Nieuwsbrief:

BMW  S 1000 XR - 2024

Bouwjaar:
2024
Kleur:
BLACKSTORM
Vermogen:
121 kW
Teller:
5.530 Km
Rijbewijs:
A
Garantie:
Ja
bmw - s-1000-xr
bmw - s-1000-xr
bmw - s-1000-xr
bmw - s-1000-xr
bmw - s-1000-xr
bmw - s-1000-xr
bmw - s-1000-xr
bmw - s-1000-xr
bmw - s-1000-xr
bmw - s-1000-xr
bmw - s-1000-xr
bmw - s-1000-xr
bmw - s-1000-xr
bmw - s-1000-xr
bmw - s-1000-xr
bmw - s-1000-xr
bmw - s-1000-xr
bmw - s-1000-xr
OmschrijvingTechniekFinancierenVerzekeringBedrijf
Algemene informatie
Modelreeks: okt. 2016 - dec. 2023

Technische informatie
Koppel: 114 Nm
Transmissie: 6 versnellingen, Handgeschakeld
Tankinhoud: 20 liter
Topsnelheid: 200 km/u
Afmetingen (LxBxH): 217 x 85 x 147 cm

Verbruik
Gemiddeld brandstofverbruik: 6,2 l/100km (1 op 16,1)

Historie
Onderhoudsboekjes: Aanwezig (dealer onderhouden)
Aantal eigenaren: 1

Garantie
Fabrieksgarantie tot: 16-03-2027

Productveiligheid
Fabrikant: Simako-BDM Apeldoorn Stadhoudersmolenweg 99 7317BP APELDOORN, NL 0553668591 http://simako-bdm.nl info@simako-bdm.nl

Full options XR.
Deze motor staat in Apeldoorn.
Opties en Accessoires:
12Volt aansluiting, ABS Pro, Adaptieve bochtverlichting, Bagagerek, Bandenspanningcontrole (RDC), BMW LED Verstralers, Connectiviteit TFT scherm, Cruise control, Diefstalalarmsysteem, Dynamicpakket, Dynamic Traction Control (DTC), Electronic Suspension Adjustment (ESA), Handprotectoren, Keyless Ride, Kofferdrager links/rechts, LED-koplamp (inclusief dagrijlicht), LED Achterlicht, Middenbok, Navigatievoorbereiding BMW, Quickshifter (schakelassistent), Rijmodi Pro, Touringpakket, Triple Black Uitvoering, USB-laadaansluiting, Verwarmbare handvatten, Voertuig informatie Nederlands




Deze motor is geschikt voor A rijbewijs.
Aanbieder
Simako-BDM Apeldoorn
Stadhoudermolenweg 99
Apeldoorn
Plan de route
055-3668591
Ik heb een vraag over deze motorfiets
Wij sturen u een bevestiging per e-mail
Hoe gaan wij met uw privacy om?
Ook van deze verkoper:
Wist u dat: In de motortaal "Bitza" betekent: Zelfbouwmotorfiets. Onder motorfietsliefhebbers zijn al­tijd enkelen te vinden die jarenlang bezig zijn met het reali­seren van een droom: het zelf construeren van een motorfiets, waarbij veel onderdelen zelf worden vervaardigd. Vaak begint een dergelijke zelfopgelegde missie bij bestaande motorfietsen. De bitzabouwer is meestal een technisch of werktuigbouw­kundig onderlegd persoon, die veel begrijpt van technische constructies en krachtoverbrenging. Vaak wordt een bitza op­getrokken rond een bestaand motorblok, waaromheen een frame wordt gekozen o f zelf vervaardigd. De huisvlijt kan zich in talloze details en accessoires verliezen: van zelfgeklopte ben­zinetanks tot gegoten polyester spatborden. Een hoogst enkele keer wordt ook het motorblok in eigen beheer vervaardigd. De vormgeving, stroomlijn en ergonomische proporties ko­men er bij bitza’s in de regel bekaaid vanaf. Soms is sprake van een monstrum op twee wielen, waarop de zelfbouwer niet­temin met zichtbare trots rondrijdt. In de ogen van de meer­derheid der motorliefhebbers zijn bitza-bouwers zonderlingen die een tot obsessie verworden ideaal hebben willen realiseren of eigenwijze amateurconstructeurs die het beter denken te weten dan merkenfabrikanten die al decennia lang bezig zijn met het maken van motorfietsen. Niettemin vormen bitza’s een vrolijke noot in de marge van het massale motorrijders- consumptisme. Bewondering wordt ook bij minder esthetisch ogende zelfbouwcreaties afgedwongen, vooral wanneer blijkt dat geld, tijd noch moeite zijn gespaard om enerzijds opnieuw het wiel uit te vinden en anderzijds op zich onverenigbare com­ponenten tot één geheel te integreren.
© 2000 - 2025 Motoroccasion