Nieuwsbrief:

BMW  R 1200 C ABS - 2000

Garantie: Ja
165631 Km
Zwart
bmw - r-1200-c-abs
bmw - r-1200-c-abs
bmw - r-1200-c-abs
bmw - r-1200-c-abs
bmw - r-1200-c-abs
bmw - r-1200-c-abs
bmw - r-1200-c-abs
bmw - r-1200-c-abs
bmw - r-1200-c-abs
bmw - r-1200-c-abs
bmw - r-1200-c-abs
bmw - r-1200-c-abs
OmschrijvingTechniekFinancierenVerzekeringBedrijf
TE KOOP AANGEBODEN:

Deze zeer nette en goed onderhouden BMW R 1200 C uit bouwjaar 2000.

Prachtige en ontzettend goed onderhouden motorfiets welke zojuist nog een volledig uitgevoerde grote beurt heeft gehad.

Laat je niet afschrikken door de ''belegen'' kilometerstand, in deze staat is een BMW R1200C eigenlijk niet te vinden, zeer nette velgen, spaken / lak en chrome werk ! echt een prachtige machine welke van een liefhebber geweest is.

Beschikt over meest comfortabele stuur variant, ABS, origineel BMW lederen zadeltassen, duoseat, zojuist uitgevoerd groot onderhoud, (kleppen / filters / vloeistoffen /accu) zeer mooi ! 




Deze motor is geschikt voor A rijbewijs.
Van de Kolk Motoren
Ook van deze verkoper:
Een stukje historie: TRIUMPH in 1990 - In 1989 heeft John Bloor alle nieuwe productielijnen aangekocht voor Triumph en start twee kilometer van het oude gebouw af een nieuwe fabriek. De financiering hiervan, geschat tussen de 40 tot 80 miljoen pond komen rechtstreeks uit de middelen van John Bloor zelf, zonder tussenkomst van een bank. Bloor start direct met het opzetten van een dealernetwerk. Triumph lives again. Op de Cologne Motor Cycle Show worden zes nieuwe modellen geïntroduceerd. Voortbewogen door drie- en viercilinder DOHC motorblokken met veel vermogen en koppel en allen vloeistofgekoeld; de Trident 750 en 900, de Trophy 900 en 1200 en de Daytona 750 en 1000. 2.390 machines worden dat jaar verkocht waarvan 974 in Engeland.
© 2000 - 2025 Motoroccasion