Nieuwsbrief:

BMW  R 1200 GS LC - 2014

Garantie: Ja
24178 Km
RACING RED
bmw - r-1200-gs-lc
bmw - r-1200-gs-lc
bmw - r-1200-gs-lc
bmw - r-1200-gs-lc
bmw - r-1200-gs-lc
bmw - r-1200-gs-lc
bmw - r-1200-gs-lc
bmw - r-1200-gs-lc
bmw - r-1200-gs-lc
bmw - r-1200-gs-lc
bmw - r-1200-gs-lc
bmw - r-1200-gs-lc
bmw - r-1200-gs-lc
bmw - r-1200-gs-lc
bmw - r-1200-gs-lc
bmw - r-1200-gs-lc
bmw - r-1200-gs-lc
bmw - r-1200-gs-lc
bmw - r-1200-gs-lc
bmw - r-1200-gs-lc
OmschrijvingTechniekFinancierenVerzekeringBedrijf
Modeljaar: 2014

.

BMW R 1200 GS | 2e eigenaar
Bouwjaar: 2014 | Slechts 24.178 km


Deze zeer mooie BMW R 1200 GS is een
echte allrounder met een bijzonder
lage kilometerstand. Voorzien van een
complete optielijst én praktische
extra's:

* Drie-delige originele kofferset met
rugsteun
* Tanktas
* Robuuste valbeugels
* Spaakwielen
* Garmin Navigatie


Daarmee is deze GS niet alleen klaar
voor de lange ritten, maar ook perfect
uitgerust voor dagelijks gebruik. De
boxer draait soepel, het ESA-onderstel
biedt comfort op elk terrein en met
ABS, ASC en handvatverwarming ben je
op alles voorbereid.

- 2e eigenaar
- Slechts 24.178 km
- Rijklaar met garantie


Code Option

X0191 Dynamic ESA
X0192 LED headlight
X0202 Daytime running lights
X0221 On-board computer Pro
X0224 Driving modes Pro
X0230 Comfort Package
X0233 Touring package
X0235 Dynamic package
X0272 Preparation, navigation unit
X0350 Exhaust system, chrome
X0382 Operating instructions
X0519 Heated handlebar grips
X0530 RDC
X0538 Cruise control
X0589 Hand protector
X0590 LED turn indicator, white
X0650 ASC
X0681 Case holder left/right
X0771 Cross-spoke wheels


Inruil welkom | Financiering mogelijk
Beleef 'm zelf - deze GS staat klaar
bij Motodrome.

.

= Bedrijfsinformatie =

Je vindt bij Motodrome motorfietsen in topconditie.
Kwaliteit is bij Motodrome de standaard! Koop je hier je
motor, dan krijg je standaard 6 MAANDEN GARANTIE!
Liever 12 maanden garantie? Vraag naar de voorwaarden.
Aflevering door heel Nederland. Vraag naar de
voorwaarden.

In de werkplaats van Motodrome ben je op de juiste plek
voor het onderhoud aan je motor. Met respect en aandacht
voor detail wordt er aan jouw motor gewerkt. Door
duidelijke communicatie voorkomen we verassingen achteraf.

Ben je op zoek naar goed advies bij het kopen van
motorkleding? Met ruim 20 jaar ervaring word je bij
Motodrome uitstekend geholpen. Op de bovenverdieping vind
je voornamelijk REV'IT! motorkleding en Shark motorhelmen.
Met passie voor motorkleding gaan we samen op zoek naar de
juiste outfit.

Inruil van je motor, auto of boot is mogelijk.

Tot ziens bij Motodrome!

Motodrome
Hannelswei 1
9251 MR Burgum

Tel: 0511 48 20 84
App: 0651 27 45 80
E-mail: info@motodrome.nl


We hebben alle moeite genomen om de informatie zo accuraat
en actueel mogelijk weer te geven. Maar fouten maken is
menselijk, vertrouw daarom niet alleen op deze
informatie. Controleer bij aankoop de zaken die je
beslissing zouden kunnen beïnvloeden.




Deze motor is geschikt voor A rijbewijs.
Motodrome
Ook van deze verkoper:
Een stukje historie: AERMACCHI in 1958 - 1958 250 cc Aermacchi Chimera Dit nieuwe model werd geïntroduceerd in 1956. Alhowel er veel belangstelling werd getoond verkocht dit model niet goed, zowel in als buiten Italië. Daarop werd besloten dit model te strippen om er een meer bijzondere machine van te maken. Bianchi keerde terug naar de tekentafel met in zijn achterhoofd de duidelijke opdracht om zo min mogelijk verdere fabricagekosten te maken. Dit verklaart de enkele-buis achterbrug en de horizontale positie van het blok, beide toepassingen die voor de originele eerste uitvoering werden gebruikt. Op dat momemt, toen Italiaanse designers overmaat-zuigerstangen als een must zagen besloot Bianchi de Chimera een andere drijfstang te geven, de zgn. push-rod . Dit was in het belang van een vereenvoudigde onderhoudsintensiteit en maakte een OHC inrichting niet noodzakelijk. In de verdere ontwikkeling van een race-versie voor Aermacchi werd dit concept dan ook succesvol. De eerste introductie van de Chimera was een 175 cc machine maar eerder was achter de schermen ook al gewerkt aan een 250 cc versie waardoor beide modellen gezamenlijk op de wegen verschenen. Gedurende een lange tijd werd door Aermacchi hun sportpotentieel onderzocht. In 1957 werd een getuned 175 cc model, met 16 pk in plaats van de standaard 14 pk (beide bij 8.000 toeren), beschikbaar gemaakt voor gebruik in de Italiaanse GP s. Later werden de 250 cc modellen populair onder de racers. Het debuut van deze machine geschiedde tijdens de in 1960 gehouden Duitse GP met als coureur Alberto Pagani en was een zo groot succes tusse de creme de la creme dat men besloot deze macine in een beperkt aantal ook particulier aan te bieden.
© 2000 - 2025 Motoroccasion