Nieuwsbrief:

YAMAHA  R7 - 2025

Garantie: Ja
Nieuw
ICON BLUE (DPBM
yamaha - r7
yamaha - r7
yamaha - r7
yamaha - r7
OmschrijvingTechniekFinancierenVerzekeringBedrijf
Nieuw: Ja
Modeljaar: 2025

Deze Yamaha R7 is standaard geleverd als 35Kw versie. Vraag naar de mogelijkheden om deze motor vol vermogen te rijden!

Het levendige 689 cc CP2-motorblok met A&S-koppeling levert een koppelrijke acceleratie voor een opwindende en lonende rijervaring op het circuit en op de weg. Afgewerkt in een nieuwe generatie Icon Blue-kleur en -graphics, heeft het supersmalle aerodynamische kuipwerk een stoer 'twin-eye'-uiterlijk met een krachtige centrale LED-koplamp. De scherpe achterkant en de brandstoftank met diepe uitsparingen dragen het DNA van de R-serie, terwijl de remmen en wielophanging van de R7 met hun hoge specificaties zorgen voor optimale controle in bochten en bij het remmen.

Het frontale oppervlak van de R7 is het kleinste van de modellen uit de R-serie en levert het hoogste niveau van aerodynamische efficiëntie op, terwijl het clip-on-stuur, de verstelset voor pedalen en een zadel met bump stop zorgen voor een aanpasbare en sportieve rijpositie. Deze buitengewone Supersport van de volgende generatie maakt de R-World een realiteit voor motorrijders zoals jij die op zoek zijn naar spanning, of je nu op het circuit of op de weg rijdt.

De prijzen van onze nieuwe motorfietsen en scooters zijn altijd inclusief afleveringskosten. Wij bieden tegen aantrekkelijke tarieven diverse BOVAG garantiepakketten aan op onze gebruikte motorfietsen. Informeer hiervoor bij onze verkoopafdeling.

Voordelig en goed verzekeren? kijk op www.motoportveldhoven.nl
Opties en Accessoires:
Fabrieksgarantie




Deze motor is geschikt voor A rijbewijs.
MotoPort Veldhoven
Ook van deze verkoper:
Een stukje historie: BMW in 1970 - Heel modern waren de H-4 halogeenlampen. De brandstoftank was in drie versies leverbaar: 24 liter, 17 liter en een 17 liter exemplaar met verchroomde flanken (de "Toaster tank"), dat eigenlijk alleen voor de export naar de Verenigde Staten bedoeld was en alleen in 1972 en 1973 geproduceerd werd. Alle krukassen maakten slagen van 70,6 mm, waardoor verschillen in cilinderinhoud alleen door wisselende boringen verkregen werden. Hier zou BMW bij de luchtgekoelde boxers aan vasthouden tot in 1995, toen de R 100 R Mystic uit productie ging. De /5 serie kwam waarschijnlijk net op tijd op de markt. De Vollschwingen BMW's hadden het merk door de moeilijke tijden in de jaren vijftig gesleept, maar waren absoluut niet meer geschikt om de opkomende markt in de jaren zeventig te bedienen. Rond 1970 waren met name de Japanse fabrikanten op de markt gekomen met zware, snelle machines. BMW besloot in de /6-serie de R 50/5 niet meer te vervangen, maar het programma "in de hoogte" uit te breiden met de R 90/6 en de R 90 S. Men ging meer aandacht besteden aan het uiterlijk van de motorfietsen.
© 2000 - 2025 Motoroccasion