Nieuwsbrief:

CFMOTO  450 CLC - 2025

Nieuw
Nebula Black / Ruby Red
cfmoto - 450-clc
cfmoto - 450-clc
cfmoto - 450-clc
cfmoto - 450-clc
OmschrijvingTechniekFinancierenVerzekeringBedrijf
Cool Life Cruising
 

Meer dan een cruisermotorfiets is de 450CL-C de perfecte samensmelting van detail en klassiek, waarbij het cruiserdesign naadloos overgaat in een geest van grenzeloze vrijheid. Het verfijnde ontwerp is een eerbetoon aan de klassieke allure, terwijl de geest van vrijheid je meeneemt op een reis van cool cruisen. In het zadel van de 450CL-C gaat het niet alleen om comfort, maar om het nastreven van je ware zelf.De 450CL-C is een meesterwerk van gestroomlijnd design dat bij elke blik boeit. Het exterieur heeft de allure van een klassiek tijdperk, wat wordt benadrukt door de zorgvuldig gepolijste tankdop die glanst als een spiegel. Het naamplaatje uit 1989 en het logo met zilveren ring zijn een eerbetoon aan het erfgoed en vieren een tijdloze nalatenschap. De ultragepolijste brandstoftank is een statement van verfijning en weerspiegelt de wereld eromheen. Als aanvulling op de esthetiek verlicht een klassieke ronde koplamp de weg voor je, terwijl het geïntegreerde achterlicht een blijvende indruk achterlaat.

Comfort en stijl

450CL-C 's sterke hartslag op de weg herdefinieert cruiserprestaties. Met een indrukwekkend maximumvermogen van 30 kW bij 8000 t/min en een zorgvuldig gekalibreerd koppel bij lage toerentallen, dat een maximumkoppel van 42 Nm bereikt bij 6250 t/min, belichaamt hij de allure van cruiserrijden. De krukashoek van 270° en de dubbele balansas zorgen samen voor een rit die even soepel als gecontroleerd is, zodat trillingen het plezier van je reis nooit verstoren. De innovatieve Gates riemaandrijving, die een vleugje moderne techniek toevoegt aan de klassieke cruiser, brengt het vermogen efficiënt over en straalt tegelijkertijd raffinement uit.

De 450CL-C vindt de balans tussen comfort en stijl. Met een zithoogte van 690 mm hult hij de rijder in puur comfort. Het lederen zadel is behandeld met de baanbrekende Pinstripe® Retro-technologie. Door ongeëvenaard comfort te combineren met tijdloze stijl wordt elke rit een belichaming van ware cruising spirit. Het gewicht van 181 kg zorgt voor stabiliteit tijdens het rijden.

450CL-C brengt innovatie in de ervaring met een 3,6" retro stijl rond TFT gebogen display, dat navigatieprojectie ondersteunt, met ingebouwde schakel- en uitdoofherinneringen. Deze intelligente technologie verhoogt het rijplezier. De T-box maakt naadloze voertuig-telefoon connectiviteit mogelijk en biedt functies zoals OTA upgrades, MotoPlay, beveiligings- en antidiefstalfuncties, track recording en real-time weergave van voertuiginformatie via de CFMOTO RIDE app. Dit verbetert de rijervaring door gemak binnen handbereik te brengen.

De CFMoto 450CLC wordt verwacht in het eerste kwartaal van 2024, wilt u zeker weten eigenaar worden van deze prachtige motor pre order hem nu!

  • Inruil van motor, scooter of brommer bespreekbaar.
  • De genoemde prijzen zijn all-in (inclusief afleverkosten, kentekenkosten, kosten rijklaar maken, etc.)
  • Een proefrit is mogelijk. Bel ons voor de mogelijkheden: 0113 320014.

Opties en Accessoires:
ABS




Deze motor is geschikt voor A2 rijbewijs.
Motorini
Ook van deze verkoper:
Een stukje historie: HARLEY-DAVIDSON in 1965 - De verhoogde productie door Harley-Davidson zorgde ervoor dat de productielijnen in Italië tussen de motorfietsen en de vliegtuigen gescheiden diende te worden. De vliegtuigfabriek in Varese werd stand-alone voor het vliegtuigsegment terwijl de oudere werkunits aan de rand van het meer werden gemoderniseerd en verbouwd om aan de grotere vraag naar motorfietsen te kunnen voldoen. Aan het einde van 1962 werd het Alfredo Bianchi duidelijk dat er niet meer vermogen geknepen kon worden uit de 250 cc en voert hij de boring en slag van het blok op naar een ovale 72 mm bij 61 mm. Zodoende nam het vermogen toe tot zo'n 30 pk bij 9,500 rpm (meer dan de regerend wereldkampioen double-knocker Guzzi produceerde) en de toepassing van een vijf-bak liet vol gebruik van dit vermogen toe. Verder in 1965 werd de power nog opgekrikt naar een goeie 34 pk bij 10.000 toeren. Niet slecht voor een push-rod productie racer! Zich bewust van het feit dat er een einde kwam aan het maar eindeloos door verbeteren van het blok had Bianchi ondertussen een nieuw ontwerp klaar. Helaas vond hij Harley-Davidson op zijn pad welke sterk ageerde tegen de plannen van Bianchi. Dit omdat men fundamenteel wilde blijven verschillen van de roadster machines. Harley-Davidson gebruikte zelf een 'Golden Wing' motorblok in hun eigen U.S. recordbrekende sigaar. Het project werd dus niet uitgevoerd. De Electra Glide wordt geïntroduceerd, de naam Electra komt van de elektrische startmotor, later zullen ook de Sportster modellen de elektrische startmotor krijgen.
© 2000 - 2025 Motoroccasion