Nieuwsbrief:

SUZUKI  GSX-S 1000 GT - 2022

Garantie: Ja
22933 Km
Zwart
suzuki - gsx-s-1000-gt
suzuki - gsx-s-1000-gt
suzuki - gsx-s-1000-gt
suzuki - gsx-s-1000-gt
suzuki - gsx-s-1000-gt
suzuki - gsx-s-1000-gt
suzuki - gsx-s-1000-gt
suzuki - gsx-s-1000-gt
suzuki - gsx-s-1000-gt
suzuki - gsx-s-1000-gt
suzuki - gsx-s-1000-gt
suzuki - gsx-s-1000-gt
suzuki - gsx-s-1000-gt
suzuki - gsx-s-1000-gt
suzuki - gsx-s-1000-gt
suzuki - gsx-s-1000-gt
suzuki - gsx-s-1000-gt
suzuki - gsx-s-1000-gt
suzuki - gsx-s-1000-gt
suzuki - gsx-s-1000-gt
suzuki - gsx-s-1000-gt
suzuki - gsx-s-1000-gt
suzuki - gsx-s-1000-gt
OmschrijvingTechniekFinancierenVerzekeringBedrijf
Prachtige dikke sportieve toerfiets.
Voorzien van donkere ruit en aero spiegels.
 
  • Van de Kuinder Motoren staat voor:

    * Ruim 95 jaar ervaring met motoren.
    * Dé Yamaha Exclusief dealer voor midden Nederland.
    * Gespecialiseerd in alle merken gebruikte motoren.
    * Zo'n 100 geselecteerde occasions inclusief garantie.
    * Tot 24 maanden Bovag Garantie op onze occasions.
    * Verkoop, inkoop en inruil mogelijk.
    * Onderhoud aan Yamaha, Honda, Suzuki, Kawasaki, BMW, Triumph.
    * vervangend vervoer bij onderhoud mogelijk.
    * Schadetaxatie en reparatie.
    * Snelle onderdelen levering.

    van de Kuinder Motoren
    Verlengde Zuiderloswal 27
    1216BW Hilversum
    035-6214727
    info@vandekuinder.nl

    De getoonde verkoopprijzen zijn inclusief tenaamstellen, volle tank, Bovag garantie en een technische controle van de motor.
    Een onderhoudsbeurt is in overleg en tegen meerprijs mogelijk.

    Proefrit maken? Onze motoren zijn zorgvuldig geselecteerd en in showroom conditie gebracht. Een proefrit is daarom mogelijk bij intentie tot aankoop en bij droog weer en wegdek.
    Onze advertenties zijn met de grootst mogelijke zorg samengesteld. Er kunnen echter geen rechten aan worden ontleend. Zet- en drukfouten zijn voorbehouden.
    Controleer daarom voor aankoop van een motorfiets goed de zaken zoals accessoires en opties die voor u belangrijk zijn.
     





Deze motor is geschikt voor A rijbewijs.
Van de Kuinder Motoren
Ook van deze verkoper:
Een stukje historie: AERMACCHI in 1955 - Behoorlijk tegenvallend was de daaropvolgende creatie, de 250 cc twin (twee 125s gekoppeld) die gefabriceerd werd in 1953 en 54. In 1955 ontwierp Tonti een recordbreker. Er werd in die dagen al gebruik gemaakt van windtunnels en andere faciliteiten en technieken die men vanuit hun vliegtuigkennis ook in deze industrie toepasten. De vliegtuigproductie had men in die dagen meer naar de civiele sector laten glijden. De recordbreker werd aangedreven met dubbele-OHC motoren met een 48 cc en 75 cc capaciteit. Dit was een voorbeeld van de eerste -vliegende sigaren- die erg laag waren en bijna 3 meter lang. Het motorblok werd achter de bestuurder geplaatst. De achterwaarts geplaatste cilinders werden onder een hoek van 20 graden geplaatst. De overmaat nokken werden met een ketting aangedreven. Boring en slag waren 44,5 bij 43 mm voor de grotere en 40 mm bij 39 mm voor de kleinere cilinder. En met een compressieverhouding van 10:1 was het vermogen een dikke 9 pk bij 11.000 toeren voor de 75 cc en 7 pk bij 12.000 toeren voor de 48 cc - behoorlijk goede cijfers wanneer je je bedenkt dat dit zich afspeelde in 1955 waarbij de brandstof in die tijd ook nog niet van de kwaliteit was die we nu kennen. Het motorblok, die was uitgerust met een oliebad smering, lag in lijn met een vier-versnellingen schakelbak. De eindaandrijving geschiedde met een ketting. Het gewicht was 97 kilogram, de velgdiameter 18 inch.
© 2000 - 2025 Motoroccasion