Nieuwsbrief:

INDIAN MOTORCYCLE  101 SCOUT - 2024

Garantie: Ja
Nieuw
ROOD METALLIC
indian - 101-scout
indian - 101-scout
indian - 101-scout
indian - 101-scout
indian - 101-scout
indian - 101-scout
indian - 101-scout
indian - 101-scout
indian - 101-scout
indian - 101-scout
indian - 101-scout
indian - 101-scout
indian - 101-scout
indian - 101-scout
indian - 101-scout
indian - 101-scout
indian - 101-scout
indian - 101-scout
indian - 101-scout
indian - 101-scout
OmschrijvingTechniekFinancierenVerzekeringBedrijf
Transmissie: 6 versnellingen, Handgeschakeld
Lengte: 221 cm

Geworteld in de geschiedenis als een van de beste motorfietsen ooit gemaakt, is de 101 Scout special gebouwd om de beste presterende Scout te zijn die we ooit hebben aangeboden. Als het gaat capaciteiten en stijl, legt de 101 scout de lat opnieuw hoger voor de Amerikaanse V-Twin-cruisers.


ABS, rijmodi, USB-laad-/data-aansluiting, cruise control, traction control, sleutelloos starten.

Led-koplamp, achter-/remlicht, richtingaanwijzers, kentekenplaatverlichting en controlelampjes.

Snelheidsmeter, toerenteller, kilometerteller, brandstofmeter, kompas, buitentemperatuurmeter, indicator ingeschakelde versnelling.

Infotainment
LIMITED +TECH UITVOERING : 4 inch touchscreen met RIDE COMMAND®. Motorfietsen van modeljaar 2024 worden geleverd met een extra 1-jarige proefperiode van Ride Command+ (na dat jaar beschikbaar op betaalde abonnementsbasis) met functies als voertuigconditie, accountsynchronisatie en intuïtief zoeken naar bestemmingen. Touchscreen inclusief realtime klok; buitentemperatuur; rijrichting; weergave van audio-informatie; navigatiesysteem met kaartweergave; Bluetooth-status van telefoon en headset; voertuigstatus (spanning, draaiuren motor, olie verversen); voertuiginformatie (snelheid, actieradius, toerental, ingeschakelde versnelling); gegevens actuele rit (afstand, rijtijd, stoptijd, hoogte, hoogteverschillen); dagtellers; rijmodusselectie; helderheid van het scherm; uitlezen van storingscodes van het voertuig.

Opties en Accessoires:
Anti Blokkeer Systeem (ABS), Autotelefoonvoorbereiding met Bluetooth, Cruise control, Keyless start, LED koplampen, Metallic lak, Navigatiesysteem, Tractie Controle Systeem (TCS)




Deze motor is geschikt voor A rijbewijs.
Indian Motorcycle Rotterdam
Ook van deze verkoper:
Wist u dat: In de motortaal "Hardtail" betekent: Letterlijk: stijve of harde achterkant. In dit geval de benaming voor een frame dat niet is uitgevoerd met een scharnierende achterbrug, noch met plunjervering. Kortweg een stijf frame genoemd. De meeste Europese en Amerikaanse motorfietsen uit de jaren twintig, dertig en begin jaren veertig hadden een stijf frame. De Britse en de Duitse motorfietsindustrie kwamen als eerste uit met seriemodellen die beschikten over zowel achter- als voorvering. De ooit toonaangevende Engelse motorindustrie tekende voor de eerste generatie massaal uitgevoerde semi-hydraulische voor- en achterschokbreking. In Engeland werd de Matchless G3L (l voor light) als eerste met een telescopische voorvork uitgerust aan het begin van de Tweede Wereldoorlog. De Amerikaanse industrie bleek op dit gebied het conservatiefst. De zware Indians werden in 1940 nog uitgerust met het Springframe, waarbij plunjervering was verwerkt in de achterwielophanging. Harley-Davidson ging met zijn zwaarste modellen pas in 1958 over op een frame met scharnierende achterbrug na in 1949 de springervoor vork door een hydraulische voorvork te hebben vervangen. De op zich uiterst trage aanpassing van het rijwielgedeelte van de topmodellen aan de moderne stroom van Europese motorfietsontwerpen, trompetterde het reclamebureau van Harley-Davidson van de daken als ongekende noviteit op het gebied van motorrijderscomfort. De begeleidende namen van modellen als Hydra Glide (hard tail met hydraulische voorvork) en Duo Glide (hydraulische voorvork én achtervering) getuigen van een bombastische mythologisering van een door Harley-Davidson matig ontwikkelde schokbrekingstechniek. Een hard tail komt bij moderne fabrieksmotorfietsen niet meer voor. Bij sommige motorfietsen ziet het er overigens wel zo uit omdat de schokbreker(s) weggewerkt zijn onder of boven het motorblok. Bij Harley-Davidson werd met het Softail-frame voor de hard tail-look gekozen omdat deze in is bij customrijders.
© 2000 - 2025 Motoroccasion