Nieuwsbrief:

Gielen Motorsport

Alle motoren van Gielen Motorsport
30 motoren gevonden
DUCATI MULTISTRADA 1260 S
DUCATI MULTISTRADA 1260 S
€ 13.950,- p/mnd klik hier
2019, 52300 Km
HONDA NC 750 D INTEGRA DCT C-ABS
HONDA NC 750 D INTEGRA DCT C-ABS
€ 4.850,- p/mnd klik hier
2017, 60000 Km
MV AGUSTA DRAGSTER 800
MV AGUSTA DRAGSTER 800
€ 8.950,- p/mnd klik hier
2015, 19000 Km
YAMAHA NIKEN GT
YAMAHA NIKEN GT
€ 8.950,- € 11.250,- p/mnd klik hier
2021, 11620 Km
YAMAHA TRACER 900 ABS
YAMAHA TRACER 900 ABS
€ 7.200,- p/mnd klik hier
2015, 65000 Km
DUCATI MULTISTRADA V4 S
DUCATI MULTISTRADA V4 S
€ 18.999,- p/mnd klik hier
2021, 38500 Km
DUCATI DIAVEL CARBON
DUCATI DIAVEL CARBON
€ 13.950,- p/mnd klik hier
2016, 35000 Km
DUCATI SCRAMBLER SIXTY2
DUCATI SCRAMBLER SIXTY2
€ 6.500,- € 7.250,- p/mnd klik hier
2016, 8000 Km
DUCATI SCRAMBLER STREET CLASSIC
DUCATI SCRAMBLER STREET CLASSIC
€ 6.850,- € 7.250,- p/mnd klik hier
2015, 14500 Km
DUCATI MULTISTRADA 950
DUCATI MULTISTRADA 950
€ 10.950,- p/mnd klik hier
2018, 29000 Km
DUCATI MULTISTRADA 1200 ABS
DUCATI MULTISTRADA 1200 ABS
€ 8.200,- p/mnd klik hier
2011, 64000 Km
KTM 1290 SUPER ADVENTURE S
KTM 1290 SUPER ADVENTURE S
€ 17.250,- p/mnd klik hier
2023, 23000 Km
TRIUMPH TIGER EXPLORER XCX
TRIUMPH TIGER EXPLORER XCX
€ 10.800,- p/mnd klik hier
2017, 65000 Km
KTM 790 DUKE
KTM 790 DUKE
€ 6.450,- p/mnd klik hier
2018, 27000 Km
TRIUMPH TIGER EXPLORER
TRIUMPH TIGER EXPLORER
€ 8.950,- p/mnd klik hier
2015, 35200 Km
TRIUMPH SPEED TRIPLE R
TRIUMPH SPEED TRIPLE R
€ 9.150,- p/mnd klik hier
2017, 29600 Km
TRIUMPH TIGER 1200 ALPINE EDITION
TRIUMPH TIGER 1200 ALPINE EDITION
€ 12.950,- p/mnd klik hier
2021, 93000 Km
APRILIA TUONO V4 R APRC
APRILIA TUONO V4 R APRC
€ 6.950,- p/mnd klik hier
2011, 29800 Km
DUCATI 996
DUCATI 996
€ 13.250,- p/mnd klik hier
2000, 36000 Km
DUCATI DIAVEL 1260 S
DUCATI DIAVEL 1260 S
€ 19.250,- p/mnd klik hier
2019, 17000 Km
Een stukje historie: AERMACCHI in 1958 - 1958 250 cc Aermacchi Chimera Dit nieuwe model werd geïntroduceerd in 1956. Alhowel er veel belangstelling werd getoond verkocht dit model niet goed, zowel in als buiten Italië. Daarop werd besloten dit model te strippen om er een meer bijzondere machine van te maken. Bianchi keerde terug naar de tekentafel met in zijn achterhoofd de duidelijke opdracht om zo min mogelijk verdere fabricagekosten te maken. Dit verklaart de enkele-buis achterbrug en de horizontale positie van het blok, beide toepassingen die voor de originele eerste uitvoering werden gebruikt. Op dat momemt, toen Italiaanse designers overmaat-zuigerstangen als een must zagen besloot Bianchi de Chimera een andere drijfstang te geven, de zgn. push-rod . Dit was in het belang van een vereenvoudigde onderhoudsintensiteit en maakte een OHC inrichting niet noodzakelijk. In de verdere ontwikkeling van een race-versie voor Aermacchi werd dit concept dan ook succesvol. De eerste introductie van de Chimera was een 175 cc machine maar eerder was achter de schermen ook al gewerkt aan een 250 cc versie waardoor beide modellen gezamenlijk op de wegen verschenen. Gedurende een lange tijd werd door Aermacchi hun sportpotentieel onderzocht. In 1957 werd een getuned 175 cc model, met 16 pk in plaats van de standaard 14 pk (beide bij 8.000 toeren), beschikbaar gemaakt voor gebruik in de Italiaanse GP s. Later werden de 250 cc modellen populair onder de racers. Het debuut van deze machine geschiedde tijdens de in 1960 gehouden Duitse GP met als coureur Alberto Pagani en was een zo groot succes tusse de creme de la creme dat men besloot deze macine in een beperkt aantal ook particulier aan te bieden.
© 2000 - 2025 Motoroccasion