 |
Motor | Lucht-/vloeistofgekoelde 4-takt 2-cilinder boxermotor, met stoterstangen met een onderliggende nokkenas |
Boring x slag | 107.1 mm x 107.1 mm |
Cilinder inhoud | 1802 cc |
Comp. verhouding | 9.6 : 1 |
Kleppen | |
Brandstof toevoer | Elektronische inspuiting/digitaal motormanagement: BMS-O met E-Gas |
Ontsteking | Permanente-magneetgenerator 600 W (nominaal vermogen) |
Vermogen | 91 pk / 67 kW bij 4750 tpm |
Max. koppel | 158 Nm bij 3000 tpm |
Koppeling | Droge koppeling met een koppelingsplaat |
Versnellingsbak | Klauwengeschakelde 6-versnellingsbak in afzonderlijke versnellingsbakbehuizing |
Verhouding | |
Overbrenging | Cardan |
Starter | electrisch |
Tankinhoud | 16 liter |
Topsnelheid | 180+ km/u |
ABS | ja |
Frame | Dubbel wiegframe verschroefd met onderste framebuizen |
Vering voor | Telescoopvork |
Vering achter | Stalen tweezijdige swingarm met centrale veerpoot |
Remmen voor | Dubbele remschijf, diameter 300 mm, vaste remklauw met 4 zuigers |
Remmen achter | Enkele remschijf, diameter 300 mm, vaste remklauw met 4 zuigers |
Voorband | 120/70 R 19 |
Achterband | 180/65 B16 |
Wielbasis | 1.731 mm mm |
Lengte | 2440 mm |
Breedte | |
Hoogte | 1232 mm |
Zithoogte | 690 mm |
Drooggewicht | |
Leverbare kleuren | ZWART |
Beschrijving | De nieuwe R 18 verwijst naar onze historie en iconische kenmerken die we consequent hebben doorontwikkeld. Het resultaat: een karaktervolle cruiser met de boxer met de meeste cilinderinhoud die we ooit hebben gebouwd en tijdloze designkenmerken. |