Nieuwsbrief:

CFMOTO  800 MT SPORT - 2025

Nieuw
Zwart
cfmoto - 800-mt-sport
cfmoto - 800-mt-sport
cfmoto - 800-mt-sport
cfmoto - 800-mt-sport
cfmoto - 800-mt-sport
cfmoto - 800-mt-sport
cfmoto - 800-mt-sport
cfmoto - 800-mt-sport
cfmoto - 800-mt-sport
cfmoto - 800-mt-sport
cfmoto - 800-mt-sport
cfmoto - 800-mt-sport
cfmoto - 800-mt-sport
cfmoto - 800-mt-sport
cfmoto - 800-mt-sport
cfmoto - 800-mt-sport
cfmoto - 800-mt-sport
cfmoto - 800-mt-sport
cfmoto - 800-mt-sport
cfmoto - 800-mt-sport
cfmoto - 800-mt-sport
cfmoto - 800-mt-sport
cfmoto - 800-mt-sport
cfmoto - 800-mt-sport
OmschrijvingTechniekFinancierenVerzekeringBedrijf
Maak kennis met de nieuwe MT 800 Sport.

2025 model, standaard voorzien van spaakwielen!



5 JAAR FABRIEKSGARANTIE!

799 cc vloeistofgekoelde paralleltwin met 67kW en 75Nm
320 mm remschijven met J.Juan radiaal remklauwen
LED koplamp en zelfdovende richtingaanwijzers
Volledig instelbare KYB upside-down voorvork
Cruisecontrol
7 inch TFT dashboard met connectiviteit
 
 

Wat zijn de troeven van de 800MT Sport?
• Eigenzinnig uiterlijk
• Ongeziene standaard uitrusting
• Grote benzinetank
• Wendbaar rijwielgedeelte met instelbare KYB vering
• Uitgebreide accessoire-mogelijkheden

TWEE RIJMODI

Je hebt keuze tussen twee vermogens-curves, “Sport” en “Rain”, die ook kunnen worden gewijzigd tijdens het rijden.

SLIPPERKOPPELING

De CF-SC slipperkoppeling helpt het vermogen beter aan de grond te zetten en verbetert de soepelheid bij het terugschakelen.

CRUISE CONTROL

De 800MT is uitgerust met een ride-by-wire systeem, dat onder andere ook de “one-touch” cruise control mogelijk maakt.

ELECTRONICA

De 800MT Sport is voorzien van een intelligent full LED-verlichtingssysteem, dat zich zich in realtime aanpast aan de omgevingen, en automatisch dovende richtingaanwijzers. Op de standaard valbescherming vind je ook LED mistlichten terug. In het dashboard zitten ook een USB- en een 12V-aansluiting.

VERING

De high-spec KYB vering vooraan is volledige instelbaar (veervoorspanning, ingaande en uitgaande demping) en heeft 160 mm veerweg. Op de KYB schokbreker met 150 mm veerweg kan je de veervoorspanning en uitgaande demping verstellen.

REMMEN

Het remsyteem is afkomstig van J.Juan, een dochteronderneming van Brembo. Vooraan zien we een dubbele 320 mm remschijf met radiale remklauwen. De achterrem bestaat uit een remschijf van 260mm en een remklauw met dubbele zuiger.

TFT DASHBOARD

Het 7 inch TFT dashboard met Bluetooth-connectiviteit is het grootste in zijn categorie en biedt de mogelijkheid om te telefoneren, muziek te beluisteren of te navigeren (met de CFMOTO app). De uitgebreide info bevat ook een handige weergave van de bandenspanning.



  • # onze vraagprijs is geheel rijklaar incl garantie.
    # inruilen is mogelijk.





Deze motor is geschikt voor A rijbewijs.
Lemar Motoren
Ook van deze verkoper:
Een stukje historie: TRIUMPH in 1902 - In 1902 wordt de eerste Triumph geproduceerd. Deze is ontworpen door Schulte. Men gebruikt een ééncilinder 2,25 pk motorblok van het Belgische Minerva met een automatische inlaatklep en een batterij-ontsteking gemonteerd in een fietsframe. Schulte experimenteerd ook nog met Fafnir en JAP motorblokken. Tijdens 1903 wordt het ge-upgrade Minervablok gebruikt. Deze zijklepper is van redelijk goede kwaliteit maar toch wordt besloten om over te stappen op het JAP motorblok. Een divisie genaamd Orial TWN (Triumph Werke Nuremberg) wordt opgezet in Duitsland om daar motoren te produceren. Triumph verkoopt jaarlijks 500 motoren. Nu het J.A. Prestwich blok wordt gebruikt wordt ook een derde model met het Fafnir blok gemaakt. 1905 is het jaar waarin de eerste geheel Britse motor is gemaakt. Deze is ontworpen door Schulte en Charles Hathaway, hoofd R&D. De motor wordt verkocht voor 45 pond. De gemiddelde snelheid was 48 tot 65 km/h. Er worden er vijf per week geproduceerd.
© 2000 - 2025 Motoroccasion