Nieuwsbrief:

MOTO GUZZI  V 65 GT - 1993

38372 Km
Rood
moto-guzzi - v-65-gt
moto-guzzi - v-65-gt
moto-guzzi - v-65-gt
moto-guzzi - v-65-gt
moto-guzzi - v-65-gt
moto-guzzi - v-65-gt
moto-guzzi - v-65-gt
moto-guzzi - v-65-gt
moto-guzzi - v-65-gt
moto-guzzi - v-65-gt
moto-guzzi - v-65-gt
moto-guzzi - v-65-gt
moto-guzzi - v-65-gt
moto-guzzi - v-65-gt
moto-guzzi - v-65-gt
moto-guzzi - v-65-gt
moto-guzzi - v-65-gt
moto-guzzi - v-65-gt
moto-guzzi - v-65-gt
moto-guzzi - v-65-gt
OmschrijvingTechniekFinancierenVerzekeringBedrijf
Unieke moto guzzi V65 GT Sessantacinque

Bouwjaar 1993
Km stand 38.000

De moto guzzi is in hele nette staat. Lekt wat benzine op de carbutateurs.

Zeldzame GT uitvoering!!

Prijs €2500,- inruil mogelijk.

Voor meer informatie kunt u bellen of mailen.




Deze motor is geschikt voor A rijbewijs.
J&M Motorcycles
Ook van deze verkoper:
Een stukje historie: BMW in 1960 - De R 69 en R 69 S (1960) waren motorisch sterk genoeg, met een goed werkend rijwielgedeelte, maar hun uiterlijk was nog dat van rond de oorlog. Gedurende de hele jaren vijftig en -zestig had elke BMW motorfiets kogelkoppelingen voor de montage van een zijspan. Dat was niet alleen handig voor kopers die inderdaad een zijspan wilden monteren, het was ook een geruststelling voor de solo-rijders: Dit frame is sterk genoeg om een zijspan te trekken. "Nieuwe" modellen volgden elkaar weliswaar in een hoog tempo op, maar de wijzigingen ten opzichte van de voorgaande modellen waren slechts minimaal. Dat betekende ook dat onderdelen van BMW's moeiteloos op tien jaar jongere machines gemonteerd konden worden.
© 2000 - 2025 Motoroccasion