Nieuwsbrief:

KTM  1190 RC 8 - 2009

Garantie: Ja
19043 Km
Zwart
ktm - 1190-rc-8
ktm - 1190-rc-8
ktm - 1190-rc-8
ktm - 1190-rc-8
ktm - 1190-rc-8
ktm - 1190-rc-8
ktm - 1190-rc-8
ktm - 1190-rc-8
ktm - 1190-rc-8
ktm - 1190-rc-8
ktm - 1190-rc-8
ktm - 1190-rc-8
OmschrijvingTechniekFinancierenVerzekeringBedrijf
TE KOOP AANGEBODEN:

Het mooiste model motorfiets welke KTM ooit geproduceerd heeft, De KTM 1190 RC 8 !! Full Black !!

Zeer mooie motorfiets in nieuwstaat verkerend, volledig origineel en onversleuteld, perfect funcionerend en goed onderhouden, een waar collectors item!

Deze komt uit een grote prive verzameling van een klant van ons, afgelezen tellerstand 9.043 KM de werkelijke kilometerstand ligt echter hoger omdat de teller unit ergens in 2016 vervangen is, zie afwijkend rapport.
Dit is een KTM RC8 kwaal en komt vaker voor, dus de echte kilometerstand zal ergens rond de 19.000 KM liggen, wat natuurlijk nog niks is.

Voor meer informatie gewoon even bellen, wordt verder verkocht zoals hij is zonder garantie, goedkoper ga je hem nergens vinden !!




Deze motor is geschikt voor A rijbewijs.
Van de Kolk Motoren
Ook van deze verkoper:
Wist u dat: In de motortaal "Spring hub" betekent: Verende naaf die werd ontwikkeld en toegepast door het Engelse merk Triumph in het achterwiel van de 50OCC en 650CC staande twin modellen als de SpeedTwin en deTiger uit de jaren veertig en vijftig. Om het rijden met het stijve frame toch nog enig comfort te verschaffen, werd niet overgegaan tot bijvoorbeeld het aanbrengen van plunjervering in de achterbrug van het frame, of van een scharnierende achterbrug, maar van een afgeveerde achteras. Dat afveren vond plaats in de naaf, waarin de achteras een paar centimeter verticaal op en neer kon veren. Een constructie die in motorkringen evenveel bewondering als verwerping heeft geoogst. De spring hub verdween toen de scharnierende achtervork met schokdempers de standaardconstructie werd op moderne motorfietsen in de jaren vijftig.
© 2000 - 2025 Motoroccasion