MAT IRIDIUM GRA
honda - crf-1100-l-africa-twin-adventure-sports
honda - crf-1100-l-africa-twin-adventure-sports
honda - crf-1100-l-africa-twin-adventure-sports
honda - crf-1100-l-africa-twin-adventure-sports
honda - crf-1100-l-africa-twin-adventure-sports
honda - crf-1100-l-africa-twin-adventure-sports
honda - crf-1100-l-africa-twin-adventure-sports
honda - crf-1100-l-africa-twin-adventure-sports
honda - crf-1100-l-africa-twin-adventure-sports
honda - crf-1100-l-africa-twin-adventure-sports
honda - crf-1100-l-africa-twin-adventure-sports
honda - crf-1100-l-africa-twin-adventure-sports
honda - crf-1100-l-africa-twin-adventure-sports
honda - crf-1100-l-africa-twin-adventure-sports
honda - crf-1100-l-africa-twin-adventure-sports
honda - crf-1100-l-africa-twin-adventure-sports
honda - crf-1100-l-africa-twin-adventure-sports
honda - crf-1100-l-africa-twin-adventure-sports
honda - crf-1100-l-africa-twin-adventure-sports
honda - crf-1100-l-africa-twin-adventure-sports
OmschrijvingTechniekFinancierenVerzekeringBedrijf
Nieuw: Ja
Modeljaar: 2025
Fabrieksgarantie: 60 maanden

Dit betreft een demo motor en is nog niet beschikbaar voor de verkoop.

Een proefrit maken is bij intentie tot koop mogelijk en uiteraard bij droog weer en wegdek.
Het eigen risico tijdens de proefrit is € 1.000,-

Motoren met een verkoopprijs onder de € 3.000,- worden verkocht inclusief 1 maand blok garantie.

Goede inruil en service is van vele merken mogelijk!
Uitgebreide werkplaats met eigen testbank voor verschillende afstellingen en tuning.

Grote kledingafdeling met zeer veel keus.

Verschillende betalingsmogelijkheden, o.a. in termijnen.
Vraag naar de voorwaarden. Toetsing en registratie BKR Tiel.

VERKOOPPRIJS IS INCLUSIEF ALLE RIJKLAARMAAK KOSTEN!




Deze motor is geschikt voor A rijbewijs.
Motoport Assen / Ducati Assen
Ook van deze verkoper:
Wist u dat: In de motortaal "Jockey-shift" betekent: Bij sommige Amerikaanse choppers is gekozen voor handschakeling en voetkoppeling, die in deze kringen ook wel suicide clutch wordt genoemd. De achteroverleunen­ de positie die veel choppers kenmerkt, liet nog wel toe dat met de linkervoet het koppelingspedaal werd bediend. De schakelpook met standaard shifterguide was door de achter­ overhangende positie die de motor in herschapen toestand had gekregen voor de linkerhand onbereikbaar geworden. Daarom werd de schakelpook direct op de versnellingsbakhevel gelast, zodat min o f meer op de tast en minder fijnzinnig dan de Harley-fabriek had ontworpen werd geschakeld met deze Jockey-shift. Afgeleid van to jockey, met de ellebogen werken.
© 2000 - 2025 Motoroccasion