Nieuwsbrief:

SUZUKI  GSX-S 1000 ABS - 2023

Garantie: Ja
23548 Km
GLAS MAT MECHAN
suzuki - gsx-s-1000-abs
suzuki - gsx-s-1000-abs
suzuki - gsx-s-1000-abs
suzuki - gsx-s-1000-abs
suzuki - gsx-s-1000-abs
suzuki - gsx-s-1000-abs
suzuki - gsx-s-1000-abs
suzuki - gsx-s-1000-abs
suzuki - gsx-s-1000-abs
suzuki - gsx-s-1000-abs
suzuki - gsx-s-1000-abs
suzuki - gsx-s-1000-abs
suzuki - gsx-s-1000-abs
suzuki - gsx-s-1000-abs
suzuki - gsx-s-1000-abs
suzuki - gsx-s-1000-abs
suzuki - gsx-s-1000-abs
suzuki - gsx-s-1000-abs
suzuki - gsx-s-1000-abs
suzuki - gsx-s-1000-abs
OmschrijvingTechniekFinancierenVerzekeringBedrijf
De Suzuki GSX-S1000 is een volbloed naked in de meest pure vorm. De motor heeft een brede vermogensafgifte, een hoog koppel, uitgebreide elektronica en hij valt extra op door zijn agressieve styling. The beauty of naked aggression.

Origineel nederlandse motor en ingeruild van de 1e eigenaar. Helemaal compleet met alle boekjes en historie.

Deze motor is uitgevoerd met:
- Velgenstickers
- Bobins
- Tankpad
- Korte kentekenplaat houder
- Valblokken
- Duoseat cover
- Quickshifter up en down
- Instelbare rijmodi
- Instelbare tractiecontrole
- Suzuki Clutch Assist
- Low RPM Assist
- Easy start
- KYB voorvork
- Brembo remsysteem
- Led knippelichten achter
- Druppellader aansl.

Technische gegevens: 207kg/ 999cc/ 4 cilinder/ 112kW
Garantie: restant fabrieksgarantie tot mei 2029

Trefwoorden: GSX S 1000/ GSX-S 1000/ GSXS 1000/ GSXS1000

Deze motorfiets wordt u aangeboden inclusief 12maanden BOVAG garantie. Zo koop jij jouw droommotor met een goed gevoel en veel zekerheid. De geadverteerde verkoopprijs is inclusief:
- 12 maanden BOVAG Garantie
- Afleverbeurt*
- 40 Puntencheck
- Rijklaar- en Tenaamstellingskosten
- Tank minimaal half vol
- Gratis 10 dagen allrisk verzekering (motorscooters in overleg)
- Financiering mogelijk via diverse aanbieders
- Bezorging door heel Nederland voor € 155 (Waddeneilanden in overleg)
- Proefrijden is uiteraard mogelijk. Al onze motoren zijn tot showroomconditie gewassen en gepoetst, een proefrit is mogelijk bij intentie tot aankoop.
Onze advertenties zijn met de grootst mogelijke zorg samengesteld. Er kunnen echter geen rechten aan worden ontleend. Zet- en drukfouten zijn voorbehouden. Controleer daarom voor aankoop van een motorfiets goed de zaken zoals accessoires en opties die voor u belangrijk zijn.
* Afleverbeurt volgens fabrieksspecificaties, slijtagedelen worden indien nodig vervangen; 3.000 km vrij van regulier onderhoud.

TopMoto Apeldoorn is al sinds 2008 dé Yamaha dealer voor Midden- en Oost Nederland. TopMoto staat voor:
• Full service motorspeciaalzaak van Apeldoorn | One Stop Shop concept
• Yamaha Exclusief dealer
• Grote voorraad A-merk occasions
• Motormode via Voordeelhelmen | Great riding gear voor iedereen
• Professionele werkplaats voor alle merken
• Uitgebreide hulp bij onderdelen en accessoires
• Hulp bij schade van taxatie tot herstel
• Motorverhuur via Motoshare
• GIVI Premium dealer | Choose your attitude
• BOVAG en RDW gecertificeerd
• Voor de motorrijders – gerund door motorrijders!
Opties en Accessoires:
Fabrieksgarantie




Deze motor is geschikt voor A rijbewijs.
TopMoto Apeldoorn
Ook van deze verkoper:
Een stukje historie: INDIAN MOTORCYCLE in 1900 - Fietsen werden in het begin van de 20e eeuw op velodromes gebruikt, grote ronde stadions, waarbij de voorrijder een machine bezat met kleine benzinemotoren. Deze werden voornamelijk uit Europa gehaald maar gingen nogal eens stuk. Een jonge ontwerper genaamd Oscar Hedstrom wilde van die afhankelijkheid af en bouwde een geheel eigen volgmotor. Op enig moment ontmoette hij een racer met de naam George Hendee die een eigen fietsfabriek bezat in Springfield, Massachussets. De twee bundelden hun krachten en creëerden een gemotoriseerde fiets met een motorblok dat in eigen beheer was ontworpen door Hedstrom. Zo werd de Hendee Manufacturing Company de producent van Indian Motorcycle. Er werd gekozen voor de naam Indian om direkt te laten zien dat het om een Amerikaans produkt ging. George Hendee werd bekend als de Big Chief (B.C.) en Oscar Hedstrom als de Medicine Man. De fabriek werd omgedoopt in de Wigwam en het dealernetwerk werd de stam (The Tribe) genoemd. De naam Hendee Manufacturing Company werd in 1923 veranderd in Indian Motocycle Company om de herkenbaarheid en eenheid te vergroten. De eerste V-twins met de naam Indian werden geproduceerd in 1907. Hedstrom verliet het bedrijf na een fikse ruzie in 1913 om nooit meer in de motorfietsbranche terug te keren. In 1916 werd in een ander conflict Hendee het Indian-pand uitgewerkt door het heersende managementteam.
© 2000 - 2025 Motoroccasion