Nieuwsbrief:

ZERO  SR/F ZF 17.3 - 2023

Garantie: Ja
9954 Km
Rood
zero - sr-f-zf-17.3
zero - sr-f-zf-17.3
zero - sr-f-zf-17.3
zero - sr-f-zf-17.3
zero - sr-f-zf-17.3
zero - sr-f-zf-17.3
zero - sr-f-zf-17.3
zero - sr-f-zf-17.3
zero - sr-f-zf-17.3
zero - sr-f-zf-17.3
zero - sr-f-zf-17.3
zero - sr-f-zf-17.3
OmschrijvingTechniekFinancierenVerzekeringBedrijf

Een elektrische naked bike voor de rijder die slimme technologie combineert met groen rijplezier.
 

Accu & prestaties
  • Z-Force 14,4 kWh batterij (12,6 kWh netto), goed voor een stadsbereik tot ±259 km en gecombineerd bereik van ca. 198 km;
  • Z-Force 75-10 elektromotor met piekvermogen van 82 kW (~110 pk) en 190 Nm koppel.
  • Topsnelheid tot 200 km/u
Opladen & gebruiksgemak
  • Standaard 3 kW boordlader.
  • Ook oplaadbaar via gewoon 230 V stopcontact – geen speciale infrastructuur nodig.
Veiligheid & elektronica
  • Bosch MSC ABS met tractie- en koppelcontrole voor optimale grip.
  • Cypher III-besturingssysteem voor verschillende rijmodi, OTA-updates en koppeling met Zero-app.
Techniek & comfort
  • Lichtgewicht trellis-stalen frame met Showa-vering (43 mm USD-voorvork / achterschokdemper) voor sportieve controle.
  • Aandrijving via Gates carbon belt-drive – geen oliën of smering.
  • 127 mm TFT-display, cruisecontrol, verwarmde handvatten en LED-verlichting als standaard uitrusting.

Opties en Accessoires:
Cruise control, Kofferset, Windscherm




Deze motor is geschikt voor A rijbewijs.
Motor van de Toekomst
Ook van deze verkoper:
Een stukje historie: AERMACCHI in 1965 - De verhoogde productie door Harley-Davidson zorgde ervoor dat de productielijnen in Italië tussen de motorfietsen en de vliegtuigen gescheiden diende te worden. De vliegtuigfabriek in Varese werd stand-alone voor het vliegtuigsegment terwijl de oudere werkunits aan de rand van het meer werden gemoderniseerd en verbouwd om aan de grotere vraag naar motorfietsen te kunnen voldoen. Aan het einde van 1962 werd het Alfredo Bianchi duidelijk dat er niet meer vermogen geknepen kon worden uit de 250 cc en voerd hij de boring en slag van het blok op naar een ovalere 72 mm bij 61 mm. Zodoende nam het vermogen toe tot zo n 30 pk bij 9,500 rpm (meer dan de regerend wereldkampioen double-knocker Guzzi produceerde) en de toepassing van een vijf-bak liet vol gebruik van dit vermogen toe. Verder in 1965 werd de power nog opgekrikt naar een goeie 34 pk bij 10.000 toeren. Niet slecht voor een push-rod productie racer! Zich bewust van het feit dat er een einde kwam aan het maar eindeloos doorverbeteren van het blok had Bianchi ondertussen een nieuw ontwerp klaar. Helaas vond hij Harley-Davidson op zijn pad welke sterk aggeerde tegen de plannen van Bianchi. Dit omdat men fundamenteel wilde blijven verschillen van de roadster machines. Harley-Davidson gebruikte zelf een Golden Wing motorblok om in hun eigen U.S. recordbrekende sigaar. Het project werd dus niet uitgevoerd.
© 2000 - 2025 Motoroccasion