Nieuwsbrief:

KTM  890 SMT - 2023

Garantie: Ja
2000 Km
Oranje/Zwart
ktm - 890-smt
ktm - 890-smt
ktm - 890-smt
ktm - 890-smt
ktm - 890-smt
ktm - 890-smt
ktm - 890-smt
ktm - 890-smt
ktm - 890-smt
ktm - 890-smt
ktm - 890-smt
OmschrijvingTechniekFinancierenVerzekeringBedrijf
Deze KTM 890 SMT uit 2023 is een echte alleskunner. Met slechts 2.000 kilometer op de teller is hij nauwelijks ingereden en technisch in topconditie. De SMT staat bekend om zijn wendbaarheid, actieve zithouding en het comfort van een allroad – zonder in te leveren op sportieve prestaties.

Het 77 kW sterke blok biedt directe respons en volop trekkracht. Dankzij de quickshifter schakel je razendsnel zonder koppeling, en de cruise control maakt lange stukken verrassend ontspannen. De motor beschikt over meerdere rijmodi, inclusief een Track modus voor de sportievere rijders. ABS, tractiecontrole en MSR (motorremregeling) zorgen voor extra vertrouwen onder alle omstandigheden.

De Akrapovic uitlaat voegt een scherp randje toe aan het geheel – niet alleen in geluid, maar ook qua looks. Verder is deze SMT uitgerust met een helder TFT display, LED verlichting, verwarmde handvatten en stevige framesliders.

Een moderne sportieve tourmotor met karakter, klaar voor woon-werkverkeer, weekendritten én avontuurlijke uitstapjes.

Opties en Accessoires:
ABS, Traction control, Rijmodi, Track modus, MSR, Quickshifter, Cruise control, Handvatverwarming, TFT Display, LED Verlichting, Akrapovic uitlaat, Framesliders




Deze motor is geschikt voor A rijbewijs.
NIWA Motoren
Ook van deze verkoper:
Een stukje historie: BMW in 1983 - Hans Muth had in 1979 samen met Jan Fellstrom en Hans-Georg Kasten zijn eigen ontwerpstudio "Target Design" opgericht. Target Design tekende de R 65 LS, die veel leek op de Suzuki Katana modellen. Pas in 1983 week men af van de tweecilinderboxermotor, toen de drie- en viercilinder K-modellen werden geïntroduceerd met de BMW K 100-serie en de K 75-serie. Bij deze modellen lag de krukas net als bij de boxermotoren in de lengterichting. Dankzij dubbele bovenliggende nokkenassen, brandstofinjectie en geheel nieuwe frames konden deze modellen veel beter concurreren met andere merken en bovendien aan de strenger wordende milieu eisen voldoen. BMW was voornemens boxermotoren uitsluitend nog in de GS modellen te leveren. De K 100- en K 75-serie konden immers zowel sportief als toeristisch ingestelde klanten bedienen, zowel in de middenklasse als in de zware klasse. Maar vrijwel meteen na de introductie van de K modellen kwamen er klachten van klanten, en later dus ook van dealers en zelfs importeurs. Men wilde de zware boxermodellen terug. Nadat de /7-serie uit productie was gegaan, werden zelfs de nog leverbare R 80 modellen van grotere zuigers en cilinders voorzien, zodat met toch nog 1000cc-BMW's kon kopen.
© 2000 - 2025 Motoroccasion