 |
Motor | lucht-/vloeistofgekoelde 2-cilinder 4-takt boxermotor, 2 nokkenassen, balansas |
Boring x slag | 101 mm x 101 mm |
Cilinder inhoud | 1,170 cc |
Comp. verhouding | 12,0:1 |
Kleppen | |
Brandstof toevoer | elektronische inspuiting / digitaal motormanagement |
Ontsteking | |
Vermogen | 110 pk / 81 kW bij 7,550 tpm |
Max. koppel | 116 Nm bij 6,000 tpm |
Koppeling | enkelvoudige droge plaatkoppeling, hydraulisch bediend |
Versnellingsbak | klauwengeschakelde 6-versnellingsbak met schuine vertanding |
Verhouding | |
Overbrenging | |
Starter | electrisch |
Tankinhoud | 17 liter |
Topsnelheid | 200 km/u |
ABS | |
Frame | 3-delig frame, bestaande uit voor- en 2-delig achterframe met meedragende motor/transmissie, afneembare duozit |
Vering voor | telescoopvork, diameter 43 mm. |
Vering achter | enkelzijdige aluminium swingarm met BMW Motorrad Paralever, centraal geplaatst veerbeen, veervoorspanning en uitgaande demping (traploos) instelbaar |
Remmen voor | dubbele remschijven, diameter 320 mm, 4-zuiger remklauwen |
Remmen achter | vaste enkele remschijf, diameter 265 mm, zwevende 2-zuiger remklauw |
Voorband | 120/70 R 19 |
Achterband | 170/60 R 17 |
Wielbasis | 1.522 mm |
Lengte | 2,175 mm |
Breedte | 880 mm |
Hoogte | 1,330 mm |
Zithoogte | 820 mm |
Drooggewicht | 220 kg |
Leverbare kleuren | Monolith Metallic Black |
Beschrijving | De BMW R nineT Scrambler

Eerlijk. Ongetemd. Luchtgekoeld.



Rijwind voelen. Bocht in bocht uit. En elke meter vrijheid ervaren. Met de BMW R nineT Scrambler is het allemaal te beleven. Heel robuust en onconventioneel rijd je weg van de sleur. Precies waar je heen wilt. Het is een machine voor mensen die zich niet zo nodig hoeven aanpassen aan het gebruikelijke en die houden van het pure en het minimalistische. |