Nieuwsbrief:

BMW  R 100 - 1986

11 Km
Aluminium
bmw - r-100
bmw - r-100
bmw - r-100
bmw - r-100
bmw - r-100
bmw - r-100
bmw - r-100
bmw - r-100
bmw - r-100
bmw - r-100
bmw - r-100
bmw - r-100
bmw - r-100
bmw - r-100
bmw - r-100
bmw - r-100
bmw - r-100
bmw - r-100
bmw - r-100
bmw - r-100
bmw - r-100
bmw - r-100
bmw - r-100
bmw - r-100
OmschrijvingTechniekFinancierenVerzekeringBedrijf
Prachtige Classic Racer met Nederlands kenteken. 1000cc Handgemaakt aluminium kontje aluminium tank, lerenzadel en tankband, Radiale remtangen en radiale rempomp, Wilbers schokbreker, en nog veel en veel meer te veel om op te noemen. Achterrem omgebouwd naar schijfrem,  Achterbrug uitgebouwd om montage van een breed achterwiel mogelijk te maken. Motorblok, versnellingsbak en cardan gereviseerd.
  • Kijk op onze uitgebreide website voor al onze services!
  • U kunt voor vrijwel alle onderdelen vanaf 1935 tot heden bij ons terecht. De onderdelen zijn zowel nieuw, als 2e hands ruim in voorraad. U kunt Uw onderdelen bestellen in onze webshop maar ook via telefoon, fax of email. U kunt natuurlijk ook gewoon langs komen





Deze motor is geschikt voor A rijbewijs.
De Knalpot
Ook van deze verkoper:
Wist u dat: In de motortaal "Inrijden" betekent: Een gereviseerde motorfiets moet worden ingereden. Cilinder en zuiger worden bij dat proces geleidelijk op elkaar ingesleten. De eerste paar honderd kilometer mag niet op top­snelheid worden gereden of te lang worden doorgetrokken in de versnellingen om extreme hittevorming te voorkomen. Hier­ door kunnen de loopvlakken van de zuigers invreten en is de motor inwendig beschadigd. Vroeger moesten nieuwe motor­ fietsen 1500-2000 kilometer worden ingereden. De kunst van het inrijden bestaat uit het met wisselende belasting rijden met een motorfiets, zodat het motorblok loskomt zonder beschadi­ging te hebben opgelopen. Hierdoor wordt voorkomen dat een motor rauw gaat lopen, olie gaat verbruiken en de levensduur van het blok wordt bekort.
© 2000 - 2025 Motoroccasion