Nieuwsbrief:

YAMAHA  XT 660 X - 2006

Garantie: Ja
21949 Km
Zwart
yamaha - xt-660-x
yamaha - xt-660-x
yamaha - xt-660-x
yamaha - xt-660-x
yamaha - xt-660-x
yamaha - xt-660-x
yamaha - xt-660-x
yamaha - xt-660-x
yamaha - xt-660-x
yamaha - xt-660-x
yamaha - xt-660-x
yamaha - xt-660-x
yamaha - xt-660-x
yamaha - xt-660-x
yamaha - xt-660-x
yamaha - xt-660-x
yamaha - xt-660-x
yamaha - xt-660-x
yamaha - xt-660-x
yamaha - xt-660-x
yamaha - xt-660-x
yamaha - xt-660-x
yamaha - xt-660-x
yamaha - xt-660-x
OmschrijvingTechniekFinancierenVerzekeringBedrijf

| Ophalen in Sneek of Driebergen | Inruil & levering mogelijk |

Te koop aangeboden door MotorJager:  Yamaha xt 660 x uit 2006 met 21.949 km.

Vorige eigenaar heeft hem 8 jaar gehad, ik heb er 3 jaar met plezier op gereden. Leukste a2 motor te koop, het koppel van de 1 cilinder zorgt voor onwijs veel rijbeleving.

Voorzien van:
- SW motech valbeugels 
- SW motech middenbok (makkelijk voor ketting smeren, onderhoud en stalling)
- Korte kentekenplaathouder (origineel mogelijk)
- Korte knipperlichten (origineel mogelijk)
- Sportieve spiegels (origineel mogelijk)
- Acerbis handkappen + windverhogers
- Skidplate 
- Velgstickers
- Akraprovic en topkoffer/houder optioneel

Boekjes aanwezig, regelmatig onderhouden en banden enkele duizend kilometer geleden vervangen, als nieuw dus. Laatste onderhoudsbeurt + nwe accu + voorvork revisie net gehad.

Rijklaar meeneemprijs: €5249,-

Tegen meerprijs:
- Givi topkoffer
- Akrapovic uitlaat + uitneembare db killers

Welkom bij MotorJager, de motorzaak die jaagt naar de perfecte motor voor jou!

- Motoren voor elk budget
- Aandacht voor detail

- Aflevering aan huis
- Advies op maat
- Transparantie 

Kwaliteit is geen toeval!

 

 






Deze motor is geschikt voor A2 rijbewijs.
MotorJager Sneek & Driebergen
Ook van deze verkoper:
Een stukje historie: HARLEY-DAVIDSON in 1965 - De verhoogde productie door Harley-Davidson zorgde ervoor dat de productielijnen in Italië tussen de motorfietsen en de vliegtuigen gescheiden diende te worden. De vliegtuigfabriek in Varese werd stand-alone voor het vliegtuigsegment terwijl de oudere werkunits aan de rand van het meer werden gemoderniseerd en verbouwd om aan de grotere vraag naar motorfietsen te kunnen voldoen. Aan het einde van 1962 werd het Alfredo Bianchi duidelijk dat er niet meer vermogen geknepen kon worden uit de 250 cc en voert hij de boring en slag van het blok op naar een ovale 72 mm bij 61 mm. Zodoende nam het vermogen toe tot zo'n 30 pk bij 9,500 rpm (meer dan de regerend wereldkampioen double-knocker Guzzi produceerde) en de toepassing van een vijf-bak liet vol gebruik van dit vermogen toe. Verder in 1965 werd de power nog opgekrikt naar een goeie 34 pk bij 10.000 toeren. Niet slecht voor een push-rod productie racer! Zich bewust van het feit dat er een einde kwam aan het maar eindeloos door verbeteren van het blok had Bianchi ondertussen een nieuw ontwerp klaar. Helaas vond hij Harley-Davidson op zijn pad welke sterk ageerde tegen de plannen van Bianchi. Dit omdat men fundamenteel wilde blijven verschillen van de roadster machines. Harley-Davidson gebruikte zelf een 'Golden Wing' motorblok in hun eigen U.S. recordbrekende sigaar. Het project werd dus niet uitgevoerd. De Electra Glide wordt geïntroduceerd, de naam Electra komt van de elektrische startmotor, later zullen ook de Sportster modellen de elektrische startmotor krijgen.
© 2000 - 2025 Motoroccasion