Nieuwsbrief:

BENELLI  LEONCINO 125 - 2023

10300 Km
GREEN
benelli - leoncino-125
benelli - leoncino-125
benelli - leoncino-125
benelli - leoncino-125
benelli - leoncino-125
benelli - leoncino-125
benelli - leoncino-125
benelli - leoncino-125
benelli - leoncino-125
benelli - leoncino-125
benelli - leoncino-125
benelli - leoncino-125
benelli - leoncino-125
benelli - leoncino-125
benelli - leoncino-125
benelli - leoncino-125
OmschrijvingTechniekFinancierenVerzekeringBedrijf
Referentienummer: 10686

Ontdek de ultieme vrijheid op twee wielen met de 2023 Benelli Leoncino 125 (geschikt voor A1). Deze krachtige en betrouwbare motorfiets combineert Italiaans vakmanschap met moderne technologieën voor een onvergetelijke rijervaring. Met slechts 10300 kilometer op de teller biedt deze Leoncino 125 de perfecte balans tussen prestaties en gebruiksgemak. Het dynamische ontwerp wordt aangevuld met een soepele 125cc-motor, waardoor je moeiteloos door het stadsverkeer manoeuvreert en snelwegen domineert. Geniet van het comfortabele zadel, de wendbare handling en de betrouwbare remmen, terwijl je stijlvol de straten verkent. Of je nu een ervaren rijder bent of net begint, de Benelli Leoncino 125 staat garant voor opwinding bij elke rit. Grijp deze kans en ervaar de sensatie van de Leoncino 125 vandaag nog!




Deze motor is geschikt voor A1 rijbewijs.
Moto Puro
Ook van deze verkoper:
Een stukje historie: HONDA in 1959 - In 1959 werd de laatste Benly als moderne verschijning met een 125 cc OHC viertakt tweecylinderblok op de markt gebracht. Het was goed voor 112 km/uur en kreeg de type aanduiding C92 mee. In juli van 1958 introduceerde men in Japan 's werelds meest succesvolle motorfiets ooit, de C100 Super Cub. Het ontwerpen van de Super Cub nam drie jaar in beslag en werd een goedkope en praktische motorfiets die iedereen wel ergens voor kon gebruiken. Deze multifunctionele machine had een 50cc viertakt OHV motorblok, een centrifugaalkoppeling en een drietraps transmissie. Het was een motor die zo gemakkelijk te berijden was dat iedere opstapper van de bromfiets maar ook iemand zonder ervaring er als vanzelf mee wegreed. Het innovatieve frame zonder middenstang deed het ook goed bij de dames en zette een nieuwe trend in het segment woon-werk verkeer. Het woord "scooterette" werd gebruikt om het type zonder middenstang aan te duiden en werd verkocht in een 50, 70 en 90 cc versie. In 1959 werd de eerste Honda motorfiets verkocht in Amerika en werd daardoor meteen 's werelds best verkochtte transportartikel (dertig miljoen tot op heden). Als bewijs van het superbe concept en design is het feit dat de hedendaagse C50, C70 en C90's alleen maar detailverbeteringen hebben ondergaan in het nu vijfentwintig-jarig gebruik van het ontwerp van deze motorblokken. In datzelfde jaar, 1959, introduceerde Honda de 250 cc C72 Dream in Amsterdam. Dit was de eerste Japanse motorfiets die officieel werd geëxposeerd in Europa. Het publiek verbaasde zich over het ongewone geperste stalen frame, de scharnierende achterbrug en de voorvering, het aluminium OHC motorblok, de startmotor en de knipperlichtinstallatie.
© 2000 - 2025 Motoroccasion