Nieuwsbrief:

HUSQVARNA  TE 125 - 2025

Garantie: Ja
Nieuw
Wit
husqvarna - te-125
OmschrijvingTechniekFinancierenVerzekeringBedrijf
Terug in 2025 is de ultieme, lichte bosmachine - de TE 125. Dit enduro-model met kleine cilinderinhoud is gebouwd volgens de hoogste normen en is zeker groots qua capaciteiten. Zijn moderne tweetaktmotor is uitgerust met de nieuwste technologie om gebruiksvriendelijk vermogen te leveren, terwijl WP-vering, Michelin-banden en een flexibel chassis samen zorgen voor een betere rijervaring. De TE 125 is vakkundig vervaardigd met eersteklas componenten, waaronder D.I.D.-velgen, ProTaper-stuur en een Brembo-koppeling, en maakt een triomfantelijke terugkeer in het Husqvarna-assortiment voor 2025.  De TE 125 is een wedstrijdmodel en voldoet niet aan de homologatie-eisen voor gebruik op de weg.
  • Ovaa Motors is de motorspecialist van Zeeland sinds 1978!

    -Suzuki Full Range dealer
    -KTM Full Range dealer
    -Husqvarna Full Range dealer
    -GASGAS Full Range dealer
    -Yamaha Off-Road dealer

    Kijk op onze website bij Services voor inruil/inkoop, financiering, verlengde garantie en het direct afsluiten van Uw gratis 10 daagse All-Risk motorverzekering!





Deze motor is geschikt voor A rijbewijs.
Ovaa Motors
Ook van deze verkoper:
Wist u dat: In de motortaal "Suicide clutch" betekent: Voetkoppeling, met de linkervoet bediend, uitgevoerd op met name Amerikaanse motorfietsen als Indian, Harley-Davidson, Henderson, Ace en Exelcior. De term raakte in zwang toen in de jaren veertig handkoppeling wereldwijd de standaard werd voor moderne motorfietsen. Toen aan het einde van de jaren zestig in de VS een zelfbouwrage losbarstte, waarbij als basis werd uitgegaan van een zware Harley-Davidson of Indian, kozen veel chopper-bouwers en customizers voor handkoppeling en footshift. Een bepaalde subtrend, veroorzaakt door de film Easy Rider, was het handhaven van het voetkoppelingspedaal - teruggebracht tot een vaak onergonomisch pedaaltje dat achteroverliggend op de chopper nauwelijks nog met de voet te bedienen was. Zo wilde het nog wel eens gebeuren dat stilstaand met ingeschakelde versnelling en ingetrapt voetkoppelingspedaal door de trillingen van het stationair stampende motorblok het pedaal vanzelf terugklapte naar de gekoppelde positie. De motor kon zo zichzelf als een raket lanceren op het moment dat bijvoorbeeld bij een kruispunt werd gewacht op een aanstormende Greyhoundbus, waardoor motorfiets met berijder onder de voorbij walsende Greyhound belandde. Een dergelijk fataal incident wekte voor omstanders en zeker voor de chauffeur van de Greyhoundbus de indruk dat een motorrijder moedwillig een einde aan zijn leven had willen maken. De werkelijke oorzaak moge nu bekend zijn. zie Jockey shift.
© 2000 - 2025 Motoroccasion