 |
Motor | 4-cilinder lijnmotor |
Boring x slag | 79 mm x 79 mm |
Cilinder inhoud | 1157 cc |
Comp. verhouding | 13:1 |
Kleppen | 4 kleppen per cilinder |
Brandstof toevoer | electronische injectie |
Ontsteking | electronisch |
Vermogen | 167 pk / 130 kW bij 8250 tpm |
Max. koppel | 130 Nm bij 8250 tpm |
Koppeling | meervoudige natte platen |
Versnellingsbak | 6 versnellingen |
Verhouding | |
Overbrenging | |
Starter | electrisch |
Tankinhoud | 19 liter |
Topsnelheid | > 200 km/u |
ABS | ja |
Frame | Composiet aluminium frame met IHU persprofielen en gietdelen |
Vering voor | BMW duolever, veerweg 115 mm |
Vering achter | eenzijdige swing arm (BMW paralever), veerweg 135 mm |
Remmen voor | Dubbele schijfrem van 320 mm doorsnede |
Remmen achter | Enkele schijfrem van 265 mm doorsnede |
Voorband | 120/70 ZR 17 |
Achterband | 190/50 ZR 17 |
Wielbasis | 1571 mm |
Lengte | 2282 mm |
Breedte | 905 (incl spiegels) mm |
Hoogte | 1.211 mm |
Zithoogte | 770 mm |
Drooggewicht | 248 kg |
Leverbare kleuren | Nachtschwarz Uni, Weisaluminium Metallic Matt, Titansilber Metallic Cosmicblue/Metallic Nachtschwarz Uni |
Beschrijving | De meest opwindende machine die ooit bij BMW Motorrad van de band liep … Goed voor een indringende ervaring. Dat komt door zijn unieke bundeling van technologie, power en design. De high end viercilinder met 16-kleppen staat model voor de laatste stand der techniek: 167 pk - van 0 naar 100 km/h in 2,8 seconden en met 130 Nm in 7,1 seconden van 60 naar 140 km/h … Met zijn lage zwaartepunt, zijn enorme kantelhoek en uitstekende ergonomie zet hij zijn indrukwekkende vermogen goed op het asfalt ... |