Nieuwsbrief:

TRIUMPH  STREET TRIPLE 765 R - 2018

Garantie: Ja
17895 Km
White
triumph - street-triple-765-r
triumph - street-triple-765-r
triumph - street-triple-765-r
triumph - street-triple-765-r
triumph - street-triple-765-r
triumph - street-triple-765-r
OmschrijvingTechniekFinancierenVerzekeringBedrijf
Zeer mooie en frisse Triumph Street Triple 765 R.
Deze Triumph is van 2018 en heeft slechts 17.895km op de teller.
 
  • Gespreid betalen via NU Motorrijden is bij ons mogelijk!
  • _____________________________________________________________________________________________

    Kijk voor deze motorfiets of andere motoren, brommers en scooters op onze eigen website.

    Zuurbier Motoren en Scooters is onder andere officieel dealer van CFMOTO, Sherco, Vespa, Piaggio, Aprilia, SYM, Peugeot, Peugeot Metropolis, Super Soco, NIU, en Yadea. Wij hebben een uitgebreid assortiment aan nieuwe en gebruikte motorfietsen en scooters.

    Wij bezorgen door het hele land!

    _____________________________________________________________________________________________

    Zuurbier Motoren en Scooters
    Dorpsstraat 20
    5314AE Bruchem (bij Zaltbommel en 's-Hertogenbosch)
    Tel: 0418-561791
    WhatsApp: 06-51725353 (geen telefoon)
    Mail: info@zuurbiermotoren.nl


    _____________________________________________________________________________________________

    Openingstijden:
    Maandag: Gesloten
    Dinsdag: 09:00 tot 18:00
    Woensdag: 09:00 tot 18:00
    Donderdag: 09:00 tot 18:00
    Vrijdag: 09:00 tot 20:00
    Zaterdag: 09:00 tot 16:00
    Zondag: gesloten




     
     
     

Opties en Accessoires:
Bar end spiegels, korte kentekenplaathouder, Zeer mooie en frisse Triumph Street Triple 765 R.
Deze Triumph is van 2018 en heeft slechts 17.895km op de teller.

De motorfiets is voorzien van:
- Bar end spiegel
- Korte kentekenplaathouder 




Deze motor is geschikt voor A rijbewijs.
Zuurbier Motoren Zaltbommel
Ook van deze verkoper:
Een stukje historie: BMW in 1924 - Toen Franz Bieber al in 1924 Duits kampioen werd met een standaard R 32, besloot BMW de sportieve successen vast te houden door ook kopklepmotoren te ontwikkelen. In de jaren twintig, toen Duitsland nog gebukt ging onder de herstelbetalingen na de Eerste Wereldoorlog, bloeide BMW. Er werden in die periode ca. 27.000 motorfietsen verkocht, ondanks het feit dat BMW's duurder waren dan andere motorfietsen. Vanaf het begin waren de BMW motorfietsen door hun sterke frame geschikt voor zijspangebruik. Er waren contracten met zijspanfabrikanten en zodoende kon men soms ook al het droog gewicht mét zijspan aangeven. Incidenteel werden kleinere (eencilinder) modellen uitgebracht. Opvallend is dat geen enkele eencilinder ooit met een zijklepmotor werd gebouwd, hoewel dit bij de tweecilinders tot aan de Tweede Wereldoorlog wel gebeurde.
© 2000 - 2025 Motoroccasion