Nieuwsbrief:

MOTO GUZZI  CALIFORNIA EV - 2003

Garantie: Nee
77610 Km
Rood
moto-guzzi - california-ev
moto-guzzi - california-ev
moto-guzzi - california-ev
moto-guzzi - california-ev
moto-guzzi - california-ev
moto-guzzi - california-ev
moto-guzzi - california-ev
moto-guzzi - california-ev
moto-guzzi - california-ev
moto-guzzi - california-ev
moto-guzzi - california-ev
moto-guzzi - california-ev
moto-guzzi - california-ev
moto-guzzi - california-ev
moto-guzzi - california-ev
OmschrijvingTechniekFinancierenVerzekeringBedrijf
Nog een zeer nette California EV.

Voorzien van een groot windscherm, lederen zijtassen van Moto Guzzi, Led koplamp voor een beter zicht en een bagagerek met sissy bar.

Chroom op wielen is nog zeer netjes is nog wel eens een probleem van deze modellen maar ook verder geloof je niet dat deze 70000 Km gelopen heeft.

Dit jaar aan laatste eigenaar verkocht maar door gezondsheidreden doe hij hem van de hand.

Word verkocht in opdracht dus inruil moet eerst bekeken worden

Daarvoor door ons onderhouden, gehele historie zit er nog bij van deze motorfiets.

Motorfiets staat klaar voor een proefrit en of bezichtiging.

De koffie staat klaar.

 
  • Koeman motoren het adres voor onderhoud van uw motorfiets.
    Maar ook voor verkoop van motorfietsen nieuw en gebruikt kunt uw bij ons terecht.
    Ook voor banden en onderdelen en een goed advies bent uw hier op het juiste adres.

  • Bezoek ons site voor meer motorfietsen of informatie www.koeman-motoren.nl

  • Motorfiets staat klaar voor een proefrit en/of bezichtiging





Deze motor is geschikt voor A rijbewijs.
Koeman Motoren
Ook van deze verkoper:
Een stukje historie: BMW in 1953 - In 1950 werden er weer tweecilinders geproduceerd. Het systeem met de “gekoppelde” toer- en sportmodellen werd losgelaten, want er werden geen zijklepmotoren meer gebruikt. Incidenteel zouden nog wel sportieve modellen worden gemaakt, zoals de R 68 (1952) en de R 69 (1955). Toch moest het “sportieve” element van BMW’s met een korreltje zout genomen worden. Ze konden qua prestaties en uitstraling niet in de schaduw staan van de Britse één- en tweecilinders. Daar moest BMW het ook niet van hebben. BMW kreeg vanaf de jaren vijftig het imago van “degelijk”, “betrouwbaar” en “waardevast”. Voor liefhebbers van vlottere motorfietsen gold het merk echter als “oubollig”. Met de introductie van de 35 pk sterke R 68 in 1952 deed BMW een poging een snelle motorfiets neer te zetten, maar het rijwielgedeelte was niet opgewassen tegen zo veel vermogen.
© 2000 - 2025 Motoroccasion