Omschrijving | Techniek | Financieren | Verzekering | Bedrijf |
Honda ST1100 PAN EUROPEAN.
Bouwjaar 2001.
90dkm gelopen.
Loopt en rijdt mooi.
met verhoogd stuur, rijdt heerlijk ontspannen.
Corbin zadel.
Flip-over scherm.
originele Honda topkoffer.
Banden goed.
Inruil mogelijk.
- VOF NINEMOTORS.
Kijk voor meer motorfietsen op de website.
Open op afspraak. Donderdag, vrijdag en zaterdag sowieso open.
www.ninemotors.nl
nimot@quicknet.nl
Westerboekelweg 11H
1718MJ Hoogwoud
0644728865
Deze motor is geschikt voor A rijbewijs.
 |
Motor | Water gekoelde V-4 |
Boring x slag | 73|64.8 |
Cilinder inhoud | 1084 |
Comp. verhouding | |
Kleppen | 4 kleppen per cilinder |
Brandstof toevoer | |
Ontsteking | |
Vermogen | 100|74.6|7500 |
Max. koppel | 111|6000 |
Koppeling | |
Versnellingsbak | 5 versnellingen |
Verhouding | |
Overbrenging | Cardan |
Starter | electrisch |
Tankinhoud | 28 |
Topsnelheid | |
ABS | |
Frame | |
Vering voor | |
Vering achter | |
Remmen voor | dubbele remschijf diameter 316 mm |
Remmen achter | Enkele remschijf diameter 316 mm |
Voorband | 120/70-18 |
Achterband | 160/70-17 |
Wielbasis | 1555 |
Lengte | |
Breedte | |
Hoogte | |
Zithoogte | 800 |
Drooggewicht | 287 |
Leverbare kleuren | |
Beschrijving | |
 | Hoogwoud, Noord-Holland |
 | 06-44728865 |
Een stukje historie: BMW in 1986 - Intussen zat BMW met een dilemma: de klanten vroegen om boxermotoren, maar BMW kon ze binnen de geldende milieunormen niet leveren, zeker niet als ze vermogens moesten leveren die de concurrentie uit Japan het hoofd konden bieden. Daarom deed BMW eigenlijk hetzelfde als zijn klanten: de R 80 blokken en frames, intussen voorzien van monolever achtervering, kregen grotere cilinders en daarmee kon men 1000cc-modellen leveren die iets minder vermogen leverden dan voorheen, maar bijvoorbeeld wel geschikt waren voor het gebruik van loodvrije benzine. Zodoende werden vanaf 1986 de 800- en 1000cc-boxers, gemoderniseerd en met heel nieuwe motorblokken, weer in productie genomen. Ze waren inmiddels voorzien van het monolever veersysteem en kregen later zelfs paralever. Toen eind 1992 de R 1100's met het nieuwe, lucht/oliegekoelde blok verschenen, viel het doek voorgoed. De K-motoren bleven echter
Snel navigeren? Bekijk hier al onze merken