Nieuwsbrief:

BMW  R 1100 GS - 1998

Bouwjaar:
1998
Kleur:
Rood
Vermogen:
59 kW
Teller:
73.036 Km
Rijbewijs:
A
Garantie:
Nee
bmw - r-1100-gs
bmw - r-1100-gs
bmw - r-1100-gs
bmw - r-1100-gs
bmw - r-1100-gs
bmw - r-1100-gs
bmw - r-1100-gs
bmw - r-1100-gs
bmw - r-1100-gs
bmw - r-1100-gs
bmw - r-1100-gs
OmschrijvingTechniekFinancierenVerzekeringBedrijf

Te koop: BMW R 1100 GS (1998) – €1975

• Bouwjaar: 1998
• Kilometerstand: 73.036 km
• 1085cc boxermotor – krachtig en betrouwbaar
• Allroad klassieker – ideaal voor avontuur en toeren
• Cardanaandrijving – onderhoudsarm en duurzaam
• Comfortabele zithouding en windbescherming
• Degelijke motor – nette staat voor leeftijd
• Rijklaar

Meer info? Stuur gerust een bericht!

  • -----

    Wij zijn doorlopend op zoek naar vooral BMW-motorfietsen van alle modellen en bouwjaren. (Maar ook andere merken kunt u uiteraard bij ons aanbieden!) Lang stilgestaan, defect, of geschikt voor onderdelen? Geen probleem! Wij ontvangen graag uw aanbod.

    Daarnaast bieden wij altijd ongeveer 40 diverse modellen low-budget BMW-motoren aan. Neem gerust contact met ons op voor meer informatie.

    Ook voor motoronderhoud en reparaties bent u bij ons aan het juiste adres.
     

    Onze gegevens:
    SWIFT MOTOREN B.V.
    Zeno van Citiumstraat 4
    1349 GK Almere
    📧 info@swiftmotoren.nl
    📞 036-5255590

    Openingstijden:

    Dinsdag t/m vrijdag: 09:00 - 18:00 uur
    Zaterdag: 09:00 - 17:00 uur

    Bel of mail vrijblijvend!






Deze motor is geschikt voor A rijbewijs.
Aanbieder
Swift Motoren B.V.
Zeno van Citiumstraat 4
Almere
Plan de route
036-5255590
Ik heb een vraag over deze motorfiets
Wij sturen u een bevestiging per e-mail
Hoe gaan wij met uw privacy om?
Ook van deze verkoper:
Wist u dat: In de motortaal "Ace-bars" betekent: De café-race-styling wordt vanaf het begin gekenmerkt door het streven naar een zo ver mogelijk vooroverhangende houding. In eerste instantie gebeurde dit door de Ace- bars, een kort stuur, waarvan de beide stuurhelften naar beneden waren gebogen en dat werd bevestigd in de krib op het kroonstuk van de voorvork, waar het oorspronkelijke (hogere) stuur had gezeten. De opvolgers van de Ace-bars werden de clip-ons. Het chauffeursrestaurant the Ace Café, dat in de jaren vijftig een van de belangrijkste ontmoetingsplaatsen was van de Engelse motorrijders, lag aan de North Circular Road bij Londen. Iedereen van de Ton-up-boys-scene, zoals de berijders van de café-racers ook wel werden genoemd, kwam in the Ace Café. Het café was ook het epicentrum van de motor-subcultuur van de Teddy-boys en de *Rockers.
Snel navigeren? Bekijk hier alle typen van CAGIVA
© 2000 - 2025 Motoroccasion