Nieuwsbrief:

KAWASAKI  Z 7 HYBRID - 2025

Bouwjaar:
2025
Kleur:
Meerdere kleuren beschikbaar
Vermogen:
44 kW
Teller:
Nieuw
Rijbewijs:
A
Garantie:
Ja
kawasaki - z-7-hybrid
kawasaki - z-7-hybrid
kawasaki - z-7-hybrid
kawasaki - z-7-hybrid
kawasaki - z-7-hybrid
kawasaki - z-7-hybrid
OmschrijvingTechniekFinancierenVerzekeringBedrijf
De Z7 Hybrid is ‘s wereld eerste hybride motorfiets. Dit revolutionaire nieuwe model weet de voordelen van een conventionele verbrandingsmotor en elektrische tractiemotor naadloos te combineren. Met drie verschillende rijmodi (waaronder een volledige EV-modus) die elk een geheel eigen karakter hebben, acceleratie uit stilstand op het niveau van een sportieve 1000cc en een verbruik vergelijkbaar met een 250cc motorfiets is de Z7 Hybrid een echte Game Changer.

De Kawasaki Z7 Hybrid SE 2025 is beschikbaar in de volgende kleuren:
  • Metallic Bright Silver / Metallic Matte Lime Green / Ebony
  •  Metallic Matte Graphenesteel Gray / Ebony / Metallic Graphite Gray
De prijs van dit model wordt binnenkort bekend gemaakt.




Deze motor is geschikt voor A rijbewijs.
Deze motor is op voorraad bij:
KAWASAKI Z 7 HYBRID
<
1 VAN 0
>
Merkdealer
KAWASAKI Z 7 HYBRID
<
1 VAN 0
>
Merkdealer
KAWASAKI Z 7 HYBRID
<
1 VAN 0
>
Merkdealer
KAWASAKI Z 7 HYBRID
<
1 VAN 0
>
Merkdealer
KAWASAKI Z 7 HYBRID
<
1 VAN 0
>
Merkdealer
KAWASAKI Z 7 HYBRID
<
1 VAN 0
>
Merkdealer
KAWASAKI Z 7 HYBRID
<
1 VAN 0
>
Merkdealer
KAWASAKI Z 7 HYBRID
<
1 VAN 0
>
Merkdealer
KAWASAKI Z 7 HYBRID
<
1 VAN 0
>
Merkdealer
KAWASAKI Z 7 HYBRID
<
1 VAN 0
>
Merkdealer
KAWASAKI Z 7 HYBRID
<
1 VAN 0
>
Merkdealer
Aanbieder
Kawasaki Benelux
Jacobus Spijkerdreef 1-3
Hoofddorp
Plan de route
Zoek een Kawasaki dealer
Ook van deze verkoper:
Wist u dat: In de motortaal "Mousetrap" betekent: Hefboommechaniek dat door Harley-Davidson in de periode 1952—1967 werd gebruikt bij de introductie van de handkoppeling en voetschakeling op de zware 1200CC modellen. De fabrieksaanduiding was clutch booster. Omdat het koppelingsmechanisme was ontworpen voor voetkoppeling en ongewijzigd bleef, bleek handbediening te zwaar, waarbij een sterke hulpveer en een kantelmechanisme uitkomst boden. De bijnaam mousetrap voor dit mechaniek werd ontleend aan het risico dat bij demontage bestond. Menig sleutelaar blesseerde de toppen van zijn vingers door niet te anticiperen op het omklappen van het mechaniek, wanneer het stangetje van de koppelingshevel werd verwijderd, waarmee de verankering van het mechaniek verdween. Overigens kan om dit probleem te elimineren een mousetrap eliminator worden gekocht, een hulpstuk dat het kantelmechaniek vastzet.
Snel navigeren? Bekijk hier alle typen van NORTON
© 2000 - 2025 Motoroccasion