Nieuwsbrief:

TRIUMPH  TIGER 1200 GT EXPLORER - 2022

Garantie: Ja
10701 Km
LUCERNE BLUE
triumph - tiger-1200-gt-explorer
triumph - tiger-1200-gt-explorer
triumph - tiger-1200-gt-explorer
triumph - tiger-1200-gt-explorer
triumph - tiger-1200-gt-explorer
triumph - tiger-1200-gt-explorer
triumph - tiger-1200-gt-explorer
triumph - tiger-1200-gt-explorer
triumph - tiger-1200-gt-explorer
triumph - tiger-1200-gt-explorer
triumph - tiger-1200-gt-explorer
triumph - tiger-1200-gt-explorer
triumph - tiger-1200-gt-explorer
triumph - tiger-1200-gt-explorer
triumph - tiger-1200-gt-explorer
OmschrijvingTechniekFinancierenVerzekeringBedrijf
Transmissie: 6 versnellingen, Handgeschakeld
Modeljaar: 2022
Garantie: TLM'S G12 Garantie

Een absolute alleskunner en dan ook
nog de meest uitgebreide uitvoering
die ervan bestaat; de Tiger 1200 GT
Explorer, o.a. uitgerust met een 30L
tank, middenbok, valbeugel,
mistlampenset, TPMS systeem,
Quickshifter, Cruise Control,
Bochten-ABS, handvat- en
zadelverwarming en dode hoeksensoren.
Daarnaast als extra's nog voorzien
van Scrolling LEd knipperlichten en
een aluminium kofferset. Wij verkopen
dit toerkanon inclusief 12 maanden
garantie.

= Bedrijfsinformatie =

TLM’s zekerheden: Wij zorgen ervoor dat al onze voertuigen technisch helemaal in orde zijn, voordat deze in de verkoop gaan. Voor onze eigen-merk motoren van Moto Guzzi en Triumph zorgen wij daar bovenop dat deze ook qua onderhoud helemaal up-to-date zijn. In onze prijsstelling zijn alle niet te vermijden kosten opgenomen en wij rekenen GEEN extra kosten voor service, aflevering of overschrijven etc... De gehanteerde garantietermijnen kunnen variëren (0/1/3/6/12/24/36 maanden) en zijn mede afhankelijk van bouwjaar en kilometerstand. De exacte garantievoorwaarden zijn op onze homepage te vinden. Wij ruilen alle merken in. Bij serieuze interesse in een voertuig; bel of mail ons vooraf! Dan behoort een proefrit onder droge weersomstandigheden ook tot de mogelijkheden.




Deze motor is geschikt voor A rijbewijs.
TLM Nijmegen
Ook van deze verkoper:
Een stukje historie: BMW in 1980 - Vanaf 1980 kwamen de allroads op de markt. De R 80 G/S zou aan de basis staan van een lange lijn GS modellen, die uiteindelijk door zou groeien tot de zeer populaire R 1200 GS, die in de jaren nul tot de meest verkochte motorfietsen in Nederland zou horen. De GS serie vloeide voort uit de successen van Duitse rijders in de zware Enduro klassen eind jaren zeventig. Toen de R 80 G/S eenmaal op de wielen stond, sloeg het model direct aan. Bovendien droegen successen in de Dakar-rally ook bij aan de populariteit. De GS-en bleken echter ook zeer goede reismachines te zijn. Ze konden zwaar beladen worden en stuurden, ondanks de semi-terreinbanden, uitstekend. Door de hoge zit waren ze zeer controleerbaar en bovendien waren ze relatief licht geconstrueerd. Ze waren aanvankelijk voorzien van het nieuwe monolever veersysteem, een enkelzijdige achterwielophanging die niet alleen modern oogde, maar ook licht en sterk was en waardoor het achterwiel binnen enkele minuten in- en uitgebouwd kon worden. BMW bedacht er de naam "Reiseenduro" voor en zo worden deze motorfietsen ook gebruikt. Weinig mensen zullen een BMW GS daadwerkelijk als terreinmotor hebben ingezet. Intussen worden alle BMW tweecilinders in een GS versie geleverd. Latere versies werden uitgerust met het Sekundär Luft System om tot schonere uitlaatgassen te komen. De GS-serie plukte uiteraard de vruchten van alle ontwikkelingen, zoals de invoering van paralever, brandstofinjectie en katalysatoren. Dankzij de uitvinding van de kruisspaken konden ze, ondanks de spaakwielen, toch met tubelessbanden rijden.
© 2000 - 2025 Motoroccasion