Nieuwsbrief:
<< Terug naar lijst< Vorige | Volgende >

YAMAHA  XSR 700 ABS - 2019

23939 Km
N.v.t.
yamaha - xsr-700-abs
yamaha - xsr-700-abs
yamaha - xsr-700-abs
yamaha - xsr-700-abs
yamaha - xsr-700-abs
yamaha - xsr-700-abs
yamaha - xsr-700-abs
yamaha - xsr-700-abs
yamaha - xsr-700-abs
yamaha - xsr-700-abs
yamaha - xsr-700-abs
yamaha - xsr-700-abs
yamaha - xsr-700-abs
yamaha - xsr-700-abs
yamaha - xsr-700-abs
yamaha - xsr-700-abs
yamaha - xsr-700-abs
yamaha - xsr-700-abs
yamaha - xsr-700-abs
OmschrijvingTechniekFinancierenVerzekeringBedrijf

Yamaha XSR700 – 2019 | 23.939 km | Stoer & met sportuitlaat!
 

Op zoek naar een karaktervolle motor met een sportieve sound?
Deze Yamaha XSR700 uit 2019 heeft een sportuitlaat voor extra beleving (originele uitlaat is aanwezig).
De bar-end spiegels geven ‘m een strakke, custom look!
 

Bouwjaar: 2019
Kilometerstand: 23.939 km
ABS voor extra veiligheid
Sportuitlaat – extra beleving, origineel aanwezig
Bar-end spiegels voor een stoere uitstraling
 

Kom ‘m bekijken en ervaar ‘m zelf! De koffie staat klaar. 
 

Bel of app ons even!

0511-233032 |  info@defriesemotorfiets.nl



  • Waarom kopen bij De Friese Motorfiets?

    Ruime showroom met diverse occasions op voorraad
    Betaalbare motoren mét garantie

     


    De koffie staat altijd klaar!


    Afstand geen probleem? Wij bezorgen door heel Nederland tegen een gunstig tarief!

     

    Openingstijden:

    Ma: Gesloten
    Di: 13:00-17:30
    Wo: 9.00 - 17.30
    Do: 9.00 - 17.30
    Vr: 9.00 - 17.30
    Za: 9.00 - 15.00

     

    De Friese Motorfiets

    Conradi Veenlandstraat 102,
    9104 LA Damwald
    Tel: +31(0)511-233032
    Email: info@defriesemotorfiets.nl
    Website: www.defriesemotorfiets.nl
     

    Volg ons op Facebook voor de laatste occasions en updates!
    Facebook - De Friese Motorfiets






Deze motor is geschikt voor A rijbewijs.
De Friese Motorfiets
Ook van deze verkoper:
Wist u dat: In de motortaal "Lowboy" betekent: Naam voor het frame dat bij de Norton Dominator racer werd toegepast in 1962. Een lage versie van het originele Featherbedframe. Het woog minder en had een kortere wiel­basis. Het Engelse merk Norton ontwikkelde in de herfst van 1949 een frame, dat in april 1950 werd geïntroduceerd. Het Featherbedframe, zo genoemd om de goede afvering, gaf de Nortons die ermee werden uitgerust een uitsteken­de wegligging en uitnemende stuureigenschappen. In hetzelf­de jaar dat de frames werden toegepast behaalde Norton suc­cessen in de Junior- en Senior TT wegraces. Volgens de overle­vering werd de naam Featherbed (= veren bed) bedacht door Harold Daniell, een motorcoureur die na zijn overwinning in de Junior TT opmerkte dat zijn racemachine zo comfortabel stuurde, dat hij erop in slaap had kunnen vallen. Tot de komst van het Featherbedframe hadden motorfietsfabrikanten altijd gezworen bij frames die werden geconstrueerd met behulp van gietstukken en waarin de pijpen met koper aan elkaar werden gesoldeerd. De lastechnieken van 1950 lieten echter toe dat buizen direct aan elkaar werden gelast met siF-brons, dat een relatief lage verhittingstemperatuur nodig had. Het raceframe vond zijn vertaling in een seriegeproduceerde motorfiets voor het grote publiek met de introductie in 1952 van de Norton Dominator, een 500CC staande *twin. Pas in 1967 zou met de komst van de Norton Commando het Featherbedframe wor­den verlaten, al bleef het daarna nog lange tijd de lieveling van de bouwers en berijders van café-racers, voor wie het tot 1970 in produktie werd gehouden. Het Featherbedframe is gastheer geweest voor een grote ariëteit merken motorblokken. Ener­zijds omdat het zoveel ruimte bood, dat elk type motorblok erin paste, anderzijds vanwege de al geroemde legendarische stuureigenschappen die het decennia lang tot de maatstaf voor een goed frame verhieven. Tot op heden gaan nog stemmen op die beweren dat het Featherbedframe onovertroffen is.
© 2000 - 2025 Motoroccasion