Nieuwsbrief:

Gielen Motorsport

Alle motoren van Gielen Motorsport
31 motoren gevonden
KTM 1290 SUPER ADVENTURE R
KTM 1290 SUPER ADVENTURE R
€ 15.950,- p/mnd klik hier
2021, 49800 Km
DUCATI DIAVEL DARK
DUCATI DIAVEL DARK
€ 12.150,- p/mnd klik hier
2014, 31200 Km
DUCATI SCRAMBLER SIXTY2
DUCATI SCRAMBLER SIXTY2
€ 6.800,- € 7.250,- p/mnd klik hier
2016, 8000 Km
DUCATI DIAVEL CARBON
DUCATI DIAVEL CARBON
€ 14.250,- p/mnd klik hier
2016, 35000 Km
DUCATI MULTISTRADA 950
DUCATI MULTISTRADA 950
€ 10.950,- p/mnd klik hier
2018, 29000 Km
DUCATI SCRAMBLER STREET CLASSIC
DUCATI SCRAMBLER STREET CLASSIC
€ 6.950,- € 7.250,- p/mnd klik hier
2015, 14500 Km
DUCATI MULTISTRADA 1260 S
DUCATI MULTISTRADA 1260 S
€ 13.950,- p/mnd klik hier
2019, 52300 Km
HONDA NC 750 D INTEGRA DCT C-ABS
HONDA NC 750 D INTEGRA DCT C-ABS
€ 4.850,- p/mnd klik hier
2017, 60000 Km
KTM 1190 RC 8 R RED BULL EDITION
KTM 1190 RC 8 R RED BULL EDITION
€ 21.500,- p/mnd klik hier
2010, 19000 Km
DUCATI MULTISTRADA 1260 ENDURO
DUCATI MULTISTRADA 1260 ENDURO
€ 16.750,- p/mnd klik hier
2020, 31000 Km
MV AGUSTA DRAGSTER 800
MV AGUSTA DRAGSTER 800
€ 8.950,- p/mnd klik hier
2015, 19000 Km
KTM 790 DUKE
KTM 790 DUKE
€ 6.850,- p/mnd klik hier
2018, 27000 Km
DUCATI MULTISTRADA 1200 ABS
DUCATI MULTISTRADA 1200 ABS
€ 8.750,- p/mnd klik hier
2011, 6700 Km
DUCATI MULTISTRADA V4 S
DUCATI MULTISTRADA V4 S
€ 19.750,- p/mnd klik hier
2021, 38500 Km
DUCATI MULTISTRADA 1200 ENDURO
DUCATI MULTISTRADA 1200 ENDURO
€ 12.250,- p/mnd klik hier
2016, 38000 Km
DUCATI 996
DUCATI 996
€ 13.250,- p/mnd klik hier
2000, 36000 Km
YAMAHA NIKEN GT
YAMAHA NIKEN GT
€ 8.950,- € 11.250,- p/mnd klik hier
2021, 11620 Km
SUZUKI GSX-S 1000 GT
SUZUKI GSX-S 1000 GT
€ 11.500,- p/mnd klik hier
2022, 24000 Km
TRIUMPH SPEED TRIPLE R
TRIUMPH SPEED TRIPLE R
€ 9.350,- p/mnd klik hier
2017, 23000 Km
DUCATI MULTISTRADA 1260 ENDURO
DUCATI MULTISTRADA 1260 ENDURO
€ 16.950,- p/mnd klik hier
2019, 30000 Km
Een stukje historie: AERMACCHI in 1955 - Behoorlijk tegenvallend was de daaropvolgende creatie, de 250 cc twin (twee 125s gekoppeld) die gefabriceerd werd in 1953 en 54. In 1955 ontwierp Tonti een recordbreker. Er werd in die dagen al gebruik gemaakt van windtunnels en andere faciliteiten en technieken die men vanuit hun vliegtuigkennis ook in deze industrie toepasten. De vliegtuigproductie had men in die dagen meer naar de civiele sector laten glijden. De recordbreker werd aangedreven met dubbele-OHC motoren met een 48 cc en 75 cc capaciteit. Dit was een voorbeeld van de eerste -vliegende sigaren- die erg laag waren en bijna 3 meter lang. Het motorblok werd achter de bestuurder geplaatst. De achterwaarts geplaatste cilinders werden onder een hoek van 20 graden geplaatst. De overmaat nokken werden met een ketting aangedreven. Boring en slag waren 44,5 bij 43 mm voor de grotere en 40 mm bij 39 mm voor de kleinere cilinder. En met een compressieverhouding van 10:1 was het vermogen een dikke 9 pk bij 11.000 toeren voor de 75 cc en 7 pk bij 12.000 toeren voor de 48 cc - behoorlijk goede cijfers wanneer je je bedenkt dat dit zich afspeelde in 1955 waarbij de brandstof in die tijd ook nog niet van de kwaliteit was die we nu kennen. Het motorblok, die was uitgerust met een oliebad smering, lag in lijn met een vier-versnellingen schakelbak. De eindaandrijving geschiedde met een ketting. Het gewicht was 97 kilogram, de velgdiameter 18 inch.
© 2000 - 2025 Motoroccasion