Nieuwsbrief:

Frans Bleeker Motoren en Auto s

Ons bedrijf is gevestigd op het bedrijventerrein Dronrijp-West. Wij zijn gespecialiseerd in, in en verkoop van motoren en auto's. Neem snel een kijkje in onze voorraad en zie welke voertuigen wij u kunnen aanbieden! Wij hebben ook altijd verschillende motoren met lichte schade in voorraad voor de handige doe het zelver. Tevens leveren wij diverse klassiekers om op te knappen of voor restauratie. Div. type's Harley D. voor sloop, ideaal voor eigenbouw.
Alle motoren van Frans Bleeker Motoren en Auto s
46 motoren gevonden
HARLEY-DAVIDSON SHOVELHEAD
HARLEY-DAVIDSON SHOVELHEAD
€ 11.750,- p/mnd klik hier
1977, 25175 Mls
YAMAHA XJR 1300
YAMAHA XJR 1300
€ 8.250,- p/mnd klik hier
2015, 22618 Km
HARLEY-DAVIDSON EIGENBOUW CHOPPER
HARLEY-DAVIDSON EIGENBOUW CHOPPER
€ 11.950,- p/mnd klik hier
2008, 12345 Km
BMW R 27
BMW R 27
€ 8.750,- p/mnd klik hier
1964, 43928 Km
MOTO GUZZI CALIFORNIA JACKAL
MOTO GUZZI CALIFORNIA JACKAL
€ 6.250,- p/mnd klik hier
2000, 10757 Km
HARLEY-DAVIDSON BAD BOY FXSTSB
HARLEY-DAVIDSON BAD BOY FXSTSB
€ 17.750,- p/mnd klik hier
1997, 23125 Mls
HARLEY-DAVIDSON BAD BOY FXSTSB
HARLEY-DAVIDSON BAD BOY FXSTSB
€ 16.950,- p/mnd klik hier
1996, 15000 Mls
MOTO GUZZI V 11 SPORT
MOTO GUZZI V 11 SPORT
€ 6.750,- p/mnd klik hier
2001, 39128 Km
HARLEY-DAVIDSON FAT BOY FLSTF
HARLEY-DAVIDSON FAT BOY FLSTF
€ 9.250,- p/mnd klik hier
1996, 45071 Mls
MV AGUSTA RAID 250
MV AGUSTA RAID 250
€ 10.750,- p/mnd klik hier
1960, 22896 Km
HARLEY-DAVIDSON FAT BOY FLSTF
HARLEY-DAVIDSON FAT BOY FLSTF
€ 9.250,- p/mnd klik hier
1996, 18000 Mls
HARLEY-DAVIDSON SUPER GLIDE FXDX DYNA
HARLEY-DAVIDSON SUPER GLIDE FXDX DYNA
€ 10.950,- p/mnd klik hier
2000, 32099 Km
BSA THUNDERBOLT 650
BSA THUNDERBOLT 650
€ 5.650,- p/mnd klik hier
1968, 9463 Km
YAMAHA MT 03
YAMAHA MT 03
€ 3.250,- p/mnd klik hier
2007, 51855 Km
HONDA CBR 600 F
HONDA CBR 600 F
€ 2.500,- p/mnd klik hier
1994, 25014 Km
HONDA CBR 600 F
HONDA CBR 600 F
€ 1.295,- p/mnd klik hier
1990, 43791 Mls
YAMAHA XVS 950 A MIDNIGHT STAR
YAMAHA XVS 950 A MIDNIGHT STAR
€ 6.150,- p/mnd klik hier
2009, 36489 Km
SUZUKI 800 INTRUDER
SUZUKI 800 INTRUDER
€ 6.450,- p/mnd klik hier
2012, 24160 Km
HONDA XBR 500
HONDA XBR 500
€ 1.850,- p/mnd klik hier
1988, 68682 Km
YAMAHA XS 650 SE
YAMAHA XS 650 SE
€ 3.250,- p/mnd klik hier
1981, 23675 Mls
Wist u dat: In de motortaal "Custom/custombike/to customize" betekent: Letterlijk betekent to customize: to suit (a motorcycle) to taste (een motorfiets aan je smaak aanpassen). Het duidt eigenlijk de doodnormale activiteit aan, die iedere bezitter van een motorfiets verricht wanneer hij iets wijzigt aan de standaardversie van zijn motor. Een ander stuur is het meest voorkomende voorbeeld. Soms gaat het verder, maar altijd blijft het oorspronkelijke model herkenbaar, want anders wordt een grens overschreden die de onderhavige motorfiets doet veranderen in een zelfbouwmotor of bitza. Wie een ander zadel/buddyseat en een ander stuur monteert is bezig de zitpositie van zijn motor aan zijn wensen aan te passen. Wie dat nog niet genoeg vindt en bijvoorbeeld wielen met echte spaken prefereert boven de gietwielen van de standaarduitvoering o f een speciaal uitlaatsysteem verkiest boven de fabrieksdemper, is bezig een custombike van zijn motorfiets te maken. Veelal spitst het customizen zich toe op louter technische verbeteringen als remmen, andere carburateur, buddyseat, stuur, of spuitwerk van tank en spatborden met special paint. Een aantal motorfietsfabrikanten die in de jaren zestig en zeventig nauwelijks het hoofd boven water konden houden, hadden weinig o f geen aandacht voor de specifieke wensen op het gebied van design en esthetiek die bij hun cliëntele was gaan leven. Voorbeelden zijn Harley-Davidson, die zijn afnemers tot in de helft van de jaren zeventig totaal negeerde, en BMW , die onlangs met een geheel nieuw ontwikkelde boxermotorfiets is uitgekomen. Toen de fabrikanten de schellen van de ogen vielen en zij zich wel wilden conformeren aan de wensen die onder hun afnemers leefden, had de aftermarket al een antwoord op de vraag gevonden. Harley-Davidson was lange tijd % een markant voorbeeld van de zelfingenomenheid waar het ging om het serieus nemen van het rijderspubliek. In de modellen die de fabriek tot 1971 uitbracht was niets te bespeuren van wat de sterk opgekomen bikerscult al vanaf de helft van de jaren zestig in kleine kring aan vormgevingseisen had gedicteerd. Het antwoord kwam pas met de Super Glide, een voorzichtige concessie aan de oerverschijning van de Electra Glide, waarbij het panzadel en de mastodontische spatborden kwamen te vervallen. Pas met de komst van de Low Rider werd een bezonken smaak erkend die een nieuwe generatie Harley-rijders al jaren doodnormaal was gaan vinden. De kwalificatie custom werd vanaf die tijd aan een in serie geproduceerde motorfiets meegegeven om te onderstrepen dat nu wel werd ingespeeld op lang genegeerde wensen van het liefhebberspubliek. De betekenis van het woord custom werd hierdoor uitgehold: consumenten werden verleid een in serie geproduceerde standaardmotorfiets als ‘exclusief voor hen gemaakt’ aan te schaffen. De predikaten custom en chopper zijn nu algemeen door de Japanse motorfiets-marketeers geconfisqueerd om er modellen mee aan te duiden waarop men een quasi nonchalante zitpositie aanneemt en waarvan de stilering vage overeenkomst vertoont met het voorkomen van moderne Harley-Davidsons.
Snel navigeren? Bekijk hier alle typen van

© 2000 - 2025 Motoroccasion