Nieuwsbrief:

SUZUKI  SV 650 - 2023

Garantie: Ja
7300 Km
Grijs
suzuki - sv-650
suzuki - sv-650
suzuki - sv-650
suzuki - sv-650
suzuki - sv-650
suzuki - sv-650
suzuki - sv-650
suzuki - sv-650
OmschrijvingTechniekFinancierenVerzekeringBedrijf
De Suzuki SV 650 uit 2023 is een motor die je niet snel zult vergeten. Met 54 KW aan vermogen is deze allrounder geschikt voor de ervaren rijder, terwijl hij met zijn wendbaarheid en betrouwbaarheid ook perfect is voor wie de motorwereld ontdekt. Het digitale display is overzichtelijk en duidelijk, zodat jij je volledig kunt concentreren op de weg. De motor heeft slechts 7300 km gereden, dus hij is klaar voor vele avonturen.

De SV 650 biedt uitstekende veiligheid met opties zoals ABS en traction control, waardoor je altijd met vertrouwen de weg op kunt. Ook bij lage toerentallen voel je je verzekerd door de Low RPM assist, die het rijden vergemakkelijkt, vooral bij het wegrijden of langzaam rijden. De Easy start functie maakt het starten van de motor kinderspel.

De motor is uitgerust met een IXIL uitlaat die zorgt voor een mooi, sportief geluid en framesliders voor extra bescherming. Met de LED achtverlichting ziet de motor er niet alleen strak uit, maar ook nog eens goed zichtbaar, wat je veiligheid verder verhoogt.

Dankzij het lichte gewicht blijft de motor heerlijk wendbaar, of je nu door de stad rijdt of een bochtige route kiest. De SV 650 is de ideale motor voor wie niet teveel poespas nodig heeft, maar wel zoekt naar betrouwbaarheid en rijplezier.

Opties en Accessoires:
ABS, Easy start, Low RPM assist, Digitaal display, LED verlichting, Traction control, Framesliders, IXIL uitlaat




Deze motor is geschikt voor A rijbewijs.
NIWA Motoren
Ook van deze verkoper:
Wist u dat: In de motortaal "Featherbedframe" betekent: Het Engelse merk Norton ontwikkelde in de herfst van 1949 een frame, dat in april 1950 werd geïntroduceerd. Het Featherbedframe, zo genoemd om de goede afvering, gaf de Nortons die ermee werden uitgerust een uitstekende wegligging en uitnemende stuureigenschappen. In hetzelfde jaar dat de frames werden toegepast behaalde Norton successen in de Junior- en Senior TT wegraces. Volgens de overlevering werd de naam Featherbed (= veren bed) bedacht door Harold Daniell, een motorcoureur die na zijn overwinning in de Junior TT opmerkte dat zijn racemachine zo comfortabel stuurde, dat hij erop in slaap had kunnen vallen. Tot de komst van het Featherbedframe hadden motorfietsfabrikanten altijd gezworen bij frames die werden geconstrueerd met behulp van gietstukken en waarin de pijpen met koper aan elkaar werden gesoldeerd. De lastechnieken van 1950 lieten echter toe dat buizen direct aan elkaar werden gelast met SIF-brons, dat een relatief lage verhittingstemperatuur nodig had. Het raceframe vond zijn vertaling in een seriegeproduceerde motorfiets voor het grote publiek met de introductie in 1952 van de Norton Dominator, een 500CC staande *twin. Pas in 1967 zou met de komst van de Norton *Commando het Featherbedframe worden verlaten, al bleef het daarna nog lange tijd de lieveling van de bouwers en berijders van café-racers, voor wie het tot 1970 in produktie werd gehouden. Het Featherbedframe is gastheer geweest voor een grote variëteit merken motorblokken. Enerzijds omdat het zoveel ruimte bood, dat elk type motorblok erin paste, anderzijds vanwege de al geroemde legendarische stuureigenschappen die het decennia lang tot de maatstaf voor een goed frame verhieven. Tot op heden gaan nog stemmen op die beweren dat het Featherbedframe onovertroffen is
© 2000 - 2025 Motoroccasion