Nieuwsbrief:

HONDA  CRF 450 - 2022

€ 4.700,- € 5.250,-
Garantie: Ja
95 Uur
EXTREME RED
honda - crf-450
honda - crf-450
honda - crf-450
honda - crf-450
honda - crf-450
honda - crf-450
honda - crf-450
honda - crf-450
honda - crf-450
honda - crf-450
OmschrijvingTechniekFinancierenVerzekeringBedrijf
Modeljaar: 2022

De Honda CRF450R staat bekend als de maatstaf voor motorcross sinds de introductie in 2002. Het totaalpakket was er altijd op gericht om de rijder – recreatief amateurrijder of pro-racer – totale controle te kunnen bieden gericht op balans en wendbaarheid. Met daarbovenop uiteraard de bouwkwaliteit, duurzaamheid en de lange levensduur waar Honda om bekend staat.

95 uur gelopen en bij 70 uur een nieuwe zuiger gehad

Wij rekenen altijd afleverkosten, deze worden gebruikt om de motor in topconditie aan u af te leveren. De afleverkosten op straat motoren zijn als volgt:

Afleverpakket 1 (Standaard) € 300
Service beurt
volle tank brandstof
3 tot 6 maand garantie (afhankelijk van aanschafwaarde)

Afleverpakket 2 (Premium) € 600
Service beurt
Volle tank brandstof
12 maand garantie ( alleen motoren vanaf € 5000)

Enduro/MX € 200*
Service beurt
Luchtfilter
Volle tank brandstof

*Op enduro en Cross motoren wordt geen garantie verleend.




Deze motor is geschikt voor A rijbewijs.
Mulders Motorcycles
Ook van deze verkoper:
Wist u dat: In de motortaal "Sissy bar" betekent: De wat spottende benaming voor de rugleuning waar­tegen de duopassagier steun kan vinden. Spottend omdat sissy de naam is voor een moederskindje. Achterop zitten plaatst iemand in een afhankelijke positie. Zijn (meestal haar) lot ligt in veel gevallen in de handen van degene die rijdt. Zaak is wel om een zitpositie te vinden die draaglijk is voor de langere afstand. De sissy bar droeg daar enigszins toe bij.Tevens kon er bagage in de vorm van tent en slaapzakken aan worden vastge­bonden, zodat de ruggesteun een dubbelfunctie kreeg. De sissy bar deed zijn intrede aan het einde van de jaren zestig, toen de chopperrage in alle hevigheid losbarstte. De sissy bar stak on-geveer tachtig centimeter tot één meter omhoog en bestond uit een metalen buis/staaf {bar)die in een langwerpige smalle drie­hoek was gebogen. Op het middenveld zat soms een gecapiton­neerd tussenstuk geschroefd. Inmiddels is de extreem hoge rug­steun goeddeels verdwenen van de hedendaagse choppers en custom-motorfietsen.
© 2000 - 2025 Motoroccasion